Monday, September 30, 2013

Dr. Wolff's acne attack

Za danas sam pripremila jedan malo drugačiji post. Pod ''drugačiji'' mislim na post o proizvodu koji nisam lično koristila ali koji je mnogo pomogao mojoj sestri. Upravo zbog toga i pišem ovaj tekst jer mislim da može da pomogne još nekome sa sličnim problemom. U nastavku teksta vam ukratko prenosim njeno iskustvo...

Kao posledica velikog stresa, mojoj sestri su počele da se pojavljuju bubuljice na leđima i vratu. Ona im nije pridavala veliki značaj i nastavila je sa svojom redovnom negom misleći da će se povući kao što su se i pojavile... Vreme je prolazilo a njen problem je postajao sve gori i gori. Bubuljice su izlazile velikom brzinom, broj im se povećavao a za sobom su ostavljale braon fleke na koži. Uz posete dermatologu i korišćenje raznih krema, poboljšanja skoro da nije bilo. Bio je to začarani krug sve dok nije promenila dermatologa i po preporuci novog, probala ovu kremu. Doktor joj je garantovao da će joj ova krema pomoći i da će prve rezultate videti nakon šest nedelja. Na sreću, tako je i bilo.
Sada ima dva meseca kako koristi Dr. Wolff's kremu i njena leđa su skoro skoz ''izlečena''. 


Uopšteno o kremi

Dr. Wolff's acne attack je krema male gustine koja ne sadrži masnoće i lako se razmazuje. Namenjena je za spoljašnju upotrebu radi lečenja blažih oblika akni kod dece starije od 12 godina, adolescenata i odraslih. Krema se može koristiti i u toku trudnoće i dojenja. 
Ova krema sadrži voćnu kiselinu i njene soli (ukupan sadržaj 10%) i dugotrajno smanjuje pH vrednost kože. Sniženjem pH vrednosti ona se bori protiv zapaljenskih reakcija kože, jer se tako stvaraju veoma nepovoljni uslovi za rast bakterija koje doprinose stvaranju akni (Propionibacterium acnes).



Način primene

Krema se nanosi čistim prstima u tankom sloju na prethodno očišćena područja kože koja su zahvaćena aknama i nežno se utrlja. Obično je dovoljno nanositi kremu jednom dnevno, ujutru ili uveče. Za vreme upotrebe kreme, kao i nedelju dana posle, tretiranu kožu je potrebno štititi od ultraljubičastog (UV) zračenja i sunčeve svetlosti.
Neposredno nakon primene, može se javiti privremeni osećaj peckanja ili blago crvenilo što je sasvim normalno i ukazuje na to da krema počinje da deluje.
Osim što deluje na uklanjanje bubuljica i sprečavanje pojavljivanja novih, ova krema izbeljuje i fleke nastale od istih.


Ova krema ne sadrži mineralna ulja, boje i mirise.

Sastojci:
Aqua, Glycolic Acid, Isohexadecane, PPG-15 Stearyl Ether, Propylene Glycol, Steareth-2, Steareth-21, Ammonium Hydroxide, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Phenoxyethanol, Stearic Acid, Palmitic Acid, Xanthan Gum.

Dužina trajanja jedne kutije zavisi od veličine tretirane površine. Za polovinu leđa, pakovanje od 40g traje oko 14 dana. Cena jedne kutije se razlikuje od apoteke do apoteke i iznosi od oko 1400 do 1600 dinara.

Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana

29 comments:

  1. Treba pisati i o iskustvima drugih, posebno bliznjih.Bez obzira sto nisi ti koristila mogla si da pratis situaciju. Cena je takodje korektna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se, bas zbog toga sam i resila da napisem ovaj post jer sam bila prisutna i uverila se koliko je porazavajuce isprobavati razne kreme a ne pomaci se sa mesta i kolika je sreca pronaci resenje :) Naravno, ne deluje sve isto na sve ali ko zna, mozda nekome pomogne...

