Wednesday, June 12, 2013

Novo u junu!

Polovina je meseca i pravo vreme za post o proizvodima koje sam u proteklih par dana kupila :)


1. China Glaze, WHITE ON WHITE- lak za nokte

Već neko vreme, jako mi se dopadaju beli lakovi, pogotovo OPI Alpine Snow. Kao malo jeftinije rešenje i da bih videla da li mi se sviđa kako beli lak izgleda na mojim noktima, kupila sam ovaj China Glaze i prezadovoljna sam jer se jako lepo maže i ne ostaju tragovi od četkice.



2. SUN DANCE- matirajući fluid za sunčanje ZF30

Ova kremica, namenjena je za lice i dekolte. Nije baš da matira lice ali nakon nanošenja, lice je mnogo manje masno nego posle običnih krema za sunčanje. Nikada ranije je nisam koristila tako da ne mogu ništa više da kažem o njoj dok ne bude testirana na moru :)


3. Alverde, gel za tuširanje- trešnja i chai & Balea, losion za telo- smokva i čokolada

Ova dva proizvoda fenomenalno mirišu! Što se tiče Balea kolekcije sa čuvenim ''Macarons'' kolačićima, imam je celu i oduševljena sam ovim mirisom i bila sam presrećna kada sam je upotpunila i sa mlekom za telo. Na moju veliku žalost, ona spada u ograničena izdanja i biće mi jako žao kada je više ne bude bilo. Alverde gel je takođe deo ograničenog izdanja...


4. Alverde, pasta za zube

Prvi put sam kupila ovu pastu i za sada ne mogu ništa više da kažem osim da ima lep miris nane, čije ulje se i nalazi u sastavu paste.


5. ZIAJA, kakao maslac za telo

Ovaj maslac za telo fenomenalno miriše a što je još bitnije, nakon mazanja, koža bude jako lepa a ne bude masna. Odlično upija i lako se razmazuje.


6. Alverde, gel za obrve

Gel ima 6 grama. Moja nijansa je 02. Sa jedne strane je gel koji se nanosi četkicom kao za maskaru a sa druge strane je mali češljić. Tek sam ga dva puta koristila i za sada sam zadovoljna. Lepo definiše obrve i mislim da daje mnogo prirodniji izgled od olovke.


7. Lip Tattoo

I za kraj, nešto sasvim novo... Ceo svet je poludeo za nalepnicama za usne i oči i po sistemu '' Videla žaba da se konj potkiva....'' i ja sam morala ovo da isprobam :) Na prvi pogled izgleda jako čudno ali može da bude odlično rešenje za neki prikladan događaj kada želite nešto neobično...


Evo i jedne Instagram slike, kako izgleda kada se nalepi...


P.S. A kao svaka žena i Pahuljica je morala da pronjuška po novitetima :)



Do sledećeg posta,

XOXO

Jovana <3


8 comments:

  1. Lepi noviteti. Zanimljivo izgleda nalepnica :)

    ReplyDelete
  2. Jao sjajni noviteti a beli lak ti odlično stoji!

    ReplyDelete
  3. Lepi su ti noviteti ali moram da priznam da je Pahuljica zasenila sve proizvode :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, hvala :) I Pahuljica se zahvaljuje na komplimentu :D

      Delete
  4. Lak mi je favorit, savrsen za leto..Joj vidjala sam ove nalepnice za usne i s obzirom da su moje usne punije ne mogu da zamislim ovako nesto na sebi ali na tebi cool izgleda:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je iskreno bolje na osobama sa lepim i punim usnama :) Hvala :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...