Sunday, August 25, 2013

HG Proizvodi (tečni puder, puder u prahu i hajlajter)

Kod većine devojaka sam videla HG (Holy Grail) postove pa sam odlučila da i ja napišem svoj prvi :) Pisaću o tri proizvoda koja spadaju među najbolje sa kojima sam se susrela...


1. CLARINS (108 Sand)


Za sve one koji žele mat izgled, ovaj puder je pravi pogodak. Sprečava prosijavanje lica i koža deluje sveže, ujednačeno i mat. U sebi sadrži i ZF 15 što mu je dodatni plus. Prekrivenost mu je dosta dobra a da koža i dalje deluje prirodno (slika ispod), i na licu stoji stvarno dugo. Mislim da nikako nije namenjen osobama sa suvom kožom jer naglašava suve delove. 
Dolazi u lepoj staklenoj bočici zapremine 30 ml. U zavisnosti čime se nanosi, jedna pumpica može da bude dovoljna za celo lice. Ono što mi se takođe sviđa kod ovog pudera je miris koji je izuzetno prijatan.



2. CHANEL - POUDRE UNIVERSELLELIBRE (20 CLAIR)


Ovaj puder u prahu, takođe je namenjen onima koji žele prirodan mat završni sloj. Lako se nanosi pamučnim tuferom koji se dobije uz puder...


Sa ovim puderom, tečni puder koji se pre njega stavi, dobije jedan sasvim novi izgled.
Pakovanje je dosta veliko i može jako dugo da traje.


3. Yves Saint Laurent - Touche Eclat


O ovom hajlajteru su mnogi toliko pisali pa ja ne želim da to ponavljam. Reći ću samo da je divan ali i da se jako brzo potroši jer ga ima samo 2,5 ml. Zbog toga ću pisati o jednoj mnogo pristupačnijoj zameni...

Radi se o Alverde hajlajteru. 


Ovaj hajlajter je u kutijici iz dva dela i ogledalcetom. Jedan deo je kremasti hajlajter a drugi u prahu. 


Na proizvodu ne piše koliko ima grama ali u svakom slučaju, jako dugo traje. Mislim da može da bude sasvim solidna zamena za YSL.


Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana

24 comments:

  1. E ovo ja zovem HG!
    Svega par artikala koji opravdavaju svoj naziv. Odlican, odlican izbor.

    ReplyDelete
  2. Nisam probala nijedan od proizvoda ali sam procitala dosta pozitivnih kritika:)Volela bih da ih probam..

    ReplyDelete
  3. Nisam nista od toga probala. Clarins puder mi izgleda bas zanimljivo!

    ReplyDelete
  4. nisam probala alverde hajlajter, trenutno nemam ništa njihovo.
    kao ni ysl, ali je njega probala drugarica i nije je oduševio, za divno čudo :D
    puder ch je divne teksture, jako mi se sviđa, uzimam ga čim potrošim ove kamene koje imam jer je stvarno must have. Clarins puder je stvarno divan divan, tako lepo sedne na licu, stopi se sa tenom,divan miris, i veoma je postojan, međutim postao mi je previše suvkast nekako, i umeo je da mi naglasi suve delove na licu pa sam ga skroz zaboravila. ipak nije za mene iako volim mat izgled...možda nisam otkrila način za njegovo nanošenje...šta znam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto se tice Clarins pudera, slazem se da naglasi suve delove, to sam i u tekstu spomenula ali je odlican za malo masniju kozu jer bude divan na licu :)

      Delete
  5. Nisam probala nista od proizvoda...Chanel mi je duuuugo u WL :) Clarins skroz obecava :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako imas masniju kozu, Clarins bi ti bio super :)

      Delete
  6. Jako me intrigira sada ovaj Clarinsov puder. Morat ću zatraziti u parfumeriji malo za probicu :D

    ReplyDelete
  7. Moramo probati zamenu za hajlajter!!!;)

    ReplyDelete
  8. prelepi proizvodi koje bih jako volela da probam :)

    ReplyDelete
  9. jao divnih li proizvoda za lice, ništa nisam probala još, ali vjerujem da hoću kroz neko vrijeme :) zanima me najviše YSL TE.

    ReplyDelete
  10. super proizvod, Chanel sam i sama koristila i jako ga voljela :)
    Hvala na preporuci za ovaj Alverde, baš ću ga potražiti kad ću biti slijedeći put u dm-u :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu :) Samo ga obavezno probaj da vidis da li ti odgovara jer se malo vise sija :)

      Delete
  11. obožavam taj Dior puder, iako košta... vredi

    ReplyDelete
  12. Koliko košta ovaj Clarins puder i gde ga kupuješ? Čim sam pročitala deo o njemu, odleteo je u WL.Odličan post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Boutique parfimeriji. Ne znam sad tacno, negde oko 4000 dinara. Hvala puno :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...