      Delete
  2. Dvoumila sam se izmedju ove i LRP duo, i izabrala ovu drugu. Nadam se da se ipak neću pokajati. Ako se pokajem, možda probam ovu. Ne znam šta bih drugo mogla :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zelim ti puno srece u potrazi za odgovarajucom :)

      Delete
  3. Ide na wl! Volim da pronalazim dobre kreme protiv bubuljica, nisam znala za ovu (čudo).. Hvala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu, nadam se da ce ti odgovarati :)

      Delete
  4. Baš mi je drago da sam pročitala ovaj post. Moja sestra je tinejdžerka i ima problem sa aknama, ali na licu. Jedno što me brine su moguća fotooštećenja, ali ide zima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pise da moze da se koristi krema sa zastitnim faktorom :) Nadam se da ce joj pomoci!

      Delete
  5. drago mi je da joj je pomogla ova krema. nemam trenutno problem sa aknama i bubuljicama ali ako ikada budem imala, ovu kremu cu svakako imati u vidu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskeno se nadam da ti nikada nece zatrebati :)

      Delete
  6. Bas mi je drago sto pomaze ova kremica jer joj je i naziv ubisten :D

    ReplyDelete
  7. imam problem sa bubuljicama,i nema sta nisam probala,mada sve zavisi,individualno,kome ce sta pomoci...Bas sam dosta novca bacila,na sve i svasta,a sad sa Mannana Ebanovina sapunom i cinkovom pastom,sve drzim pod kontrolom!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super sto si pronasla sta ti odgovara :) Manna sapuni su mi super i ne sumnjam u njihovu delotvornost :)

      Delete
  8. Da li ovu kremu trebam da nanesem na vlazno lice ili ne? I da li trebam da je isperem posle par minuta, ili ona upije, pa zatim namazem preko nje sledecu kremu, npr skinoren?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bi najbolje bilo da se raspitas kod nekog ko je strucan, ili u apoteci. Ja nisam kompetentna i u postu sam samo iznela iskustvo svoje sestre. Ona kremu koristi samo uvece, na suvu kozu i nista nakon nje ne maze. Tako su joj rekli da radi i toga se pridrzava... Nadam se da ces pronaci sta tebi najvise odgovara <3

      Delete
    2. Evo posto vidim da mnogi pitaju kako se koristi krema da vam ja objasnim ukratko, posto ima duze iskustvo sa ovom kremom.pored ove kreme ja koristim za umivanje isto od dr. wolfa aknefug oxid wash po meni najbolji gel zaumivanje lica ima antibakterijsko svojstvo ja ga koristim evo vec 5 meseci i mogu vam reci da je odlican gel izadje mi mozda 1-2 bubuljice mesecno ,a sto se tice ane attack kreme ona se koristi uvece i u periodu od jeseni do proleca jer sadrzi visok procenat vocnih kiselina i nije pogodan za leto, meni je nakon 4 nedelje dosta uklonio flekice od akni na licu. Najbolja kombinacija je znaci Aknefug oxid wash i acne attack rezultati ce biti vidljivi za 3 do 4 sedmice garantovano.

      Delete
  9. evo moje iskustvo sa ovom kremom, posto je vec duze vreme koristim, za pocetak najbolji period koriscenja je jesen do proleca, leti ne valja radi visokom procenta vocnih kiselina i mazati samo uvece ne preko dana, meni je nakon 4 nedelje upotrebe a mazao sam svaku drugu noc tu kremu maknuo sve flekice sa lica od akni sto sam imao, najbolje je koristiti u kombinaciji sa dr. wolf aknefug oxid wash za umivanje antibakterijska krema po meni najbolja na svetu sto postoji za sada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala za detaljno objasnjenje. Drago mi je da su iskustva pozitivna i kod tebe :)

