Sunday, July 14, 2013

China Glaze - NEON & ON & ON

Današnji post posvećen je samo jednom laku... Radi se o China Glaze - NEON & ON & ON.


Mislim da je ovo najsavršenija boja neon laka od svih sa kojima sam se do sada srela. Žao mi je što se na slikama ne vidi kakva je boja uživo. Pokušavala sam i na netu da pronađem sliku na kojoj je boja verodostojna ali jednostavno je nema... Lak je u prirodi, bar meni, prelep!


Posebno mi se sviđa što se suši na mat mada se ni to ne vidi na slikama...






Nadam se da će se i vama svideti :)

Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana <3

18 comments:

  1. Predivna nijansa,a jos lepsu pozadinu ima :D

    ReplyDelete
  2. Predivan je! Neonci se protive slikanju. tako je uvek bilo sta ces. Ali i ovako sa slika mi je predivna boja. :)

    ReplyDelete
  3. Imala sam Flip Flop Fantasy, ali mi je bio očajan u nanošenju. Kakav je ovaj po tom pitanju? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikako nije dovoljan prvi sloj a sa drugim mi bude ok :)

      Delete
  4. Na poslednjoj slici izgleda fantastično :) Samo što nije "moja" boja :)

    ReplyDelete
  5. da, definitivno mora biti moj... imam vec skor sve China Glaze neonce, jos ovaj, i smiricu se majke mi >

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...