Saturday, September 21, 2013

Essence - GRUNGE ME TENDER!

Znam da je letu došao kraj i da je vreme za jesenje lakove ali ja sam morala da napišem post o ovom divnom laku! :) Njegova boja me jako asocira na Laduree zelenu i Macarons od pistaća i odmah osetim taj predivan ukus u ustima :)
Juče sam imala malu nezgodu i isekla jagodice na tri prsta ali sam danas morala da skinem hanzaplaste i islikam ovaj lak, ako se nekom svidi da može da stigne da ga kupi dok je na sniženju i cena mu je malo iznad 100 dinara :).


Sam kvalitet laka me je razočarao, četkica je dosta mala, lak slabo pigmentovan pa sam morala da mažem tri sloja a i ostavljao mi je tragove četkice... Mada, sve sam to zanemarila jer mi je boja prelepa :)








Boje na slikama su zbog svetla malo drugačije nego što su uživo


Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana.

28 comments:

  1. Divna je boja, i bas steta zbog lose formule ;(

    ReplyDelete
  2. Upravo ga imam na noktima, ali je meni nekako više mat :O Isto sam blago razočarana formulom, ali u 3 sloja dobro izgleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam top coat pa zato nije mat... Formula je losa, ali sa tri sloja i zavrsnim sjajem izgleda ok :)

      Delete
    2. Aha, pa eto onda zašto :D A meni je super kakav finiš ima bez TCa, pa sam ga tako i ostavila :)

      Delete
    3. I meni se svidja ali sam morala da popravim tragove cetkice :)

      Delete
  3. Boja je prelepa! Možda kupim neki iz ove kolekcije uprkos lošoj formuli :D

    ReplyDelete
  4. Prelepa boja, a i prsten :) Odakle je?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Prsten je Accessorize ali je davno kupljen...

      Delete
  5. Imam ga, malo je tezi za mazanje ali ga bas volim i boja je diiiivna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boja je toliko lepa da mu je sve oprosteno :)

      Delete
  6. Predivne su slike!
    Možda bih i smela da ga nosim :D

    ReplyDelete
  7. jao laduree <3 koliko divno pakovanje! mnogo bih volela da probam njihove macaroons :)
    a lak je prelep, i ja ga kupih juce na snizenju u liliju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto volim kad tako naletim na nesto jeftino, na snizenju, a lepo :) Ako te put nanese na Leduree, probaj obavezno... Ja sam se uvek pitala zasto ljudi toliko dizu frku oko njih, cak mi nisu ni delovali ukusno dok nisam probala a onda...njam, njam :)

      Delete
  8. lak je predivan, ali meni ne stoje takve boje pa sam ga preskočila. a divan mi je. no nešto ga je ipak zasjenilo u ovom postu - Laduree :)

    ReplyDelete
  9. Baš lepa boja...I prsten mi se mnooogo dopada, ako to nije tema posta :)

    ReplyDelete
  10. Kako si mu lepo poredjenje sa nijansaom nasla <3 Divne fotke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada sam ugledala lak, to mi je prvo palo na pamet :)

      Delete
  11. Kako sam ugleldala L. Kutijicu, zamislila sam sebe u Parizu kako sedim na nekom divnom trgu, i jedem... :DDD
    Lak je zaista lep! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, da... to i meni cesto padne na pamet :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...