Sunday, August 18, 2013

Omiljeni prirodni proizvodi ( jeftiniji od 2€ )

Današnji post odlučila sam da posvetim proizvodima koje volim a koji su, kao što u naslovu piše, jeftiniji od 200 din. ( zbog devojaka koje čitaju moj blog a nisu iz Srbije u naslovu stoji 2€ ).

Strašno me izluđuje kada vidim da neka, širom sveta poznata blogerka hvali proizvod koji je preskup a za koji očigledno ima zadatak da ga izreklamira i onda svi pohrlimo da ga kupimo i... shvatimo da je proizvod totalni promašaj.
Upravo zbog toga, odlučila sam se za post o proizvodima koje sebi može svako da priušti a koji su pored svega i prirodni... Pa ako se i pokaže da nekome i ne odgovaraju, bar nisu ''bačene'' silne pare :)


Postoji još jedan prirodni proizvod o kojem danas neću pisati jer sam ga već spominjala u post o Ajurvedi. Radi se o Chandrika sapunu koji obožavam! Od dana kada sam ga prvi put probala, do današnjeg dana, to je sapun sa kojim se redovno tuširam. Inače, obožavam razne mirise gelova za tuširanje, pogotovo Balea, koje povremeno koristim kada ih se zaželim ali Čandrika je moj broj 1. Pogotovo za vreme toplih dana kada bukvalno hladi telo nakon tuširanja...

Da se vratim proizvodima o kojima ću danas pisati...


1. Sapun od krastavca je proizvod koji ne koristim baš dugo ali sam zadovoljna kako se do sada pokazao. Koristim ga za umivanje i iako imam mešovitu kožu lica ( suva sa masnom T zonom ), deo koji mi je suvlji ne isušuje dodatno, već ga čini elastičnim a na T zoni redukuje masnoću. Celokupan utisak mi je jako pozitivan jer mi koža deluje osveženo i elastično.


2. Baidyanath Gulab Jal je 100% čista i prirodna ružina vodica. Volim da je koristim posle jutarnjeg umivanja i pre spavanja, kada je nanesem tuferom na lice.
Namena joj je raznolika... Može se dodati par kapi u kremu za lice, u kupku, prilikom kuvanja itd. Na proizvodu piše i da pomaže kod problema sa aknama, što ne mogu da potvrdim jer na sreću tih problema nemam :) 


3. Pasta za zube na bazi gline je nešto što već jako dugo koristim. U početku je teško navići se na osećaj ''krckanja peska'' u ustima ali mislim da nema paste koja tako lepo ispolira zube kao ova na bazi gline :) Postoje razne arome ali ja iskreno nisam eksperimentisala mnogo i držim se dve koje menjam. Ranije je to bila samo menta a onda sam ubacila i narandžu :)


4. Prirodni dezodorans je proizvod koji sam nedavno pronašla. Svidelo mi se to što su jedini sastojci kokosovo ulje (koje obožavam), pčelinji vosak i ekstrakt ruzmarina. Postoji dosta mirisa a ja sam sebi odabrala od vanile. Ima neverovatno zarazan i sladak miris... Nikako ga ne preporučujem onima koji ne vole slatkaste mirise ali ja ga obožavam :)


Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana

23 comments:

  1. Super post. Mogla bi samo da dodaš gde ovi preparati mogu da se kupe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ja ih kupujem po raznim prodavnicama zdrave hrane pa zbog toga nisam napisala tacno gde ih ima...

      Delete
  2. Mene je bas odusevila Hmalaya. Posle dnevne i nocne kreme i nim umivalice, resila sam da probam SVE!
    Gde kupujes Fresku goru i kakve su im cene?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupujem u bolje snabdevenim prodavnicama zdrave hrane. Ne znam tacno cene ali su svi proizvodi prilicno jeftini... Pasta i dezodorans o kojima sam pisala su oko 200 dinara ali ne znam sad tacno... :)

      Delete
  3. Znaci sve kupujes ovo po prodavnicama zdrave hrane? Jel ima neka po centru Beograda (ili bar negde u Beogradu) da mi je preporucis? Bas bih volela da probam tu pastu za zube :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, sve :) Iskreno ne znam, ja kupujem u Novom Sadu i koliko sam upucena to je novosadska firma... Mogu ti kupiti i poslati, nije mi problem :)

      Delete
  4. Ruzina vodica je sjajna, a za dezodoranas si me bas zainteresovala, da nemas adresu prodajnog mesta u NS? Kad budem u blizini da ih potrazim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam tacno, obicno nalazim u prodavnici zdrave hrane u Brace Ribnikar, ne znam tacno broj :)

      Delete
  5. E ova ruzina vodica je bas simpaticna.
    Bravo za ideju za post, jako mi se dopada. Volela bih da vidim jos ovakvih postova, dobre ti stvari generalno koristis. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Bice jos, cim se pojavi nesto zanimljivo :)

      Delete
  6. Super ideja za post! Pasta mi zvuči zanimljivo, probam

    ReplyDelete
  7. Jovana upravo sam pronasla tvoj blog i celog ga izlista i naisla na zaista interesantne postove i proizvode, narocito iz ovog posta.:) Zainteresovala si me posebno za crnu kunesku masku, jer odavno trazim boscia black mask, pa ukoliko je budes ponovo narucivala volela bih da podelimo, da probam. Hvala. Lola:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Mislim da je u skorije vreme necu narucivati jer je jos imam. Ukoliko zelis da je probas, mogu ti je poslati, samo mi na mail posalji adresu

      Delete
  8. Moracu da potrazim ovu ruzinu vodu jer zvuci super a i cena je pristupacna, ja sam do sada nailazila samo na bezobrazno skupe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potrazi je, stvarno je super :) A cena joj je oko 180 din :)

      Delete
  9. Ovaj prirodni dezodorans me bas privlaci :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je super :) Nije bas delotvoran kao drugi sa raznim hemikalijama ali ja ga obozavam :)

      Delete
  10. Sve sto si slikala imam...Slazem se apsolutno:)

    ReplyDelete
  11. Jovana kad vec nabavljas sa I Herba,probaj bilo koji od onih prirodnih sapuna,ja sam slucajno ovaj kupila dok sam cekala paket sa I Herba koji je kasnio jer mi je "licio" na prirodne proizvode ali ispostavilo se samo kutija...od te firme apsolutno nista vise ne kupujem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Irena, slazem se sa tobom da su sapuni sa iHerba odlicni :) Meni je i ovaj dobar, verovatno je samo pitanje sta kome odgovara...

      Delete
  12. Hej, i ja koristim deo stik od Freshke gore http://ivak88.wix.com/prirodnakozmetika#!deo-stik-nana/c113s
    Pozz :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...