Wednesday, May 22, 2013

Sadržaj moje torbe :)

Prateći ogroman broj raznih blogova i blogerki, nije teško primetiti da većina njih ima post o sadržaju svoje torbe...
Upravo zbog toga, odlučila sam da ovaj post posvetim sadržaju moje torbe i tako dam svoj skromni doprinos ovoj kategoriji postova :)


Samo još da napomenem, ovo su stvari koje su se u ovom momentu našle u mojoj torbi samo bez papirića i računa kojih uvek ima :)

Ono što uvek imam sa sobom su kamenčić, drago kamenje za moj horoskopski znak...


Lekovi za glavobolju su takođe nešto što uvek imam kod sebe jer često imam problema sa istom.


Kafetin je jedini lek koji mi pomaže pri jakoj glavobolji, tako da uvek imam jedan kod sebe, ali mi je doktor rekao da je jako loš za ostatak organizma i da ga izbegavam koliko god mogu. Zbog toga uvek imam Paracetamol kao i Relax balzam, koji sam kupila u Egiptu i koji su mi preporučili kao njihovo tradicionalno sredstvo protiv glavobolje.

Papirne maramice i sredstvo za suvo pranje ruku su stvari koje takođe uvek imam.


Za dezinfekciju ruku trenutno koristim YVES ROCHER, sa kojim sam jako zadovoljna jer ne isušuje ruke i prelepo miriše. 

Balzam za usne Eos i Mac sjaj su proizvodi za usne koje trenutno imam u torbi ali to je nešto što često menjam.


Eos je nešto najlepše što sam ikada koristila za negu usana. Mac sjaj je dosta lepljiv i koristim ga samo ponekad jer ne volim kada su mi usne lepljive.

Ključevi...


Kada su privesci za ključeve u pitanju, volim da imam priveske koji me asociraju na neko putovanje... Trenutno nosim dva priveska iz Barselone i ribice iz Egipta.
Imam i dva ista ključa koja sam uvek mešala, dok mi ih ključar nije ''presvukao'' u dezen sa srcima i lokvanjima :)

Novčanik volim da je velik i da u njega može da mi stane sve što treba. Olovku takođe uvek imam u torbi...


Novčanik trenutno koristim crni, Beneton... trebala bih da ga uskoro zamenim ali odugovlačim sa tim jer sam ovaj dobila za rođendan od sestre i jako mi je drag. 
Hemijsku olovku sam dobila od sestre iz Dubaija i volim je jer me asocira na leto :)

Sunčane naočare...


... i uglavnom uz njih nosim i vlažne maramice za čišćenje stakla.

Telefon je nešto bez čega ne mogu.


Već par meseci koristim LG Optimus 4X HD i obožavam ga. Kod telefona mi nisu bitne neke posebne opcije, već mi je najbitnije da mi je lep :) a on mi je i lep i jako dobar po pitanju opcija, trajanja baterije...

Beogradski melem, za zanoktice, žvake i gumica za kosu...


Beogradski melem koristim već duže vreme i jako sam zadovoljna istim...ruke mi budu meke a zanoktice se povuku, jedina mana je što se teže razmazuje ali valjda tako mora...
Gumicu sa metalnim krugom sam dobila od drugarice na poklon i od tada je stalno nosim kada mi je vezana kosa.

Švajcarac...


... mali, pink... sve što jednoj devojci može da zatreba :) Ima malu pincetu, makazice, turpiju, nožić i čačkalicu i sve je napravljeno jako kvalitetno i iako su makazice male i nisu za svakodnevnu upotrebu, mogu slobodno da kažem da bolje nisam videla. 

Nisam osoba koja potencira veru ali malu ikonu uvek nosim sa sobom.


Sve religije poštujem ali kao što sam već rekla, iskreno, nisam neko ko redovno posti, odlazi redovno u crkvu...ali ikonicu Svete Petke volim da imam kod sebe jer se osećam mirnije i zaštićenije...

To je sve što se trenutno nalazi u mojoj torbi...

Nadam se da će nekom biti zanimljivo da zaviri u moju torbu kao što je i meni zanimljivodok gledam druge postove o sadržajima torbi :)



6 comments:

  1. Skoro identican sadrzaj torbe kao moj:D osim suncanih naocara koje koliko god se trudila uvek zaboravim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ih zaboravim onda kada su mi najpotrebnije :)

      Delete
  2. I da, svrati do mene: http://finestthing.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  3. Moracu da probam ovaj Yves Rocher (valjda ga ima kod nas).
    Pomaze li ti ista ovaj egipatski balsam?

    Sadrzaj torbe je bas sladak, sa akcentom na preslatke priveske i ikonicu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da sam ga vidjala i kod nas :)
      Pomaze ali ne bas kod jakih glavobolja... Tada bez nekog leka ne mogu ali se zato trudim da ga koristim bar kod blazih :) Kod nas imas u Liliju Biljnu rosu (oko 100 din.) koja je slicna ovome pa ako zelis, mozes probati :) Hvala <3

      Delete
  4. Hvala ti. Imam Biljnu rosu ali slabo pomaze.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...