Tuesday, September 17, 2013

Moja lista želja #1

Često mi se desi da se zakačim za neki proizvod i jako ga želim a onda jednostavno naiđem na neki novi a na stari skroz zaboravim...
Čitajući WL postove drugih devojaka, odlučila sam da i ja počnem da pišem svoje, kako bih imala uvid u ono što bih želela u skorije vreme da nabavim.
Pa da počnem :)



CG - Charmed I'm Sure

Dior - TUTU


Butter - Fiver


EOS - Honeysuckle Honeydew





Revlon - Cupcake








NYX - Taupe

Sleek - Suede

EOS - Berry Blossom

Da li ste probale neki od proizvoda sa moje WL i ako jeste, kakva su vaša iskustva? :)



Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana.

20 comments:

  1. Nisam probala nista ali i na mojoj listi su B&B creme de coco i Bourjois highlighter.:)

    ReplyDelete
  2. Ja imam rumenilo Taupe koje koristim za konturiranje lica. Imas ga u Alexandru-Cosmetics,u Novom Sadu. 450rsd. Odlicno je, za konturiranje, ono po meni nije rumenilo, no dobro :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da ga je bilo ali uvek kada odem, bas njega ne bude :) Hvala <3

      Delete
  3. Ne mogu, a da ne primijetim da većina stvarčica sa tvoje WL ima taaako slatka pakovanja :)

    ReplyDelete
  4. predivna wish lista :) i meni je na wl revlon cupcake. sad zalim sto ga nisam kupila letos u hrvatskoj! ali ispravicu gresku kad odem za mesec dana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako si mogla da napravis takvu gresku?! :)

      Delete
  5. Super WL! Meni se sve dopada i bilo bi zanimljivo probati bar nesto sa liste :) Mnoge od navedenih stvari su i na mojoj WL :)

    ReplyDelete
  6. Lepa WL :) Prvi put vidim ovo Keeki...O cemu se tu radi?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Nesto poput svetlucavog balzama za usne, imas na iHerb-u :) http://bit.ly/1a33zcs

      Delete
  7. Dobra wish lista :D I ja si zelim Suede i EOS balzamiće :D
    NYX Taupe je odlican za konturiranje i traje mi čitavu vječnost!

    ReplyDelete
  8. sve bih mogla prepisati na svoju WL :)
    jedino sam revlon lip buttere probala i volim ih :)

    ReplyDelete
  9. TI i Marija ste mi hit, presltka pakovanja birate uvek, ali uvek. Imamo par slicnih zelja :).

    ReplyDelete
  10. Bas lepa lista zelja, dosta slicnih stvari zelimo! :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...