Wednesday, June 5, 2013

Ebelin novosti

U dm drogerijama, pre par dana, pojavili su se neki novi ebelin proizvodi... Kupila sam ih, isprobala i želela sam da svoje mišljenje o njima podelim sa vama...



Prvi proizvod je jastuče za piling i masažu lica

Malo je reći da me je ovo jastuče oduševilo. Na njemu se nalaze sitne i makane gumene bodljice koje doprinose boljem čišćenju i masiranju lica. 


Ja lično, na jastuče nanesem gel ili sapun sa kojim se umivam i utrljavam na vlažno lice. Na kraju ga operem i nakon nanošenja kreme, i nju dodatno utrljavam jastučetom..

Na poleđini se nalazi ispupčenje za lakše držanje.


Takođe, može da posluži i da se jastuče drži zalepljeno u kupatilu na pločicama ili nekoj drugoj površini.


Mada, ko ne želi tako, može ga čuvati i u pakovanju u kojem se dobije jer se zbog patenta, vrlo lako otvara i zatvara...


Drugi proizvod je jastuče za nanošenje pudera


Dugo sam želela da kupim čuveni ''beauty blender'' ali kako nije mogao da se kupi kod nas a sajtovi preko kojih je mogao da se naruči, nisu vršili dostavu za našu zemlju, nisam imala način da ga kupim.
Upravo zbog toga, jako sam se obradovala kada sam čula da ima nešto slično kod nas. Ja nisam probala kako je nanositi puder sa originalom ali devojke koje jesu, i koje se bave šminkanjem, kažu da nema velike razlike.
Struktura mu je nekako penasta i ja sam prezadovoljna kako mi izgleda puder nanet sa njim. Vrlo lako se pere, dovoljno je par puta ga stisnuti pod mlazom tople vode i više se ne vidi puder na njemu.


Ako nekog zanima nešto što nisam spomenula, slobodno neka pita.

Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana <3

13 comments:

  1. Sviđa mi se jasuče za masiranje lica, koja je cena?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam tacno jer sam bacila racun, ali jako je jeftino, negde oko 200 dinara :)

      Delete
  2. moram da nabavim obe stvarcice sto pre :)

    ReplyDelete
  3. Slicno jastuce za ciscenje lica je bilo u Avonu, ali sam ja ga kasno primetila i izbaceno je iz ponude, tako da me je ovaj post uveselio jer cu da uzmem ovaj i problem resen! :D

    ReplyDelete
  4. Super post,ali ne bi bilo lose i da ubacis cene proizvoda,svi prvo pomislimo na cenu :)

    ReplyDelete
  5. Super post,ali ne bi bilo lose i da ubacujes i cene proizvoda :)) Svidja mi se tvoj blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Nekad ubacim cene, nekad ne jer se dosta razlikuju u zavisnosti od grada gde je nesto kupljeno ali ako nekog zanima cena, moze slobodno da pita i ja uvek odgovorim :)

      Delete
  6. Da li ovo jastuce za puder moze da se nadje sada u dm-u? hvala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da moze :) Videla sam ga pre dve nedelje :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...