Tuesday, July 9, 2013

Ombre Nails


Ja sam osoba koja voli isključivo par različitih boja na noktima i upravo te boje vrtim u krug. Kada mi se i svidi neka nova boja, kupim je, nalakiram i nakon par sati skinem jer mi se ne dopada kako mi stoji i opet nalakiram neki od lakova na koji sam navikla... O šarenim i iscrtanim noktima da i ne govorim. Jednostavno, svidi mi se kada vidim na nekom ali sebe ne vidim u tome...
Jedan od retkih ''šarenih dezena'' noktiju koji mi se sviđa je Ombre i odlučila sam da upravo tako pokušam da nalakiram svoje nokte i to iskustvo podelim sa svima :)
Odlučila sam se za kombinaciju bele i plave boje...

Za početak, nalakirala sam ceo nokat jednim slojem belog laka.


Nakon toga, više od polovine nokta premazala sam plavim lakom.


Malo belog laka sam nanela na celofan i tapkala aplikatorom.


Boju sam aplikatorom tapkala po belom delu nokta i po polovini plavog dela.


Zatim sam plavi lak nanela na celofan pa aplikatorom na gornju polovinu nokta.


I sve to ponovila par puta.


Na kraju sam premazala bezbojnim lakom, nanela kapljice za brzo sušenje i olovkom za uklanjanje laka i tuferima sa skidačem laka skinula zamazane delove oko nokta.


I, moji Ombre nokti su gotovi... Za prvi put i nije tako loše :)



Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana <3

9 comments:

  1. Replies
    1. Hvala :) Odavno sam zelela i sama da ga isprobam :)

      Delete
  2. Verujem da sam zvanicno jedina zena na planeti koja ovo ne zna da uradi :). Bas ti je lepo ispalo :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma znas sigurno, lako je :) Hvala :)

      Delete
  3. tirkiz, moj omiljeni (trenutno) od Rich Color!! :)
    nisam do sada ovo probala, ali kontam da ovo ide u bookmarks, da ne zaboravim gde ima tutorial :)
    svaka čast, sviđa mi se baš!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divan je stvarno :) Imas na YouTube-u mnogo tutorijala, ako ce ti biti lakse da gledas video :) Srecno i javi kako je uspelo :)

      Delete
  4. Vrlo praktičan oblik izrade gradijenta. I ja ga planiram za svoj blog ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...