Monday, July 29, 2013

L'OREAL - Micelarna voda

Danas ću pisati o proizvodu koji me je stvarno prijatno iznenadio. Reč je o L'OREAL SKIN PERFECTION MICELARNOJ VODI.


Da ja ne bih previše pametovala, rešila sam da uradim jedan mali test koji će najbolje pokazati zašto me je ova ''voda'' toliko oduševila...


Svu šminku koju sam danas koristila, nanela sam na ruku zbog lakšeg pregleda i slikanja. 

Koristila sam:

1. BOURJOIS bronzer
2. ALVERDE mineralni puder
3. COVER GIRL peach shine karmin
4. ARTDECO senku
5. e.l.f. iluminator
6. ALVERDE gel za obrve
7. MAC maskaru (tester)
8. DEBORAH olovku


Proizvod sam nanela na tupfer i nakon samo jednog prelaženja, sva šminka je ostala na tupferu.


Ruka mi je potpuno ostala čista i bez razmazane šminke...


Ponovila sam čišćenje sa još jednim tupferom na kojem je ostalo vrlo malo šminke i jasno se vidi da je sva šminka skinuta još sa prvim prelaskom.


Sa drugim tonicima koje sam do sada koristila to nije bio slučaj i koliko god da sam puta prelazila novim tupferom po licu uvek je ostajalo još šminke. Sa L'OREAL MICELARNOM VODOM treći tupfer je kompletno čist. 
Mislim da je odlična zamena i proizvod koji slobodno može da parira toliko hvaljenoj Biodermi a po mnogo nižoj ceni.
Evo i šta proizvođač kaže:


Moja jedina zamerka je otvor koji je dosta velik za proizvod koji je skroz tečan i mora se paziti jer vrlo lako može da izađe mnogo više proizvoda nego što nam je potrebno.
I za kraj, mogu samo da kažem da je ovaj proizvod moja iskrena preporuka svima.

Do sledećeg posta, 

xoxo

Jovana

15 comments:

  1. Odlično čisti :) Koja je cena?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je na promotivnom popustu do kraja jula i sada je oko 400 dinara :)

      Delete
  2. Skoro sam bas citala neko uporedjivanje ove i Biodermine micelarne i isti su utisci :) Kada se pogleda cena, stvarno je isplativo kupiti L'Orealovu, savrseno skida sminku :)

    ReplyDelete
  3. Uh na wl, kupujem čim potrošim zalihe!

    ReplyDelete
  4. Ovo je sledeca koju kupujem kad potrosim Eucerin koju imam a skuplja je...
    Sjajan post :)

    ReplyDelete
  5. Idem odmah da je kupim. Htela sam biodermu, ali bas mi je skupa

    ReplyDelete
  6. odlican proizvod,uvek sam mislila da mi nije potrebno tako nesto,ali pogresila sam,i odlicna cena zaista.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam mislila isto, pogotovo jer mi je skidanje sminke bez umivanja nezamislivo ali mi je drago da sam ipak probala jer mi mnogo olaksava ceo proces :)

      Delete
  7. Koja je cena alverde gela za obrve? Svidja mi se boja mnogo :) i reci mi kako ti se pokazao?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne secam se tacno ali negde oko 300 dinara. Nije los za fiksiranje i da da malo boje ali ako imas ''rupe'' kao i ja, moraju se necim drugim popuniti :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...