      Delete
  10. Морам да се надовежем пошто сам користила Dr. Wollf, не ову већ Aknefug Oxid Wash суспензију и решила дугогодишњи проблем са акнама на лицу. Dr. Wollf препарати су најбољи за проблематичну кожу, али наравно морате отићи код дерматолога. Топло препоручујем др Милицу Суботић која ради у Клиничком центру (Нови Сад) жена ради и приватно, али сам ја ишла преко упута у Клинички. За месец дана сам већ видела резултате захваљујући сјајној Dr. Wollf Aknefug суспензији. Моје лице је данас чисто, још мало се у траговима виде флеке које полако бледе захваљујући Сона гелу (Белупо) који ми је др Суботић преписала. Моје акне су биле класични комедони који су настали услед дугогодишње употребе течних пудера и тонираних крема (који мојој кожи сметају) које сам одмах избацила из употребе по савету докторке којој сам доживотно захвална јер данас не могу да се начудим да је то моје лице! Годинама сам муку мучила са бубуљицама до пре пар месеци (имам 29 година) и то је био зачарани круг, нема шта нисам користила, колико сам само новца и нерава потрошила, од прескупих препарата до оних јефтинијих и ништа, док нисам отишла код др Суботић. Тако да желим и ја да потврдим да су Dr. Wollf препарати заиста најбољи могући који данас постоје. Конкретно са овом кремом нисам имала искуство, али не сумњам да је и она одлична, ето помогла је твојој сестри. Надам се да ће моје искуство неком бити од користи.
    Јована желим да похвалим твој блог, сјајан је, прочитала сам гомилу корисних ствари о разним производима. Ти то све дивно упакујеш и обликујеш у врло садржајне текстове па је право уживање читати их! Поздрав!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Magdalena! Ne znam kako mi je ovaj komentar promakao pa tek sada odgovaram... Hvala jos jednom <3

      Delete
  11. Dugo sam imala velike probleme sa bubuljicama na leđima i licu.
    Za leđa kositim kremu Akne fug, evo tek nedelju dana i bubuljice su mi se toliko povukle da je to neverovatno. Svako veče posle tuširanja, namažem kremu na suva leđa, sačekam 10 min i isperem. Sada koristim više zbog fleka...
    Za lice koristim kremu Acne attack isto svako veče, nanesem na suvo lice ali NE ispiram.
    PREPORUČUJEM od srca ove kreme!

    ReplyDelete
  12. Zanima me da li neko zna kakvi efekti mogu nastati ako se koristi nakon isteka roka trajanja.Pretpostavljam da ima umanjeno dejstvo, a da li ima negativne efekte?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zavisi koliko je proslo od isteka roka. Ako se proizvod cuva u normalnim uslovima, moze se sigurno koristiti i neko vreme nakon isteka roka. Rok koji je napisan je optimalan i ne znaci da vec dan nakon isteka roka proizvod ne vazi. Mislim da to ti najbolje mozes da osetis po mirisu i izgledu. Cak i lekovi mogu da se koriste do 6 meseci nakon roka koji je naveden kao krajnji rok. Ako odlucis da ga ipak koristis, pokusaj na jako maloj povrsini. To je moj savet a odluka je na tebi :) Srecno <3

      Delete
  13. Pozdrav Jovana,

    interesuje me da li si upucena koliko je ova krema efektna u borbi sa potkoznim bubuljicama, pojavljuju se s vremena na vreme, ne mogu se istisnuti, i uglavnom se javljaju u predelu vrata i vilice?

    Hvala ti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mojoj sestri je pomagala mada je to sve uvek individualno.
      Nema na cemu, nadam se da ce pomoci :)

      Delete
  14. Jovana da li mozes molim te da mi kazes gde kupujes tu kremu?Meni je dermatologa prepisao ali ja me mogu ni gde da je nadjem, trazila sam i po Beogradskim apotekama ali nema . Hvalaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...