Sunday, August 4, 2013

NYX ( Blush + Roll on shimmer )

Kao što sam i obećala, došao je red na  recenziju nekih od NYX proizvoda...
U današnjem postu ću pisati o rumenilu i višenamenskom šimeru.


NYX Blush ( Natural )
Ovo rumenilo sam imala ne svojoj listi želja i pre nego što je NYX stigao u Srbiju. Postoji nekoliko nijansi a ja sam sebi izabrala Natural jer mislim da mi najviše odgovara uz moj ten. Nijansa Natural je blage roze boje, lepo je pigmentovana, ni premalo ni previše...



Ne bih da pišem uopšteno o postojanosti na licu jer mislim da se razlikuje od tipa do tipa kože, mogu samo da kažem svoje iskustvo... Meni je dosta postojano i skine se tek kada ga ja sama skinem.
Evo i sastava i nekih opštih podataka:


NYX Roll on shimmer ( Nude )
Ovaj višenamenski šimer me je na prvi pogled oduševio! Boja je prelepa i divno se presijava... Može se koristiti za oči, lice i telo. 


Lepo i lako se dozira i u isto vreme može da bude blaga svetlucava senka ali i jako sjajna senka, skoro poput pigmenta


Nosila sam ga na kapcima u debelom sloju preko baze i stajao je par sati bez ikakvog pomeranja. To se takođe razlikuje od osobe do osobe, od toga da li neko ima masniju kožu na kapcima ili ne... Ja imam na kapcima prilično ''normalnu'' kožu, ni masnu ni previše suvu i meni dugo stoji.



Sa oba proizvoda sam prilično zadovoljna, pogotovo kada se uzme u obzir odnos cene i kvaliteta NYX proizvoda.

Da li ste probali neki od ovih proizvoda i kakva su vaša iskustva? Da li ima neki NYX proizvod sa kojim ste zadovoljni i koji preporučujete? :)

Do sledećeg posta,

xoxo,

Jovana

10 comments:

  1. Divan je simer, razmisljala sam bas o ovoj nijansi, samo si potvrdila da ga treba uzeti :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super je stvarno...Uzmi ga, neces se pokajati :)

      Delete
  2. Prelepo je i rumenilo i shimmer, samo ja ne volim ta roll on pakovanja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, malo je nazgodno za baratanje ali mi je toliko lepo da sam mu to oprostila :)

      Delete
  3. Da li moze da se koristi kao hajlajter na jagodicama?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno, nisam probala ali mislim da bi moglo :)

      Delete
  4. Divni su, i rumenilo i shimmer, moje boje :) Od danas su na mojoj WL :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...