Saturday, August 10, 2013

Essie - Miss Fancy Pants

Miss Fancy Pants je jedan od dva Essie laka koja sam poslednje kupila. U ovu boju sam se zaljubila na prvi pogled jer mislim da je jako nežna i neutralna i odlično mi dođe kada poželim da se odmorim od jakih boja na noktima. Imam utisak da se boja menja u zavisnosti od svetla i nekada imam utisak da je bež a nekada siva. Pored nijansi Essie lakova, koje me oduševljavaju, još jedna stvar mi se posebno sviđa...Radi se o četkici... Probala sam mnogo lakova ali ni sa jednim nisam uspevala da namažem nokat jednim jedinim potezom...








Do sledećeg posta,

Xoxo,

Jovana.

9 comments:

  1. zanimljiva nijansa, baš je neobična

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Svidja mi se,inace volim "blatnjave" nijanse ;))

    ReplyDelete
  3. Predobar je i u pravu si, sličan sa Berlinom :)

    ReplyDelete
  4. Uh pravo moja boja, ja obozavam sve ove blago muljave nijanse. :)

    ReplyDelete
  5. Obozavam ovakve nijanse i rado ih koristim...Ova me podseca na Essie Chinchilly, izgleda da su male razlike u nijansi...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...