Wednesday, October 23, 2013

Golden Rose kramini (65, 125, 127, 128)


Golden Rose karmine volim da koristim zbog velikog spektra jako lepih nijansi, zadovoljavajućeg kvaliteta i veoma pristupačnih cena.
Dolaze u pakovanju od 4,2 g koje nije naročito kvalitetno i kod nekih mi se dešavalo da mi pukne poklopac ali ako se uzme u obzir cena ovih karmina, onda im je to oprošteno :).


Sve nijanse koje sam probala su jako dobro pigmentovane i boja na usnama se malo razlikuje od boje samog karmina.
Tekstura je kremasta i ne mogu da se požalim na to kako se većina nijansi ponašala na usnama, osim nijanse 125 koja mi se uvlačila u proreze na usnama i pravila takozvane crtice.






Ako niste probale GR karmine, moj iskreni savet je da to učinite jer ćete za malo više od 200 dinara (2) dobiti karmin zadovoljavajućeg kvaliteta.
Naravno, sve smo mi različite i ne odgovaraju nam svima isti proizvodi ali za 2, vredi probati :)


Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana

47 comments:

  1. Prelepi su. Imam 128, ali ga jos nisam probala :) To mi je, inace, prvi GR ruz

    ReplyDelete
  2. Boze, kakve slike, kakve boje! Imam sve sem prelepog 65..
    Cime slikas? :D :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :* Slikam sa najobicnijim Nikon aparatom :)

      Delete
    2. Je l' tajna i koji model? :P <3333

      Delete
    3. Naravno da nije tajna nego sam ga godinama vukla svuda sa sobom, po moru, snegu....zbog cega su se sa njega skinule one male nalepnice i sad ne vidim koji je model :) Kad budem kasnije za kompom, potrazicu na netu pa cu ti ostaviti link, nezgodno mi je sa telefona :)

      Delete
    4. Evo ovakav je :) http://digitalcameras.productwiki.com/nikon-coolpix-s210/

      Delete
  3. Divni su svi, a 127 i 125 su mi favoriti :) Nema mi druge nego da ih probam :D
    Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vredi probati za 200 dinara a jos i ako ti se svidi...sta ces lepse :)

      Delete
  4. Lepe su sve nijanse, imam nekoliko njihovih karmina, malo su suvlji za moj ukus, slike su ti fenomenalne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su bas lepo kremasti osim 125 koji mi je malo suvlji... Hvala <3

      Delete
  5. 125 mi se najvise dopada kako izgleda. Na svocu mi se cini da vuce na narandzasto a ja bih vise volela da ide na roze. Sad me zanima kakav je uzivo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slican je uzivo i na slici, lici na korektor :)

      Delete
  6. Bas su ti lepe slike! ♥ Probala sam njihov ruz, zlatno pakovanje, meni je bio skroz ok, obzirom da kosta 250 din.i sadrzi vitamin E? Probacu i ovaj, cim ga vidim, imaju lepe nijanse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Nisam sigurna ali mislim da su ovi jeftiniji od onih u zlatnom pakovanju... Probaj, stvarno imaju lepih nijansi :)

      Delete
  7. Predivni su! 56 mi se najviše sviđa, a ujedno bi mi on najbolje i pristajao.
    Moram pohvaliti fotografije koje su odlicne!

    ReplyDelete
  8. Imam sve neke brojeve između ovih tvojih :D.
    Super odabir i lepe slike :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam i ja jos neke izmedju, mozda nam se podudaraju :) Hvala <3

      Delete
  9. Divni su! Ja imam neki nude karmin i zadovoljna sam njime. :) Lepe boje imas!

    ReplyDelete
  10. 125&127 <3 ljubav na prvi pogled!
    Prekrasni su!
    I oni bonkasi u činiji pored ^^ hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Da moze preko kompa, rado bih te ponudila <3

      Delete
  11. Predivne boje <3

    Ne znam iz kog razloga, ali nikada nisam probala GR ruzeve :( Dugo sam nepravedno ignorisala njihove lakove, ali sad mi nema pomoci :) Postala sam zavisna :D
    Definitivno cu pruziti sansu i ruzevima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ih takodje ranije zaobilazila... i ruzeve i lakove a onda sam probala jedan njihov lak i shvatila da mi je bolji od mnogih drugih koje imam :) Od tada se redovno druzimo :)

      Delete
  12. 125 i 127 su mi favoriti. Prelepe slike :)

    ReplyDelete
  13. Nikad nisam probala njihovu kozmetiku, nekako sam je uvijek zaobilazila, ni sama ne znam zasto. Na ovim tvojim slikama mi se cine odlicno, pogotovo 128 pa cu bas da potrazim i probam :)

    ReplyDelete
  14. Nisam probala ali sam zapisala 127 i 125 i njih cu obavezno kupiti. Odlican post,slike su prelepe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Bice super ako ti budu odgovarali :)

      Delete
  15. Prelepi su *.* Koristim neke GR proizvode a karmine nisam nikada probala, ali sada cu morati. *.*

    ReplyDelete
  16. Prelepi su, moram da kupim ovaj kajsija, divno izgleda. :) Od ovih imam 98 i super je, kremasti nudać, zadovoljna sam kvalitetom... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uzivo je jos lepsi :) Slazem se za kvalitet... Nista wow ali za te pare sasveim ok :)

      Delete
  17. sve 4 nijanse mi izgledaju prelepo! ja za sada imam samo jednu, a ove 4 svakako idu na listu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam za tvoju ali moja lista je prebukirana :)

      Delete
  18. Što su dobri :O Ne znam kako mi ove nijanse do sad nisu zapale za oko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad ih ima mnogo pa covek ne zna u koju da gleda :D

      Delete
  19. 125 i 127 su divni ... obozavam te blage boje - uvijek mogu "proci" ... bas cu sledeci put kada budem isla u "nase vode" da malo bolje razgledam golden rose proizvode, a ove cu obavezno da kupim! (sto se tice "crtica": jel' pomaze lip baze? )
    poz iz beca

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je ako sam pomogla u izboru :) Sto se tice baze, iskreno ne znam jer nikad nisam probala ali sam planirala, hvala na predlogu :)

      Delete
  20. Svi su prelepi, pogotovo 127 i 125, 127 sam danas kupila! :)

    ReplyDelete
  21. Ja obozavam GR karmine i imam nekoliko komada. Jako su mi bolji od mnogih skupljih. Volim kada su ruzevi tako kremasti kao sto su ovi, a boje su im fenomenalne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se sa tobom da cena nije uvek srazmerna kvalitetu :) Boje su prelepe :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...