Wednesday, June 19, 2013

Pakovanje...

Nakon više nego stresnih par dana, došao je red na još jednu stresnu (bar meni) stvar pre dugo čekanog mora...
Rešila sam da napišem post o tome šta je to što nosim na more jer znam koliko su meni pomogli postovi drugih devojaka o tome šta one nose.

Postoje razni proizvodi i sitnice koje mogu na odmoru da nam koriste a da ih se ni ne setimo dok to neko ne spomene...












Pored garderobe, obuće i veša, to bi manje-više bilo to.... iii ja sam spremna :)

Ako neko ima predlog šta bih još mogla poneti, biće mi drago da čujem! :)


10 comments:

  1. Pre svega srecan ti put, da se lepo odmoris :) :) :)!
    Zvucacu kao neka tetka, ali ponesi lekove neke elementarne, stapice za usi, kese, uvek mi zafali neka kesa..i tako te gluposti sto svi zaboravljamo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! Tek sam sad videla da mi je slika sa lekovima slucajno promakla :) A za kese posebno hvala, uvek mi zafale a da nisi spomenula ne bih se ni sad setila :)

      Delete
    2. Nema na cemu, ja sam inace opsednuta pakovanjem i sredjivanjem generalno (odece, kozmetike). Meni je to opustanje :D(cudno gledas monitor, opusteno, znam :D). Volim da je sve po bojama i nekom utvrdjenom redosledu.Odmori se i za nas, citatelje :)!

      Delete
    3. Takodje, volim da je sve kako treba i zbog toga mi je dodatni stres :) Ali bas da mi je opustanje... Daleko je od opustanja :)

      Delete
  2. Srećan put i lepo se odmori :) Super post :)

    ReplyDelete
  3. Prvo hocu ja na more!!!! Ali dobro i ja cu za mozda mesec dana. Drugo vrlo smo slicne po prtljagu. Kafetin uvek nosim sa sobom, mada mene iskreno retko sta boli. Kiseonik, Madacamia i onaj sprej za kosu sa SPF-om isto nosim. I za kraj samo da kazem da imas fenomenalne kofere!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brzo ce proci mesec dana a onda cu ja tebi da zavidim :) Hvala :)

      Delete
  4. Srecan put, lep odmor zelim :)
    Ja iskreno ne znam sta bi ja pakovala kad bi trebala negde na 10ak dana. Kad ovako pogledam treba mi par stvari da prezivim, kad pocnem da se pakujem racunam da bi meni trebala cela kolekcija lakova pre svega, pa onda 80% sminke... I tako. I onda bi tamo koristila 2-3 stvari i za dzabe vukla sve to. Ali opet ako bi slucajno ostavila taj neki lak, ko zna mozda bi mi se bas on tamo mazao hahaha Velikih li problema :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! :) Tako i ja razmisljam pa pola kuce ponesem ali ove godine sam se trudila da budem racionalna :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...