Thursday, June 6, 2013

Balea BB krema

Nedavno su u dm drogerijama osvanule Balea BB kreme... Kako mi se približava letovanje a puder izbegavam da koristim leti, pogotovo na moru, odličila sam da je kupim i isprobam...



Krema koju sam ja kupila, namenjena je zrelijoj koži i protiv bora. Iskreno, ne verujem u magiju uklanjanja bora ovakvim kremama, pa se nisam obazirala na činjenicu da je za stariju kožu. Bilo mi je bitno da ima zaštitni fator, u ovom slučaju ZF 15. Zapremina kreme je 50 ml .Sadrži između ostalog koenzim Q10. 


Dosta je svetla i sviđa mi se to što je boja dosta prirodna za razliku od nekih drugih BB krema koje sam probala i nekako su mi vukle na narandžasto.


Jedina stvar koja nije naglašena na pakovanju i koju sam primetila tek kada sam je namazala, je blagi šimer. Ne znam koliko može da se vidi na slikama ali koža se blago presijava.



                            

Rezime:

Odnos cene i kvaliteta je solidan, sviđa mi se miris kreme, nije mi mnogo mastila lice, koža bude meka a moć prekrivanja je dosta mala (kao i kod većine BB krema).
Čak mi se sviđa i sto se svetluca :)

Inače ne volim da mi se lice preterano šljašti, ali kada je leto u pitanju a pogorovo more, volim svetlucava mleka za telo, svetlucavo ulje za sunčanje,... tako da će i ova krema dobro doći :)

Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana <3

6 comments:

  1. Inače ne koristim BB kreme ali ova zvuči ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja ali mi je ova sasvim ok... Mislim da sve zavisi od tipa koze. Moja je malo suvlja i ova krema mi je sasvim solidna

      Delete
  2. Eto, ne znam šta bih napisala... Baleinim toniranim i BB kremama sam dala više šansi :) no svaki put su me razočarale. Lice mi bude svo u flekama i boja oksidira tako da izgledam kao da sam se na pojedinim mestima trljala šargarepom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam...meni je ovo jedina koju sam probala od Balee i stvarno mi je ok, nanosim je sa Ebelin mokrim jaje-sundjerom :) Meni lice bude u flekama i narandzasto od Garnier BB kreme, verovatno sve zavisi od koze :)

      Delete
  3. Koje nijanse postoje, znas li? Koja je ova?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam sigurna ali mislim da je od ove vrste bila samo ova jedna nijasa. S obzirom da je kupljena pre skoro godinu dana, nisam sigurna ni da li ima jos uvek da se kupi ali znam da imaju neke nove u dve nijanse :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...