Sunday, June 9, 2013

Shine Bright like a Diamond

Slušajući pesmu po kojoj je ovaj post i dobio ime, dobila sam ideju za isti :)

Kao što sam već spomenula u nekom od prethodnih postova, ne volim da mi se lice mnogo šljašti ali postoji nekoliko proizvoda koje obožavam kako svetlucaju i koje volim da koristim, pogotovo leti...

Da ne bih dužila sa tekstom, preći ću odmah na proizvode koje neću posebno opisivati ali ako neko ima pitanje, slobodno neka pita.



BOURJOIS bronzer, broj 54



LUSH - Shimmy Shimmy Massage Bar




BE YORSELF, quatro shimmer pot, mix3



REVLON, Plum Like it Hot 870



BOURJOIS, 06 NOIR COBALT i broj 10



BYS 03 HONEY PEARL i DEBORAH OMBRETTO 26



BOURJOIS, ulje za telo



Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana <3


4 comments:

  1. Jao što divno izgledaju Bourjois i LUSH sjajevi za telo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)Ja ih bas volim, steta sto su nam zatvorili LUSH :(

      Delete
  2. ova cokoladica mi je zelja, moram da je nabavim pod hitno :) lush masazer, tiha patnja :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...