Saturday, June 1, 2013

Sjajevi koje trenutno koristim

Kada su u pitanju sjajevi i balzami za usne, ja sam opsednuta njima. U mojoj torbi se nikada ne može pronaći samo jedan i uvek imam bar tri različita. Uvek volim da probam nove a danas ću pisati o onima koje trenutno koristim i o onome šta mi se sviđa a šta ne sviđa kod njih.


MAYBELLINE - 040 CRYSTAL PINK colorsensational popsticks


Maybelline ovu svoju kolekciju svrstava pod ''ruževe'' mada ja ih tako ne bih nazvala iz razloga što minimalno oboje usne a nijansa koju sam izabrala se skoro ni ne vidi kada se namaže. 


Ono što mi se sviđa je zanimljiv izgled (na svetlu se skroz provide), lepo pakovanje i miris maline. Jedina mana, po meni, je gorak ukus koji istavlja u ustima...

e.l.f. Candy Shop


E.l.f. Candy Shop obožavam, ima prelep miris koji me najviše asocira na kremu za sunčanje :) Nalazi se u preslatkoj metalnoj kutijici a na usnama se presijava na zlatkasno. Tekstura mu je dosta gusta i dugo se zadržava na usnama. Iz mog ugla, jedina mana je to što se mora nanositi prstima...

MAC LIPGLASS


Kod MAC sjajeve je poznato da su jako teški i lepljivi. Isti slučaj je i sa sjajem sa slike. Ima sitne zlatkaste čestice koje se presijavaju na svetlu, nije napadan i dugo se zadržava na usnama. Nema neki poseban miris i mnoooogo je lepljiv.

BOURJOIS eau de gloss


Kod ovog sjaja me je privukla boja i slatka ambalaža. Sam sjaj, po meni, nije ništa posebno. Na usnama je jedva primetan, blag i nije lepljiv. Malo pecka jer ima ''fresh''efekat. Ono što mi se posebno ne sviđa su sitne čestice koje ima u sebi zbog kojih imam osećaj kao da mi se pesak nalepio na sjaj.

Rapsodi - Turbo Boost 3D


Ovaj sjaj sam kupila sasvim slučajno u jednoj maloj parfimerijici i nisam se pokajala ni u jednom momentu. Sjaj je jako jeftin i bar meni jako dobar. Daje usnama lako lepu boju, nešto između ''nude'' i roze. U postu Instagram #2, na prvoj slici, može se videti kako izgleda na usnama.

Balea, eos, GAL, RIMMEL


Ova četiri balzama/sjaja nisam posebno razdvajala jer nemaju nikakvu boju na usnama osim Rimela koji je blago rozikast. 
Eos je moj favorit u odnosu na sve druge, ima divan miris i lepo neguje usne.
Balea - splashy watermelon ima jako lep miris lubenice i usne budu meke. Mislim da je sasvim solidan proizvod za malo novca.
Gal vazelin/balzam za usne obožavam. Imaju prelepo dizajnirane kutijice, prelepo mirišu i jako dugo traju.
Rimmel sjaj Royal Gloss takođe volim da koristim jer ima jako lepu, svilenkastu teksturu. Moje je broj 121 i jako jepo miriše, kao što i sam naziv kaže ''Yummy'' :)

AVON - ANEW


Ovaj Avon ruž/balzam mi se sviđa jer je blage ''nude'' boje i presijava se na svetlu. Ima prijatan, blag miris i usne budu meke. Posebno volim da ga koristim tokom leta, na moru i plaži...

I love...


Volim apsolutno sve ''I love...'' proizvode. Svi prelepo mirišu a sjaj raspberry & blackberry takođe ima lep miris. Na usnama ostavlja blago roze/providnu boju. Dosta je velik i dugo traje. Kao što sam napisala i za neke prethodne proizvode, jedina mana je to što se nanosi prstima...


Do sledećeg posta

xoxo

Jovana <3

8 comments:

  1. Kako je lep ovaj Rapsodi, koji je broj?

    ReplyDelete
  2. Gde kupuješ balsam Gal?? Sto godina ga nisam videla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupila sam ga u Spaniji, kod nas ga nazalost nisam vidjala :/

      Delete
  3. Izvini,gde si kupila eos labelo?Unapred hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Narucila sam ga preko sajta Brigette's Boutique. Nema na cemu :)

      Delete
  4. Gde ima da se kupi Rapsodi sjaj? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obicno po manim parfimerijama, najcesce onima gde ima i Golden Rose proizvoda :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...