Wednesday, July 31, 2013

China Glaze - Light As A Feather

Light As A Feather je lak iz nove On The Horizon kolekcije China Glaze lakova.


Pored ovog, u kolekciji On The Horizon nalazi se još pet lakova ali u  kombinaciju boja u laku Light As A Feather sam se zaljubila na prvi pogled :) Svi lakovi se sastoje od gustih ''crtica'' raznih boja. 
Boje u laku Light As A Feather su: bela, crna, narandžasta i neon žuto-zelena.



Light As A Feather preko belog laka






Do sledećeg posta,

Xoxo,

Jovana.

12 comments:

  1. Baš zanimljiv finiš, dopada mi se kombinacija boja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se kombinacija boja jako dopala :)

      Delete
  2. Uzela si jedan iz ove kolekcije! Bas super sto si odmah i uradila recenziju. Sad vidim da nikako nije za mene, ali je odlicno ispalo na tvojim noktima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Tesko se skida kao i svi sa sljokicama ali sam prezadovoljna kako izgleda...

      Delete
  3. Prvi put vidim ovaj lak, i mislim da je baš originalan <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iz nove je kolekcije pa ga verovatno zato nisi videla... Hvala :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...