Saturday, June 8, 2013

Herbal Conk Mask

Zbog ogromnog broja kineskih prodavnica sa škart robom, koje su preplavile našu zemlju, prva asocijacija na nešto što prave Kinezi je, obično, sve najgore... Upravo zbog tih prodavnica, ljudi često imaju predrasude i zaboravljaju koliko su Kinezi pametan narod i da proizvode i mnogo kvalitetnih stvari a to je slučaj i sa ovom maskom...


Ovu masku sam poručila preko interneta i ona je ujedno i nešto što sam ja najduže čekala. Tačnije, nešto više od mesec i po dana sam čekala da mi stigne :)
Napravljena je na biljnoj bazi i služi čišćenju pora i nečistoće sa lica. 


Kineski je jedini jezik na kutiji, tako da ja apsolutno ništa ne razumem šta na njoj piše i pisaću samo o mojim utiscima :)
Kada sam je prvi put stavila, istresla sam ceo sadržaj kesice na lice i to je bilo strašno jer velika količina ne može da se osuši a masku je jako teško oprati sa lica ako nije suva. 
Kada se osuši na licu, skine se kao i svaka druga ''Peel Off'' maska.


U kutiji se nalazi 10 kesica od po 6 grama. Jedna kesica je više nego dovoljna za jednu osobu i najbolje je podeliti je sa nekim jer kada se otvori ne može dugo da stoji. Ja je stavim na nos i na bradu jer su mi ti delovi  problematični a ostatak podelim sa mamom ili sestrom.
Prvo malo naparim lice pa je tek onda stavim ili posle tuširanja kada su pore šire zbog tople vode...


Maska izgleda užasno i ujedno je i nešto najčudnije što sam koristila ali stvarno pomaže. Kada je skinem, lepo se vidi sva nečistoća koja ostane na njoj.


Ostalo mi je još 5 kesica i ovih dana planiram da naručim novo pakovanje, imajući u vidu da putuju oko 50 dana :)

Ako ima zainteresovanih koji žele da je probaju, napišite mi u komentaru i biće mi drago da ustupim svoje dve kesice.

Do sledećeg posta, 

xoxo

Jovana <3

6 comments:

  1. Izgleda zanimljivo!Odakle je narucujes?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imas na raznim sajtovima, npr. shopmadeinchina, ebay, amazon... Ako zelis, mozes mi poslati na mail svoje podatke pa cu ti poslati da probas :)

      Delete
  2. bas je interesantna :) volela bih da je probam, moracu da je guglam malo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto vazi i za tebe, ako zelis da je probas mozes mi poslati podatke na mail i rado cu ti poslati da isprobas... Nije vredno cekati toliko dugo i narucivati ako ti ne odgovara :)

      Delete
  3. Ja bih isto volela da probam, cini mi se da je zanimljivo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nazalost, ja sam moje sve potrosila i podelila ali ako budem uskoro ponovo narucivala imacu te u vidu :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...