Friday, July 12, 2013

Sisterhood of the World Bloggers Award!




Jutros kada sam se probudila i videla da me je Dijana označila za ovu nagradu, malo je reći da sam bila presrećna! Osećala sam se kao malo dete kada mu dođe Deda Mraz :)


Hvala Dijani mnogo! ♥ Za ovo kratko vreme, koliko imam svoj blog, upoznala sam par stvarno divnih devojaka i Dijana je jedna od njih. Iako se ne poznajemo lično, uvek lepo proćaskamo preko komentara ili mail-a i to mi stvarno ulepša dan... 

Što se tiče Sisterhood of the World Bloggers Award, postoji nekoliko pravila:

1. Zahvaliti se osobi koja te je nominovala.
2. Napiši 7 stvari o sebi.
3. Prosledi nagradu na 7 blogova i obavesti ih o istoj.
4. Objavi logo nagrade u postu na svom blogu.

Dijani sam se već zahvalila pa ću sada preći na sedam stvari o meni... uh :)

1. Mnogo, ali mnooogo se plašim mraka i da budem noću sama... Verovatno sam gora od svakog deteta po pitanju toga :)


2. Ne znam da kuvam i kuvanje mi nikada nije išlo od ruke... Zagori mi i voda u loncu :) Ali obožavam da pravim kolače! To me jako opušta i uživam u tome :)



3. Obožavam da putujem i uvek kada je to moguće, gledam da izbegnem avion jer me plaši pomisao da nemam tlo pod nogama i mislim da bi ljudi imali krila da je predviđeno da lete :)






4. Imam jednu kornjaču i četiri hrčka koje obožavam. Kada se moj hrčak Pahuljica porađala ( ili kako god da se to kod njih zove) :) bila sam toliko uzbuđena da sam celu noć sedela pored nje, ma koliko to nekome nenormalno zvučalo :)








5. Obožavam da idem na piknik i provodim vreme na Fruškoj gori ili bilo gde u prirodi...


6. Kada nemam lak na noktima, makar to bio samo bezbojni lak, osećam se kao da sam gola :)



7. Mogu da preživim dan i bez vode i bez hrane ali bez kafe teško... Zavisnik :)


Postoji još mnogo činjenica o meni ali sam ih pročitala i na drugim blogovima pa sam se trudila da se ne ponavljaju :)

I, još je ostalo da nominujen 7 blogova... Taj deo mi najteže pada jer nisam dugo u ovim vodama a devojke čije blogove pratim su uglavnom već bile nominovane... 
Devojke koje mislim da nisu imale ovakav post a ja bih stvarno volela da vidim i njihovu verziju ovog posta su ujedno i one koje nominujem : 


Ukoliko vas mrzi da pišete ovakav post, nema veze... Samo da znate da volim da čitam vaše blogove :)

Toliko od mene za danas,

xoxo

Jovana <3

8 comments:

  1. :D zagori mi voda u loncu :D!!
    Hrcak,generalno zivotinje, ljubav!
    Joj, znam ja da ljudi sa kojima ja stupim u kontakt iz NS moraju biti divni <3

    ReplyDelete
  2. A sta cu, samo kazem kako jeste :) Hvala <3 <3 <3

    ReplyDelete
  3. hahhah, ovo za vodu u loncu me odusevilo :)
    Zvanicno priznajem da delim tvoju zavisnost - ne moze se bez kafe!

    ReplyDelete
  4. jooooj i ti imas kornjacu! ja sam do pre mesec dana imala dve ali mi je zenkica uginula :( posle 13 godina kod mene, bila sam van sebe od tuge tri dana! sad je ostao samo muzijak. a hrckici su preslatki,bebice male :D
    takodje se plasim mraka, ne bih smela da spavam sama u kuci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam isto imala dve i jedna mi je uginula... Ne znam kako se kod njih gleda da li je muzjak ili zenka ali ja ga zovem Bole i meni je muzjak :)Dobro je, nisam jedina koja ne sme sama da spava u kuci :)

      Delete
  5. Jao slajne cinjenice...Moram priznati da sam i ja po pitanju prve ista :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...