Wednesday, July 10, 2013

Proizvodi koji su me oduševili

Kao što u naslovu piše, u ovom postu pisaću o proizvodima koji su me stvarno oduševili. Postoji još proizvoda koje takođe mnogo volim ali njih sada neću spominjati jer sam ih već navela u prethodnim postovima.


Prva na spisku je FREEMAN maska za lice.
Proizvođač je FREEMAN - USA. Ovo je glinena maska, namenjena za masniji tip kože i t-zonu. Skuplja masnoću, čisti i sužava pore. Ima osvežavajuć miris limuna i mente. Cena je oko 600 dinara a pakovanje je dosta veliko (150 ml). Koristim je jednom nedeljno i stvarno mi je dosta pomogla jer imam problema sa proširenim porama.


Sledeći proizvod koji koristim jako dugo je Atopik krem.


Ovu kremu sam počela da koristim kada ju je mojoj mami dermatolog preporučio. Krema je, bar meni, stvarno fenomenalna. Koliko sam ja upućena, postoji dve vrste: Urea 10% i Urea 5%. Proizvođač je Crystal Derma a cena je oko 400-500 dinara za 150 ml. Ja sam jedno vreme prestala da je koristim jer sam se zasitila mirisa koji mi je još na početku bio odbojan ali sam joj se na kraju vratila...

Još jedan proizvod koji me je oduševio je ALTERMED PANTENOL FORTE.


Volim da koristim pantenol i stvarno sam se obradovala ovom velikom pakovanju za telo. Proizvođač je Omega Altermed, Češka. Sadrži i ši puter i stvarno mi lepo hidrira kožu koja je jako suva.



I za kraj, još jedan proizvod koji stvarno volim... BEOGRADSKI MELEM.
Često imam problema sa zanokticama i ovaj melem mi stvarno pomaže da ih se rešim. Takođe mi pomaže u hladnijim danima kada su mi ruke dosta suve. Koristim ga i za laktove i stvarno je divan. Preporučuje se i kod ekcema i alergija. Cena je oko 300 dinara za 40ml i jako dugo traje.





Do sledećeg posta

xoxo

Jovana <3

19 comments:

  1. Moram da probam ovaj melem, uvek sam se pitala kakav je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj, mislim da se neces pokajati :)

      Delete
    2. I mene je vek privlačio :D

      Delete
    3. Devojke drage, meni se mnogo bolje pokazao Hrvatski melem( ima ga u lilyju) i Hemelova krema za lice(sve vrste), koje sam koristila za usne, pete, nokte i zanoktice... Veliki pozz od Onane...

      Delete
  2. E i ja sam konacno nedavno kupila tu masku i odlicna mi je. SVe planiram o njoj da uskoro pisem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, jedva cekam da procitam sta ces ti o njoj pisati :)

      Delete
  3. ovu freeman masku stalno gledam ali nikako da je probam :) moracu da je nabavim definitivno :)

    ReplyDelete
  4. Koji put o ovj maskici za lice,prodato :D.
    ps. tagovah te na blogicu nesto :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kad je razgrabe ali stigne brzo ponovo :)
      Jao, videla sam, hvalaaa <3 Odgovaram ubrzo :)

      Delete
  5. Bas cu da potrazim ovu Atopik kremu, tokom jeseni i zime mi se javljaju ekcemi pa bi mi ovo odgovaralo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potrazi je, stvarno je odlicna... Ja ni sama ne znam koliko sam ih potrosila :)

      Delete
  6. A gde si kupila ovaj Pantenol? Redovno mi treba nesto takvo u prelaznom periodu ali posto pri zadnjoj poseti rodnog mi kraja nisam imala kad da njuskam po parfimerijama, da narucim da mi posalju :))

    ReplyDelete
  7. Obozavam Beogradski melem, koristim ga u sustini za sve. Pogotovo je ucinkovit kada mi ispucaju usne, jeste malo masno i odbojno ali je ucinkovitiji od svih labela koje sam probala.
    Takodje koristim i Atopik krem, ali veoma retko jer mi nije cesto potreban, takodje imam sve pohvale za njega. =^.^=
    tanyaminxy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidis, nikada mi nije palo na pamet da beogradski melem koristim za usne... Hvala sto si to spomenula, odlican predlog, probacu ga koristiti i tako :)

      Delete
    2. Atopik krem mi nije bio los, ali sam odustala od njegovog koriscenja, kada sam detaljno proucila sastav... pun je parabena i ostalih agresivnih dodataka nalazost...:( pozz

      Delete
  8. Ova Freeman maska se vise ne uvozi? Ja sam ranije koristila, ali sad ne mogu nigde da je nadjem? Da li je i dalje ima kod nas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima je i dalje ali se teze nalazi jer se brzo rasproda. Mozes pogledati i na fb ovoj fb stranici, oni ih prodaju :) https://www.facebook.com/KozmetikaTeatarFreeman?fref=ts

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...