Sunday, May 5, 2013

Moja (trenutna) rutina nege kose

Meni je kosa veoma bitna i posvećujem joj dosta pažnje, zbog čega će ovaj post biti malo duži. S obzirom da imam dugu, plavu (farbanu) kosu, koju redovno feniram ili peglam, moram joj pružati dosta pažnje da bi bila zdrava, koliko je to moguće pored upotrebe farbe. Takođe, kada sam kod kuće i kada znam da par dana neću imati nikakve bitne obaveze, trudim se da je ne feniram i ne peglam i držim je vezanu u rep ili punđu, natapkanu nekim pakovanjem ili kokosovim uljem.

Proizvode za negu kose često menjam i trudim se uvek da isprobam nešto novo, ali ima i proizvoda koje ne menjam i koje uvek imam. U ovom postu, pisaću o preparatima koje koristim poslednjih par meseci...



Prvi proizvod o kojem ću pisati je TANGLE TEEZER. 



TANGLE TEEZER je četka za kosu na koju sam sasvim slučajno naletela dok sam na jednom britanskom sajtu čitala rubriku o proizvodima koji su nagrađeni kao najbolji proizvodi od strane čitateljki. S obzirom da ne može da se kupi u našoj zemlji, naručila sam ga preko interneta i čim je stigao, istog momenta sam se zaljubila u njega. Kosa mi mnogo brže raste jer mi češljanje sa njim ne kida kosu i ne lomi krajeve. 
Kao što sam već spomenula, moja kosa je farbana i upravo zbog toga ne postoji mogućnost da je bez čupanja očešljam dok je mokra, ali sa ovim češljem to mi ne predstavlja problem i iskreno bih ga svima preporučila. Za sve one koji bi želeli da imaju ovaj češalj a mrzi ih da naručuju preko interneta, preporučila bih sličan česalj koji je izbacila Macadamia i ima da se kupi u Alexandar Cosmetics-u, kao i preko njihovog sajta, pouzećem.


Što se šampona za kosu tiče, trenutno kombinujem Balea professional, More Blond i šampon za srebrni sjaj.


Za šampon za srebrni sjaj sam čula od drugarice i dobila sam ga na poklon da probam. Osim što je sa UV zaštitom i što nema silikona u sebi, posebno mi se sviđa njegovo svojstvo da ''ubija'' žuto/naranžaste nijanse koje se pojavljuju kod osoba koje se farbaju u plavo.
Šampon More Blond sadrži ekstrakt kamilice i citrusa i postepeno posvetljuje kosu. Takođe, sadrži i UV filtere koji štite kosu od izbleđivanja i ne sadrži silikone.

Od regeneratora za kosu, koristim kombinaciju BED HEAD 3 i ATER EGO Nutri-Color Conditioner Ph 4,0.


Pored toga što mi je bitno da mi kosa od regeneratora bude lepa i svilena, miris mi je takođe jako bitan. Crveni BED HEAD boj 3 je regenerator za najviši nivo oštećene kose, koji meni nije toliko potreban ali sam se odlučila za jači regenerator zbog farbe ali i zato što mi miriše lepše od bojeva 1 i 2 :). 
Kod ALTER EGO regeneratora mi se posebno svidja to što kosa bude toliko meka i svilena da četka prosto ''leti'' kroz kosu...
Oba regeneratora ostavljaju miris na kosi i posle sušenja.

Preparati koje koristim nakon pranja su maske Macadamia Leave - In Cream i Kemon Activa - Colore Brillante cream i sprej Pantene aqua light.



Makadamiju volim da koristim jer ubrzava proces sušenja kose, predivno miriše i hrani kosu.


Italijanski preparati proizvođača Kemon mirišu, bar meni, apsolutno prelepo. Maska koju koristim je namenjena svim tipovima farbane kose. Daje kosi mekoću, sjaj i zaštitni film.
Pantene aqua light je sprej koji prskam i na mokru i na suvu kosu. Kosa mi od njega bude lagana i meka...

Kada nemam vremena da operem kosu a potrebno mi je da izgleda čisto i sveže, koristim Batiste Dry Shampoo.


Batiste šampon za suvo pranje kose dugo nije bio dostupan u našoj zemlji a nije ni mogao da se naruči preko imterneta zbog međunarodnog pravila slanja. Kada sam videla da je stigao kod nas, mojoj sreći nije bilo kraja. Izuzetno je praktičan prilikom nekog kraćeg puta, kada nemate uz sebe sve ono sto vam je potrebno da bi oprali i osušili kosu. Samo se naprska, utrlja u kosu i bez kapi vode, kosa je sveža i čista.

Poslednja stvar, koju želim da spomenem iako nije preparat za negu kose je cvetna kapa za tuširanje :)


Kada sam u Alexandar Cosmetics-u videla ovu kapu, iskreno, bila mi je smešna i sama pomisao da je koristim... Cena joj je bila oko 60 dinara i kupila sam je uz rečenicu ''Neka stoji, možda nekad zatreba''. I zatrebala mi je brze nego što sam mogla da očekujem... Koristim je prilikom tuširanja, kada mi je potrebno da mi se kosa ne pokvasi i ne izlomi od vlage. Takođe je koristim i dok se umivam i stavljam masku na lice i mislim da mi je upravo ova kapa najpametnije uloženih 60 dinara :).


Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana

16 comments:

  1. Divna rutina,slična mojoj :) Koju farbu za kosu koristiš ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Godinama vec koristim Palete jer mi jedino ona izvuce boju koju hocu a probala sam sve moguce farbe...

