Wednesday, August 14, 2013

Real Techniques četke + kod za popust!

Kada vam se u samo nekoliko dana dogodi par loših stvari, onda je dovoljna i jedna sitnica da vam izmami osmeh. Upravo to se dogodilo kada sam jutros videla poštara sa mojim ''zakanelim'' rođendanskim poklonom :) Radi se o Real Techniques četkama. Danas ću pisati o prvim utiscima i kodu za popust...


Ove četke dizajnirala je Samantha Chapman, profesionalni šminker i Beauty Blogger. Njeni tutorijali spadaju među najgledanije a reči hvale o ovim kvalitetnim i veoma pristupačnim četkama ima većina poznatih profesionalnih šminkera. 

Četke se za Srbiju mogu naručiti preko par sajtova ali mislim da je najpovoljnije naručiti preko sajta iHerb. Vreme za koje stignu je oko 8 dana.


Četke su stigle sigurno upakovane, što nije sprečilo naše carinike da po ko zna koji put naprave štetu na sadržaju paketa. Na slici se ne vidi dobro ali kutija je na par mesta isečena skalpelom. Sreća pa se ovaj put radilo o proizvodu upakovanom u kutiju.


Uz četke, dobila sam još dva uzorka i ogledalce sa logom sajta.


Set se sastoji od tri četke koje su sasvim dovoljne za početnike ili za one kojima trebaju osnovne četke koje mogu da ponesu sa sobom na put...


Uz četke, dobije se i futrola u kojoj se mogu držati a koja može poslužiti i kao stalak.



Zbog svog postolja, četke mogu i samostalno da stoje što je, iskreno, malo teže sa manjim četkama, kao što je slučaj sa ljubičastom za oči.


Najdeblja četka je višenamenska. Može se koristiti za puder, rumenilo i bronzer.
Ja je najčešće koristim za nanošenje pudera u kamenu. Vrhovi dlačica su veoma nežni i jako lepo nanesu proizvod na lice.


Srednja četka, namenjena je nanošenju tečnog pudera i korektora.
Prijatno me je iznenadila jer sam mislila da će ostavljati trag na licu ali na sreću to se nije desilo, osim sa jednim puderom koji ne mogu da nanesem ni sa jednom drugom četkom a da ne ostaju tragovi.


Najtanja četka je namenjena senkama za oči.
Malo je veća nego što sam očekivala i koristim je najčešće za senke koje nanosim na veću površinu kapka.


Evo i nekih opštih podataka sa poleđine kutije:



Sve tri četke su u potpunosti ispunile moja očekivanja.

I za kraj, nešto korisno za sve one koji planiraju da naruče nesto sa sajta iHerb.com!
Svaki novi korisnik, koji se registruje na njihov sajt i izvrši porudžbinu, prilikom plaćanja može uneti kod ZGL944 u odeljak namenjen kodovima za popust. Unošenjem ovog koda, dobijate popust od 10$ na porudžbinu veću od 40$ ili 5$ popusta na porudžbinu manju od 40$.
Osim za četke, kod za popust se može koristiti i za druge proizvode na sajtu iHerb.com, kao sto su: e.l.f., EcoTools,...


Do sledećeg posta,

xoxo,

Jovana

33 comments:

  1. Pored toga što su dobre, sviđa mi se i kako izgledaju :)

    ReplyDelete
  2. Nemam ovaj set, ali imam Starter i Core. Ovo su mi najbolji kistovi do sad :)

    ReplyDelete
  3. Odlicne cetkice. Odavno ih zelim ali mi se nekako nneda da ih kupim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako se ipak odlucis, mislim da se neces pokajati. Sa manjim popustom (od 5$) i sa dostavom, budu malo vise od 1000 dinara... Mislim da su vise nego ispaltive :)

      Delete
  4. Zelim ih,predivne su :) amo sto cu ja da ih narucim preko DHL-a jer tad carinici ne kopaju.Platim vise,ali sam sigurna...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nece njima ni ovako nista biti...Kutiju svakako bacim ali me vise izludjuje njihova nemarnost...

