Sunday, June 2, 2013

Golden Rose RICH COLOR

Današnji post je recenzija nove serije lakova Golden Rose.

Pre svega, želela bih da kažem da sam prezadovoljna serijom lakova RICH COLOR. U ovom postu, pisaću o pet lakova iz pomenute serije, koje sam poslednje kupila.


Svi lakovi su lepo pigmentovani i u zavisnosti od boje, dovoljan je jedan ili dva sloja laka. 
Lakovi imaju veoma zgodnu pljosnatu četkicu polukružnog oblika, za lakše mazanje. Postojaniji su na noktima, mnogo duže nego mnogo skuplji lakovi. 


Broj 36


Na prvi pogled, ova boja mi se jako svidela iako nisam neko ko voli takve boje na noktima.


Broj 17


Ne znam šta bih rekla o ovoj boji osim da mi je prelepa, vesela, prava letnja boja.


Broj 16


Sama činjenica da sam ovaj lak imala namazan za svoj diplomski, govori dovoljno o tome koliko mi se ova boja sviđa. Prelepa plava boja koja se ne vidi dobro na slici ali je uživo, bar meni, divna. Inače, ovaj lak se može videti i u mom postu Instagram #2 na petoj slici. 


Broj 27


Nisam ljubitelj ljubičastih lakova ali ova boja mi se mnogo sviđa. Dosta je tamna i samo se na jako dobrom svetlu vidi da vuče na ljubičasto. Inače, ovaj lak se može videti i u mom postu Instagram #2 na osmoj slici. 


Broj 30


Divna bordo boja... boja koju sam veći deo zime nosila na noktima. Bordo boju na noktima inače mnogo volim jer mi se nekako uz skoro sve što obučem slaže.


Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana 

4 comments:

  1. Svi su jako lepi ali 17 je baš moja boja :)

    ReplyDelete
  2. Super su mi svi njihovi lakovi, a narocito ova i Jolly jewlls kolkcija. Skoro sam otkrila tvoj blog i evo ne mogu da se odvojim, super je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jelena, jako je lepo cuti tako nesto <3

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...