Friday, August 23, 2013

Potrošeni proizvodi

Evo, došao je na red i moj prvi post sa proizvodima koje sam potrošila :)
Ima tu svega i svačega... Proizvoda koje nikako nisam uspevala da potrošim, proizvoda koje redovno koristim, onih koje volim i onih koje baš i ne... :)


Pa da krenem redom uz kratka objašnjenja...


1. Garnier, gel za čišćenje lica - Ovaj gel sam kupila prvi put a verovatno i poslednji. Nikako mi se nije svideo jer mi je jako zatezao lice...

2. Lacalut, tečnost za ispiranje usta - Stvarno volim Lacalut jer mislim da se dosta razlikuje od ostalih tečnosti za ispiranje usta, koje se mogu pronaći u prodaji. Nakon par godina nošenja fiksne proteze, koja mi je dosta oštetila gleđ, trudim se da čuvam svoje zube koliko god je to moguće i ova tečnost mi je dosta pomogla.

3. Ebelin, skidač laka za nokte - Volim da ga koristim zbog pumpice i mirisa :)

4. L'oreal, lak za kosu - Ovaj lak imam dosta dugo jer lakove za kosu ne koristim često... Inače, bio mi je dobar jer ne lepi mnogo kosu, kao neki drugi koje sam probala...

5. Nivea, tonirana krema - Ovu kremu sam koristila jako dugo i ne znam ni sama koja mi je ovo po redu... Više je definitivno neću kupovati (ako se i proizvodi još uvek) jer su mi BB kreme mnogo bolje.

6. Balea, šampon za plavu kosu - Šampon koji redovno koristim i kombinujem sa nekim drugim šamponima... Od dana kada se pojavio, kupujem ga stalno jer nema silikona i nekako prija mojoj kosi...

7. Veoma zdrava krema - Ovo je još jedan u nizu proizvoda za koji ne znam koji mi je po redu. Može se koristiti kao podloga za šminku i za to je najčešće koristim. Hladi lice i meni jako prija. Jedina mana joj je jako kratak rok trajanja.

8. Maybelline, Affinitone - Puder koji mi nekad odgovara a nekad i ne... Sve zavisi od temperature napolju, stanja mog lica,...

9. Oriflame, sprej za stopala - Ima divan miris i jako osvežava i jaaako dugo mi je trajao...

10. Valnea, uljani tuferi za skidanje laka - Iskreno, ove tufere obožavam, pogotovo za vreme putovanja kada ne moram da mislim da li će mi se aceton prosuti po stvarima...

11. Balea, dezodorans - Dezodorans sa mirisom kokosa koji sam kupovala stalno, sve dok mi se nije smučio koliko sam preterivala :)

12. Miss sporty, baza i završni sloj - Mislim da je ovo jedini lak koji sam potrošila do poslednje kapi pre nego što se osušio :)

13. Maybelline - Prvi koralni lak koji sam kupila je bio ovaj... Obozavala sam ovu boju i mazala ga jedno vreme stalno :)


Do sledećeg posta,

Xoxo

Jovana.

2 comments:

  1. A jel ovaj sampon stvarno posvetljuje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Primetila sam da mi je malo posvetlio kosu ali nista znacajno...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...