      Delete
  5. Imam brdo četkica, ali :D. Makar mami da probam da uvalim pa da ih preusmerim sebi. Jako lepo i nesebično sa tvoje strane što si dala kod <3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mame uvek na sve pristaju :) Ma nema tu sta da bude nesebicno... Ne razumem se najbolje u politiku sajta ali svako valjda prilikom narucivanja dobije kod koji moze da podeli sa prijateljima :) Ja ga nazalost nisam imala :( :)

      Delete
  6. Ja ako bih uzimala uzela bih Core Collection ili tako nekako se zove. One su sve za lice. :) U, ili expert face brush... Dobro, necu da se foliram - sve bih uzela! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha :) I ja bih sve, pogotovo sada kada sam se uverila da mi odgovaraju :)

      Delete
    2. Drugarica i ja nesto planiramo da narucujemo preko iherb-a, pa me zanima koju si dostavu koristila? Koliko ti je bila postarina?

      Delete
    3. Odabrala sam onu najjeftiniju, za 4$. Mislim da nema potrebe bacati pare ne skuplje dostave za ove jeftinije proizvode jer je jedina razlika u tome sto brze stigne i mozes da pratis svoju posiljku :)

      Delete
  7. Imam dosta njihovih cetki i odlicne su stvarno, planiram da nabavim jos par koje nemam :D

    I bas su divni sto uvek daju neki pokloncic, prvi put sam dobila cetkicu za zube, a drugi put caj :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se da su divni :) To su sitnice ali je bitan znak paznje :)

      Delete
  8. Imam i ovaj i Core, još starter i dvije pojedinačne pa imam sve RT kistove. Obožavam ih! Ne znam kako sam do sad živjela bez njih :D

    ReplyDelete
  9. Uh svi ih hvalite, kako ne nabaviti :)

    ReplyDelete
  10. Volim ove cetke. Imam veliku za puder i veliku za rumenilo. Za puder mi je odlicna, ali cetka za rumenilo je jako mekana, te mi kod tvrdjih, pecenih rumenila ne pomaze nikako. ALi je i pored toga odlicna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da ih sve volimo i jako mi je drago zbog toga :)

      Delete
    2. Imam Core i Starter, a naručila sam Duo Fiber. Još ovaj želim :)

      Delete
    3. Svaka cast, onda ih skoro sve imas :)

      Delete
  11. Ovo su cetke u koje uopste ne sumnjam! I definitivno kad ih budem narucivala uzimam ih sve odma :) Zanima me da li se placa neka carina tj da li postoji neki dodatni trosak pored posiljke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam kako oni to gledaju pa ne mogu tacno da ti kazem... Znam da se carina placa (ili se placala) za iznose vece od 50e, mada su meni jednom naplatili oko 300 din kada mi je stigao paket a jednom nisam nista dodatno platila...

      Delete
  12. Dobro cu se onda raspitati kakva je sad situacija.. Hvala na brzom odgovoru!

    ReplyDelete
  13. Isti ovaj set, sa iHerba sam naručila prošle zime i od tada retko da uopšte imam potrebu za drugim četkicama <3 Prefluffy su, nežne, mekane, kao paperje. A odlično rade posao. Do kraja godine planiram upotpuniti kolekciju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ih narucila jer su ih svi hvalili ali sam iskreno sumnjala u njih dok ih nisam probala... Onda se desila prava ljubav :)

      Delete
  14. Jako su mi se svidele ove cetke! :) Zelim da ih narucim, samo mi reci kako se placa postarina? Da li sa racuna skidaju tih 4 dolara, ili platim svom postaru kada stigne paket? POzz!! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postarina je 4$ (ako se odlucis za tu jeftiniju dostavu) i to ti skinu zajedno sa iznosom cetaka. Postaru platis kada ti stignu, ako ti budu carinili, nekih 200-300 dinara. To ne mogu sa sigurnoscu da ti kazem jer nekad naplate a nekad ne.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...