Tuesday, September 10, 2013

Favoriti avgust/septembar


Ne pišem svaki mesec post o favoritima jer ih nekada ni nema ali ovaj put se nakupilo proizvoda koje sam mnogo volela i koji su se izdvojili pored onih koji su mi standardni favoriti i koji se ponavljaju iz meseca u mesec.
Rešila sam da ubacim i par proizvoda koje takođe mnogo volim ali nemaju veze sa šminkom i kozmetikom jer bi mi bilo žao da ih ne spomenem :)


O nekim od ovih proizvoda sam već pisala pa ću ih samo nabrojati a onima koje nisam spominjala ću posvetiti malo više pažnje :)

1. ROXY - Espadrile 
Ljudi ih ili obožavaju ili ne mogu da ih smisle. Ja spadam u prvu grupu :) U ove sam se zaljubila na prvi pogled i nosila sam ih svaki put kada mi je trebalo nešto udobno i mislim da ne postoji ništa udobnije od njih.

2. Mango - Liči čaj 
Obožavam da pijem čajeve i ovo mi je bila prava letnja poslastica :) Čaj sa divnom voćnom aromom koja samim mirisom asocira na leto... Divan...

3. Aussie - 3 Minute Miracle
Ovaj proizvod sam spominjala u nekom od prethodnih postova... Poslednja dva meseca sam ga skoro stalno koristila. Kosa mi se mnogo lakše raščešljavala i izgledala življe...a tek kako je mirisala... :)

4. Coccolino - Passion Flower & bergamot
E sad, znam da nije uobičajno da se u postovima spominju omekšivači ali ja sam ovaj morala da spomenem :) Svako ko voli parfeme D&G Light blue i Moschino I Love Love, voleće i ovaj omekšivač... Divan, osvežavajući miris koji se dosta dugo zadržava na stvarima...

5. Blush četka, 32
Kada su ove četke u pitanju, bila sam jako iznenađena dok sam čitala komentare nekih devojaka kako im se četke bikvalno raspadaju... Ja sam ovu dobila na poklon od drugarice čim su se pojavile, od tada sam je svakodnevno koristila i par puta prala i bukvalno ni jedna dlačica nije ispala... Četka mi je super!

6. RealTechniques - essential foundation brush
O kompletu u kojem se nalazi ova četka sam pisala u OVOM postu pa koga zanima može pogledati... Ukratko, četka koju obožavam :)

7. L'OREAL - Micelarna voda
Ovaj proizvod toliko volim da nemam reči kojima bih ga opisala! Da se ne bih ponavljala, ako nekog zanima, može pogledati u OVOM postu...

8. Dr. Pasha - Vanilla Spell
Sveća koja je izrađena od 100% prirodne organske smese koja se može koristiti i kao toplo ulje za masažu. Postoji više mirisa i ne znam koji je lepši :)



9. Cruciani
Cruciani narukvice već dugo imam na WL ali nikada nisam izdvojila pare da ih kupim jer sam se uvek vodila rečenicom ''previše je to para za narukvicu od konca'' :) Zbog toga sam bila presrećna kada su se pojavile uz septembarski broj Grazia novina...


10. AVON - lumi-crayon
Ovu divnu olovku za oči imam već duže vreme ali sam skroz zaboravila na nju... Pronašla sam je pre mesec dana i od tada sam je često nosila jer mi je boja nekako prava za kraj leta :) 


11. NYX - Chic
Karmin koji sam najčešće nosila je NYX Chic. Obožavam ovu boju... :)





12. Ebelin - maska za spavanje
Već par godina koristim maske za spavanje i probala sam razne ali uvek im je nešto falilo... Ili su mi bile velike i spadale ili su bile premale i jako me stezale... Ovu sam sasvim slučajno kupila u DM-u i oduševila me je jer može da se podešava veličina a ima i dodatak koji se može ubaciti da hladi oči što je meni uvek potrebno zbog problema sa podočnjacima.


