Sunday, June 23, 2013

Moj izbor lakova za leto...

Uvek sam na letovanje išla sa gelom na noktima da ne bih morala da se mučim sa mazanjem laka na moru i da ne bih morala da nosim sa sobom aceton, lakove,... Ili sam išla u drugu krajnost pa vukla sa sobom gomilu lakova u nadi da će mi trebati možda i baš onaj koji nikada ne mažem :) 
Ove godine sam bila racionalna i ponela sam sa sobom samo tri laka...

Izbor je pao na 
China Glaze, WHITE ON WHITE, koji sam imala u jednom od prethodnih postova (OVDE)
China Glaze, SHELL-O
i China Glaze, YELLOW POLKA DOT BIKINI, sa poslednje slike.






Do sledećeg posta,

xoxo,

Jovana <3

6 comments:

  1. Bas mi se svidja shell-o, tako divna pink nijansa...vidim ja da od moje apstinencije od kupovine nece biti nista :P Uzivaj na odmoru!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, i moja apstinencija je pala u vodu :) Hvala!

      Delete
  2. Divni lakići a prva fotka prelepa :) Mooore :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...