Sunday, June 16, 2013

10 (RANDOM) FAVORITA

Dansašnji post, namenjen je stvarima koje sam mnogo, mnogo, mnogo volela i koristila prethodni mesec...


Krenuću redom, počevši sa leve strane slike...

1. Na prvom mestu, nalazi se kokosovo ulje. Drugarica mi je dala da ga probam i čim sam ga pomirisala, zaljubila sam se u taj miris. Najdivniji miris kokosa! A tek kada sam videla koliko mi je meko lice kada ga namažem... 

2. Marc Jacobs, Daisy. O ovom parfemu sam već pisala u postu o omiljenim parfemima... A moja ljubav prema njemu je rasla iz dana u dan :)

3. Cytlery jewelry. Prsten napravljen od escajga, tačnije od viljuške. Dobila sam ga na poklon i bukvalno ga ne skidam...

4. Aktivni kiseonik. Sa aktivnim kiseonikom se špricam po ceo dan... Dobar je za sve. Za dezinfekciju, da se osveži lice, za probleme sa crvenilom....za sve...

5. Lipton, zeleni čaj sa korom mandarine. Nisam ljubitelj zelenog čaja ali ovaj stvarno volim. Nekako mi baš prija i trudim se da bar jednu kafu dnevno zamenim zelenim čajem.

6. Manual kožna narukvica. Ovu narukvicu stvarno mnogo volim da nosim, pogotovo kada je toplije vreme jer imam dosta garderobe krem boje koju ona lepo upotpuni.

7. Pekić, Besnilo. Ovu knjigu sam počela da čitam dok sam bila najviše preokupirana obavezama i na kraju sam je ostavila jer nisam nikako stizala... Sada sam joj se vratila i mnogo mi se sviđa. Jako je zanimljiva a opet nije teška...

8. Alverde, puter za telo. Makadamija mu daje divan miris a sam puter jako lepo upija i čini kožu mekom a ne masti je.

9. Essence, kapljice za brzo sušenje laka za nokte. Bila sam jako sumnjičava po pitanju ovih kapljica ali sam kod jedne devojke pročitala da stvarno brzo osuše lak. Kupila sam ih i nisam se pokajala. Žao mi je što ih ranije nisam kupila jer su stvarno dobre.

10. Alverde, dezodorans u spreju. Ima divan slatkast miris brusnice i koristim ga kao sprej za telo kada mi je potrebno da se osvežim a nisam kod kuće. Mislim da mu je jedina mana što je u staklenoj ambalaži pa mi dodatno otežava torbu koja je i ovako preteška...


Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana <3

6 comments:

  1. Moram da kupim ove Essence kapi, dobro bi mi došle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super su, pogotovo kad neko cesto maze nokte, kao ti :)

      Delete
  2. Super su ti favoriti, slazem se sa tobom kada je u pitanju kokosovo ulje, meni je ono osnova nege, koristim ga za sve i svasta - umesto kreme za lice, losiona za telo, stavljam ga u maske za kosu, balzame za ciscenje, kafu...a aktivni kiseonik je savrsen za ove uzasno vrele dane kada se bakterije razmnozavaju ko zabe na kisi :D btw, super ti je blog :D

    ReplyDelete
  3. Dosta o ovim Essence kapima, kad ih nigde nema kad ja trazim :D.
    Moram probati i taj zeleni caj :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako treba, kupicu ti ja pa poslati... ovde ih ima dosta :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...