Friday, May 24, 2013

I ♡ NEW PRODUCTS!

Jedna od omiljenih stvari mi je kupovina i isprobavanje novih proizvoda... a još više volim kada mi se neki od tih proizvoda svidi.
U ovom postu, pisaću o proizvodima koje sam prvi put kupila i probala...


1. Balea nature - pena za brijanje:


Prvo što me je privuklo kod ove pene je to što je 95% prirodnog porekla. Sadrži organsko argan ulje iz Maroka. I što mi je najbitnije, ne sadrži silikone, paraben i boje. Nakon upotrebe, koža je meka i nije iziritirana. Miris je prijatan i blag.

2. Freshka gora - pasta za zube:


Paste za zube sa glinom koristim već par godina i suvišno je i reći da ih obožavam jer u suprotnom, ne bih ih toliko dugo koristila. Ovu sa eteričnim uljima limuna i narandže prvi put koristim i zadovoljna sam, mada mi je iskreno menta, koju sam do sada koristila, mnogo draža.
Ove paste sadrže između ostalog: glinu, zeolit, kalcijum i eterična ulja... U početku je osećaj čudan, zbog osećaja krckanja čestica gline pod zubima ali zubi budu prelepo ispolirani...

3. Soft cream - krema na bazi kozijeg mleka:


Svako ko me poznaje, zna da sam veliki ljubitelj proizvoda na bazi kozijeg mleka. Baš zbog toga, bila sam presrećna kada sam sasvim slučajno ugledala ovu kremu. Takođe, iako volim lepo upakovane proizvode, posebno volim kada je neki proizvod dobar a upakovan u skromnu ambalažu jer onda znam da ne plaćam ime i pakovanje već proizvod. Upravo je to slučaj sa ovom kremom. Krema ima prelep miris, mene lično podseća na puding.Sviđa mi se jer nije teška i koža je brzo upije. Čovek koji je prodaje, kaže da je posebno dobra za osobe koje imaju probleme sa ekcemima...Da li je tako, to ne znam jer nemam tih problema ali što se tiče svega ostalog, sasvim sam zadovoljna... 

4. Alverde piling za ruke:


Već duži vremenski period sam ljubitelj Alverde proizvoda. To me je i privuklo da kupim i probam ovaj piling. Piling zrnca su od lekovitog blata i koštica kajsije. Zrnca nisu gusta i nema ih mnogo ali su dosta gruba... Piling sadrži i ulje masline, avokada i badema što dodatno čini kožu mekšom nakon otklanjanja mrtvih ćelija. Ne sadrži sintetičke konzervanse i ruke zaista budu meke...

5. Avon - krema za lice sa divljom ružom i alojom:


Kod ove kreme me je privuklo to što je iz kolekcije inspirisane prirodom. Krema je lagana i prijatno miriše. Iskreno, nisam naročito zadovoljna i ovo je definitivno jedan od proizvoda koji neću ponovo kupiti.


6. Titania - sunđer za poliranje:


Kao i većinu proizvoda kompanije Titania, tako i ovaj sunđer, bar po meni, vredi kupiti. Može se koristiti i za stopala i za piling dlanova. Odličan je za održavanje stopala između pedikir tretmana. Mislim da je sasvim solidan proizvod za malo novca.



7 comments:

  1. Nameravam da probam Balea penu za brijanje, super zvuči :)

    ReplyDelete
  2. Gde nabavljas ovu pastu za zube sa glinom? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupujem je u svim bolje snabdevenim prodavnicama zdrave hrane. Mislim da je nigde vise nisam vidjala :)

      Delete
  3. Ćao,
    Vidim da ovaj post nije od skorije, ali bih te ipak zelela pitati, gde si kod nas u Srbiji uspela da nabavis Q10 kremu sa kozjim mlekom? Ja već duze vreme nabavljam iz Madjarske, ali oni trenutno nemaju... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupovala sam je na nekom zimskom vasaru u centru grada, na tezgi sa prirodnom kozmetikom :)

      Delete
    2. Kupovala sam je na nekom zimskom vasaru u centru grada, na tezgi sa prirodnom kozmetikom :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...