Monday, September 16, 2013

MAC Mineralize Skinfinish (Soft and Gentle)

Danas je došao red i na recenziju jednog od najhvaljenijih MAC proizvoda. Radi se o višenamenskom proizvodu koji se može koristiti kao hajlajter, senka ali i preko celog lica, što ne bih savetovala jer mislim da se previše sija.


Na početku bih samo naglasila jednu činjenicu u vezi kupovine... Naime, kao što svi znaju, u našoj zemlji ne postoje MAC prodajni objekti pa smo svi primorani da se dovijamo na razne načine da dođemo do njih. Najčešći način dolaska do MAC proizvoda je kada putujemo. Upravo zbog toga, htela sam da naglasim da ako putujete, ili vama neko blizak putuje u neku od zemalja gde se mogu kupiti MAC proizvodi, raspitajte se o razlici u cenama jer su ogromne. Dok je u Americi cena ovog proizvoda 30$, isti sam pre par meseci u Bahnhofstrasse ulici u Cirihu platila skoro 50 eura.
Da se vratim samom proizvodu... :)

Dolazi u solidno-čvrstoj, crnoj kutiji sa providnim gornjim delom u pakovanju od 10g. Otvara se veoma lako, pritiskom na dugme.


U MAC-u ga opisuju kao pozlaćenu boju breskve i bronze sa čime se u potpunosti slažem. Ono što mi se posebno dopada kod ovog proizvoda je to što se lako može ''dozirati'' u zavisnosti da li želimo više ili manje boje na licu.



Sama struktura je lepa, lagana i puderasta zbog čega se jako lepo blenda sa ostatkom šminke.






Ukratko, ovaj proizvod jeste malo skuplji ali mislim da definitivno vredi.

Da li ste probale neki MAC Mineralize Skinfinish i kakvi su vaši utisci?

Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana

28 comments:

  1. Nisam probala. Volela bih, definitivno :)
    Jako mi se sviđa.

    ReplyDelete
  2. Joj bas je lepo! Mene podseca na jeftiniju varijantu koju ima Golden Rose, mada ne znam koliko su slicne nijanse. Mislim da ima jedan GR koji je slican po boji ovom. Pa ko hoce jeftinije moze i to da proba.

    ReplyDelete
  3. Nisam probala, ali ću ga probati jednog dana :) Za sada imam u planu kupovinu nekih drugih stvari, ovo mi je sledeće posle toga :)
    U Švajcarskoj je šminka preskupa :((( Kod njih je cena NYX proizvoda kao MAC u Americi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tacno tako :) Kada sam videla cene NYX-a, bila sam u soku :)

      Delete
  4. Što se MACa tiče, za sada sam još uvek na čitanju recenzija i merkanju sličica "iz daleka" i to baš iz razloga koje si navela. Ne usuđujem se da kupim njihove proizvode od "nezvaničnih distributera", a sve što sam videla po inostranstvu bilo mi je previše skupo. Ovaj skinfinish deluje vrlo upotrebljivo :)

    ReplyDelete
  5. Divan je, ali nikad mi se ne daju pare za njega uvek se odlucim za nesto drugo od mac a :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve im je divno pa za sta god da se odlucis, bude super :)

      Delete
  6. Prelepo izgleda na koži :)
    Sviđa mi se nežna boja.

    ReplyDelete
  7. Čoveče, koliko je lep. I ko za inat sutra putujem preko i mislim da će mi biti u mislima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Srecan put :) Neka, dobro je da je nesto lepo u mislima :)

      Delete
  8. Nalazi mi se u WL i dugo ga zelim...Samo me bas zbunjuju te razlike u cenama, da li je moguce da toliko variraju? o.O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nazalost, moguce je :) U Svajcarskoj, Norveskoj i jos nekim zemljama sa visokim zivotnim standardom, sve je dosta skuplje pa samim tim i ono sto je u drugim zemljama dosta jeftino...

      Delete
  9. Odlican je! Sva njihova MSF su odlicna. Ja imam LS i odusevljena sam. Steta sto je vecina njih LE, pa posle nema da sa nabavi, a sporo se trosi, sto onda iskljucuje gomilanje :( Cene se jako razlikuju :(

    ReplyDelete
  10. nisam probala i zudim za mac proizvodima i ovaj stvarno zvuci sjajno :)

    ReplyDelete
  11. Obozavam ga,na slikama je fantstican ali sam dotakloa dno i sad muku mucim da ga nabavim opet :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam...kad kod nas niceg nema... Pogledaj nekad na sajtu Brigette's B., ne znam da li si narucivala nesto od njih, ima tu kod mene baner, ja sam narucivala i pouzdani su a imaju i nesto od MAC-a :)

      Delete
  12. Imam ga i obožavam ❤
    Dosta dugo traje na licu i daje prekrasan sjaj,ja ga koristim kao highlighter na obrazima i ispod obrve i stvarno obavlja svoj posao odlicno!
    Da se mene pita svi bi sijali sa ovim ko disko kugla :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...