13. Gulab Jal - ružina vodica
Obožavam osećaj kada na kraju dana skinem šminku i nanesem ovu vodicu :) O njoj sam pisala u OVOM postu pa koga zanima može pogledati...

14. AVON - Vintage Boutique
Jedna od omiljenih nijansi od svih lakova za nokte. Verovatno jer je boja slična boji laka China Glaze - Street Chic koji mi je favorit već par godina :) Asocira me na jesen i već par puta sam ga imala na noktima prethodnih mesec dana ali tek predstoji glavni period kada ću ga nositi :)




15. Manna - Blistavi osmeh, balzam za usne
Jedan od mojih novih omiljenih balzama za usne je svakako ovaj. O njemu sam već pisala u OVOM postu pa ako nekog zanima, može pogledati :)

16. VINYLUX - Top Coat
Ovaj Top Coat sam spominjala u postu sa Vinylux trajnim lakom (OVDE), gde se odlično pokazao. Nakon toga mi je palo na pamet da probam da ga namažem preko običnog laka i od tog dana, nema laka preko kojeg ga ne mažem. Lak se brže osuši, duže stoji i ojačava nokte. Ovo je jedan od najboljih lakova za završni sloj koji sam probala... Jedina mana mu je što ne može da se maže preko belog laka jer lak počne da žuti na krajevima.

Do sledećeg posta,

xoxo,

Jovana.

30 comments:

  1. Odlicne stvari, ja uvijek gledam Pasha svijece i uvijek odustanem da kupim jer mislim aj kao obicna svijeca. :)Vidjecu da je uzmem. Da li mirise intenzivno?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja obozavam Yankee Candle svece zbog intenzivnog mirisa i uvek "patim" jer ne mogu kod nas da se kupe a Dr. Pasha su jedine na koje sam naletela da me asociraju na YC po intenzitetu mirisa :)

      Delete
  2. Svidja mi se post :) A gde kupujes Aussie proizvode?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Snabdela sam se dok sam bila na moru :) Nadam se da ce se uskoro i kod nas pojaviti...

      Delete
  3. Super izbor, boje su divne i Chic i Vintage...

    ReplyDelete
  4. Sveee mi se sviđa, divni favoriti :)

    ReplyDelete
  5. Nemoguce da im se bLush cetkice raspadaju! Divne su! Imam isto 32. Lakovi su mi prelepi. I Nyx ruz. A dok citam post pijem bas taj caj sa slike :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To sam isto i ja pomislila, meni su predivne :) Hvala <3 Jao i ja ga isto sad pijem :)))

      Delete
  6. I meni je micelarna dobra a ovo ostalo nisam probala.:)

    ReplyDelete
  7. Odlicne stvarcice :)
    Moram da probam micelarnu, a za masku za spavanje se potpuno slazem...Imam je i jako je voljena :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Probaj, mislim da ce ti se svideti :)

      Delete
  8. Espadrile su kao med a jako mi se dopada i ta Avon olovka!

    ReplyDelete
  9. Super post,ova RT je to die for,i ovi lakici su skroz u mom fazonu.

    ReplyDelete
  10. Espadrile i Nyx ruž se izdvajaju :D

    ReplyDelete
  11. Prelepo, posebno mi se svidjaju karmin i Avon lak =^.^=
    tanyaminxy.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Mnogo mi se dopada tvoj blog i ukus za kozmetiku!
    Odlicni favoriti!

    ReplyDelete
  13. Hej, hvala na korisnim savetima. Manna ima divne balzame za usne, i ja taj obožavam. Zanima me da li uložak za hlađenje kod maske za oči sme u frižider da ide, pošto piše da ne sme u zamrzivač. I koliko dugo ga držite tamo?

    Hvala ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ga konstantno drzim u frizideru, cak ga stavljam i u zamrzivac na par minuta kad mi zatreba a zaboravim pre toga da ga stavim u frizider :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...