Wednesday, July 3, 2013

Pobedila je...

Pre par dana, povodom svog rođendana, rešila sam da jednoj od vas poklonim poklončić iznenađenja...


Obećala sam da ću 3. jula, kada se vratim sa odmora, proglasiti pobednika... Moj odmor se završio, lepo sam se naspavala i došlo je vreme da održim obećanje.
Pre svega, želela bih da se zahvalim svim devojkama koje su mi pisale na e-mail! Iskreno mi je žao što sam morala da izaberem samo jednu ali obećavam da će uskoro biti još poklončića.
Da bi izbor bio najpošteniji, odlučila sam da svakom komentaru i mail-u dodelim jedan broj (nasumično a ne po redosledu stizanja) i na kraju da preko aplikacije RANDOM.ORG dobijem broj koji će pobediti.

Broj koji je aplikacija Random. org odredila je broj 4 a on je pripadao Dijani Golubovic!

Čestitam Dijani i ovim putem je molim da mi pošalje na moju e-mail adresu  jovaninkutak@gmail.com svoje podatke kako bismo se dogovorile oko slanja!

Hvala još jednom svima!

Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana <3

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...