      Delete
  2. Ja koristim Palette N12 i zadovoljna sam,ali jedino mi smeta kad ju operem drugi,treci put dobije taj neki zlatni ton kod izrasta :/ A koji broj Palette farbe ti koristiš ? I još da te pitam kako kosa izgleda kad ju opereš sa Balea silver šamponom,bude li baš siva ili ... ?
    Nadam se da ti nisam dosadna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da nisi dosadna, zato sve ovo i postoji da razmenjujemo iskustva :) Koristim Palette 219 i meni je skroz ok, obzirom da imam dosta narandzastog pigmenta... Balea sivi sampon mi dodatno ubije narandzasti podton kod izrastka ali ne bude siva... Verovatno sve zavisi i od kose, ja sam uglavnom zadovoljna svojom bojom i milion puta su me devojke koje se farbaju u plavo zaustavljale na ulici da pitaju koju boju koristim :)

      Delete
  3. Boja ti je divna.Ja koristim Palette N12 i isto sam zadovoljna bojom,ali mi ponekad smeta taj mali zuckasti odsjaj kod izrasta mada je ostatak kose fine bijele boje.A svakako ću imati u vidu i tu Palette 219 a i moram probati Balein silver šampon.Hvala na informacijama ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ako probas, javi rezultate :)

      Delete
  4. Probala sam Balea sampon za srebrni odsjaj/ubijanje zutila i nisam se nikad vise razocarala u neki proizvod. Meni nije ostavio nikakve promene na kosi, ni ubijanje zutila, ni maleni odsjaj, bukvalno nista. Jedini uticaj je imao to sto mi je isusio kosu, ali bas bas mnogo isusio. Moja preporuka je da je taj proizvod ne samo bacanje para i trosenje vremena, vec i sredstvo za unistavanje kose. Mada to je samo moje iskustvo sa njim.
    Ako neko zeli sampon za ubijanje zutila trebalo bi da izdvoji vise novca i kupi neki kvalitetan ljubicasti sampon, kao sto sam ja uradila nakon brojnih eksperimentisanja i shvatila da je to jedino resenje. =^.^=
    tanyaminxy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se sa tobom da je najbolje pronaci ono sto ti je najbolje za kosu pa ako je i skuplje, izdvojiti novac i biti zadovoljan ali meni je sasvim ok :) Mislim da je najbolje prvo probati jeftiniji a ako ne odgovara, preci na drugi, skuplji...

      Delete
    2. Naravno, u potpunosti se slazem. Kao sto sam i rekla, i sama sam probala dosta stvari bas jer mi se nije izdvajalo mnogo novca za to. Ali mi je ovde najveci problem bio isusivanje kose. Svi mi imamo razlicite kose i odgovaraju nam razliciti proizvodi.
      A ja sta sam sve radila sa kosom ne smem ni da spominjem xD

      Delete
    3. Veruj mi i ja mojoj svasta radim, sto ti kazes, ne smem ni da spominjem :)

      Delete
  5. Kako samo lupetas, imam ovaj more blonde od balee od kad se pojavio na trzistu, taj sampon ne posvetljuje kosu, vec sprej iz te kolekcije!!!!!!!!!! Nemoj obmanjivati citaoce. Dakle sprej ima hidrogen i od njega je kosa svetlija!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postovana Ana, moj blog uskoro puni godinu dana i jedina dva negativna komentara koja sam dobila su od tebe... Ja bih se iskreno zabrinula za sebe da imam potrebu da pisem ovakve komentare. Prosli nisam objavila jer ne zelim na svom blogu negativnu energiju koju ti siris ali sada sam odlucila da ti ipak odgovorim. Svoj blog pisem iz ljubavi i nemam apsolutno nista od toga da bilo koga obmanjujem. Svi smo mi razliciti i ne slazemo se u svemu ali postoji drugaciji nacin da se to kaze. Ukoliko ti se moj blog ne dopada, zamolila bih te da ga vise ne citas jer te niko na to ne tera. Sto se sampona tice, osim sto znam kako deluje na moju kosu, svako ko je pismen moze da procita i tekst na poledjini pa ako si neki red preskocila, jako mi je zao...
      Zelim ti lep dan jer ti je ocigledno jako potreban <3

      Delete
  6. Zdravo Jovana,da li ti sampon za suvo pranje ostavlja tragove !?Ja imam plavu kosu,a na bocicama ne pise za koju je boju kose;))Odlicni proizvodi,ali bi ti ja preporucila da probas Velnea sampone,meni su bas dobri!;))hvala na odgovoru!Ksenija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Ksenija, s obzirom da imas plavu kosu kao i ja, ne bi trebala da imas problema sa tragovima na kosi jer je sampon bele boje koja se ne vidi kada se utrlja u kosu. Videla sam da su u Liliju dobili nove Batista sampone za razlicite boje kose pa mozes pogledati onaj za plavuse. Sto se tice Velnea sampona, trenutno koristim jedan i veoma sam zadovoljna, u svakom slucaju hvala na predlogu :)

      Delete
  7. Cao jovana imam jedno pitanje pocela sam da se farbam u plavo do pola mi ispadne super al krajevi vec budu narandzasti i to me izludjuje prosto , kako da se resim toga ?uzela sam Pallete 219 broj da isprobam valjda ce pomoci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada sam se sama farbala, ako nisam mogla lepo da izvucem boju, farbala sam deo po deo i uvijala u foliju. To naravno ima svoje lose strane jer dodatno osteti kosu pa se trudi da ne farbas cesto celu duzinu jer ces (s obzirom da se radi o plavoj farbi) spaliti krajeve. Probaj i sampon koji ubija narandzasti pigmenat, meni se najbolje pokazao Kallos a i jako je pristupacan. Sa njim samo pazi da ga ne drzis duze od dva minuta da ti ne oboji kosu. Najbolje bi bilo da odes kod frizera da ti izvuce boju koju zelis pa onda da sama samo farbas izrastak. Nadam se da sam bar malo pomogla :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...