Monday, July 8, 2013

Sadržaj torbe za plažu...

Razmišljala sam o čemu bih mogla da pišem u novom postu jer imam dosta ideja ali sam na kraju odlučila da dok sam još u morskom raspoloženju, napišem post o tome šta se uglavnom nalazi u mojoj torbi za plažu :)


Počeću od torbe jer je mnogo volim a i ona ima svoju posebnu priču :) Kupljena je pre možda tri godine u Benetonu. Posle samo par dana, ukradena je, tj. oteta sa sve dokumentima, dva telefona, parama... Bila sam jako iznervirana i tužna i samo sam ponavljala kako mi ničeg nije žao, samo torbe... Prošlo je par dana, zazvonio je fiksni telefon i javila se žena koja je pronašla tobru, bačenu u žbunje sa dokumentima pomoću kojih je došla do adrese i broja telefona. Bila sam presrećna... Lopovi su uhvaćeni, šteta nikada nije nadoknađena, niti će ikada biti, suđenje još uvek traje ali je torba ponovo sa mnom :)

Tu su još i HELLO KITTY futrola za fotoaparat, Women' Secret novčaničić od kaučuka i naočare...


Ove godine, prvi put sam kupila DM-ovu kremu za sunčanje. Sklona sam alergiji na moru i uvek mi je bilo sumnjivo da koristim kremu koja je bukvalno najjeftinija od svih... Iskoristiću ovu priliku da kažem da mi je bila odlična. Nisam se pokajala što sam je kupila jer mi je bila čak i bolja od mnogih drugih skupljih krema...


Za svaki slučaj, nosila sam i Niveu sa ZF50 ali je nisam koristila.
Makadamiju sam stavljala nakon ispiranja kose slatkom vodom, da bih mogla lakše da je raščešljam jer ne podnosim kada mi je kosa umršena.
SUNN'Y HAIR sprej, za zaštitu kose od sunca, ima jako lep miris ali iskreno nije ništa posebno...


EOS - bez njega nigde ne idem...


I za kraj, s obzirom da sam zavisnik kada je reč o slatkišima, u torbi se uvek nađe i nešto slatko :) Ovaj put, to je OREO keks koji obožavam...


Šta Vi nosite na plažu? :)


Toliko od mene za danas,

Do sledećeg posta

xoxo

Jovana <3

10 comments:

  1. superiska :)
    i ja iste stvarcice samo druge marke :D

    ReplyDelete
  2. Imam taj sprej za kosu. Ok je ali nista posebno slazem se. :)

    ReplyDelete
  3. Super stvarčice i slatka torba :)

    ReplyDelete
  4. Sjajne fotke i sasvm racionalno nosis stvarcice...Ja sam tu sklona preterivanju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) I ja sam ali se trudim da se kontrolisem :)

      Delete
  5. Sasvim dovoljne stvari za plažu. Nivea je super mleko za zaštitu, sa što većim faktorom zaštite. Od Dm Sundance sam se osula kao nikad u životu. Oni imaju više vrsta, pa možda ću ovog puta uzeti ovo sa slike pa imati drugačije iskustvo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verovatno ti smeta neki sastojak iz njihovih krema... Budi oprezna ako opet odlucis da ih probas :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...