Wednesday, August 28, 2013

Facebook Page

Drage moje,

Dugo sam razmišljala i na kraju odlučila da napravim i Facebook stranu zbog lakše komunikacije i kratkih postova/objava, kao što je i Giveaway koji planiram za par dana u čast jednoj lepoj okrugloj cifri, broju poseta, o kojoj nisam ni sanjala kada sam napravila blog.


Neke od vas pratim već duže vreme na Facebook-u, sa svog privatnog profila ali za neke ni ne znam da li imate svoje grupe ili strane. Ukoliko imate, volela bih da mi u komentaru ispod, ostavite link ili ime grupe/strane, kako bih vas i tamo pratila :)

Do sledećeg posta,

Xoxo

Jovana

12 comments:

  1. Pratimo, pratimo, svuda, dodaj gedzet na blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidis, na to sam skroz zaboravila :)

      Delete
    2. Nije dobar, nema direktnu vezu i ne mogu da te nadjem :/

      Delete
    3. Ne znam kako, radilo je... Ima i veza preko reci Facebook u prvoj recenici :)

      Delete
  2. Super što si napravila stranicu, pratim :)

    ReplyDelete
  3. https://www.facebook.com/pages/SuperNova-Kozmetika/421442547943585
    Evo i ja te pratim. :)

    ReplyDelete
  4. https://www.facebook.com/pages/Zdrava-kosa/

    I ja te od nedavno pratim :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...