Saturday, May 4, 2013

Omiljeni parfemi

Nakon završenog fakuteta, dobila sam ogromnu količinu slobodnog vremena, na koje iskreno nisam navikla. Na nagovor drugarice, to slobodno vreme odlučila sam da popunim na kreativan način, tačnije, pisanjem bloga... bloga o najrazličitijim stvarima koje volim i koje su deo mog života. I na kraju, ako bar jednoj osobi bude koristilo nešto od napisanog, biće mi veliko zadovoljstvo...

Prvi post odlučila sam da posvetim parfemima koje već duže vreme koristim i kojima se uvek vraćam.

Pink Sugar



Pink Sugar je parfem koji koristim već godinama. Za one koji žele da budu prepoznatljivi po neverovatno jakom mirisu šećera, Pink Sugar je pravi pogodak. Miriše, bar meni, najlepše na svetu... Možda, jedan od najboljih opisa ovog parfema je rečenica mog profesora koji me je pitao ''Koleginice, na kakve se to kolače osetite'' :).

Ostali proizvodi se nalaze na linku http://www.pinksugar.it/eng/pinksugar

I LOVE LOVE - MOSCHINO




I Love Love je idealan za vrele letnje dane. Sa svojom citrusnom notom pruža miris svežine. Neverovatno je sličan parfemu Light Blue, D&G i mnogi ih mešaju. Iako je nežan, dugo se zadržava na koži i pruža svežinu tokom čitavog dana.


DAISY - MARC JACOBS


Iskreno, nisam ljubitelj cvetnih mirisa ali me je DAISY oduševio čim sam ga prvi put pomirisala. Teško mi je da ga opišem jer me ne asocira ni na jedan drugi miris i jednostavno se mora pomirisati...


VERSACE - VERSACE



Na poslednjem mestu ali ništa manje drag mi je Versace, Versace. Iako u njemu preovađuju cvetne i voćne note, Versace me podseća na klasičan ženski parfem, u isto vreme i težak i osvežavajuć. Idealan mi je za veče.

To bi ukratko bilo to, što se tiče mojih omiljenih parfema i mog prvog posta :)


Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...