Tuesday, October 29, 2013

Moji omiljeni lakovi ove jeseni


Današnji post posvetiću  lakovima koje najčešće koristim ove jeseni... Moram priznati da nikada nisam obraćala pažnju na to da letnje boje ne mažem zimi, prolećne u jesen itd. Jednostavno, koja mi se boja u određenom momentu svidi, tu boju i mažem. Tako i u ovom postu, nisam se vodila nikakvom sprecijalnom klasifikacijom i ovo su samo lakovi koje ja najčesće koristim ove jeseni :).


China Glaze- LIGHT AS A FEATHER
Mnogo volim ovaj lak. Sastoji se od ''crtica'' raznih boja a crne i narandžaste nekako preovlađuju. O njemu sam pisala u OVOM postu.

Essie- MISS FANCY PANTS
Ovo je lak za koji mislim da mi nikada neće dosaditi. Ima jako specifičnu boju koju obožavam i o njemu sam već pisala u OVOM postu.

China Glaze- STREET CHIC
Jedna od prvih CG nijansi koju sam kupila je upravo ova. Naša ljubav traje već par godina i uvek joj se rado vraćam :).

Avon- VINTAGE BOUTIQUE
Između ovog Avon laka i prethodnog CG je mala razlika u boji i verovatno će mnogi reći da nisam normalna ali ja ih oba mnogo volim i vrtim ih u krug, zbog toga su oba u ovom postu :).


Od crvenih lakova, najčešće mažem sledeća dva...


L'OREAL- SCARLET VAMP
Boja ovog laka je nešto između bordo i crvene. Sviđa mi se njegova tekstura i to što ostavlja sjaj na noktima poput gela.

China Glaze- HIGH ROLLER
Poslednji u mojoj CG kolekciji je upravo ovaj lak. Jako lepa nijansa crvene koja se na slici ne vidi lepo kao uživo... Više o ovom laku sam pisala u OVOM postu.


Među bordo lakovima, izdvojila su se četiri laka...


Maybelline- REDCURRANT JELLY
Jedna prava, po mom ukusu, bordo boja. Mana mu je što nije naročito kvalitetan...

China Glaze- EVENING SEDUCTION
Jedan od mojih omiljenih CG lakova je upravo ovaj. Obožavam ovu boju jer je jako tamna i u zavisnosti od svetla može da deluje da je crna, bordo, ljubičasta...

Golden Rose- 30
Moram da pohvalim GR kompaniju jer su mnogo poradili na kvalitetu... Konkretno ova kolekcija lakova mi se izuzetno dopada jer su odlično pigmentovani a četkica je jako dobra.

Maybelline- 05 EXTREME BLACKCURRENT
Ovu boju takođe mnogo volim, dugo stoji na noktima, brzo se suši, četkica je dobra ali me strašno izluđuje što mi se svaki lak koji sam kupila jako brzo zgusnuo...


I za kraj...


Essie- STYLENOMICS
Divna, tamno zelena boja... Ne znam šta bih više rekla o ovom laku osim da mi je savršen :)

Golden Rose- 27
Još jedan lak iz GR RICH COLOR kolekcije... Prelepa, bar meni, tamno ljubičasta nijansa... Koliko volim ovaj lak, najbolje govori činjenica da sam ovakav jedan već potrošila što se meni retko dešava :)

Aura- ONE SECOND TOO SLOW
Kada sam prvi put kupila ovaj lak, ni pored velikih slova DEEP MATT ja nisam primetila da je ovo mat lak :) Čim sam ga namazala, usledilo je veliko razočarenje jer se ne sija kao u bočici... Nakon par sekundi, shvatila sam da mi se zapravo sviđa što je mat ( ko će nas žene razumeti ) i od tada ga mnogo volim :) 



Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana.

46 comments:

  1. Preedivni :) Svi mi se sviđaju,ali posebno ovi crveno-bordo L'Oreal i China Glaze :D

    ReplyDelete
  2. Svi braonci i crtice sa prve slike su mi preeeeeedivni!

    ReplyDelete
  3. Jesen stize dunjo moja :D

    Prelepi! Favoriti su mi CG i Essie :) a taj Aura imam i ja, i boja je jako slicna Smokin' hot-u od Essie-ja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesen rana... :D

      Bas cu pogledati taj Essie :)

      Delete
  4. Najpre da pohvalim slike, cela postavka sa čajnikom i dunjom je jako lepa. :) Izbor lakova je takodje odličan, ovaj L'oreal ću obavezno da pogledam, već mesecima ganjam takvu nijansu; samo me nervira što se mnogo brzo troše. :) I slažem se za GR lakove, ova kolekcija im je stvarno pozitivno iznenadjenje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uz jesenje lakove, jesenja postavka :) Hvala <3
      Da, L'oreal se jako brzo trosi :/

      Delete
  5. Predivna selekcija i fantastične boje! ^^ Avon Vintage boutique, zeleni Essie i dva GR lakića bih izdvojila iz ove gomile.

    ReplyDelete
  6. Meni su baš svi lepi:)
    Lep pozdrav!

    ReplyDelete
  7. Svi su prelepi, Essie blatnjavko mi je favorit :)

    ReplyDelete
  8. Ne znam da li mi se vise svidjaju fotografije ili lakovi,ne znam koji bih ti prvo ukrala,verovatno sve :)

    ReplyDelete
  9. China Glaze- LIGHT AS A FEATHER- Predivan je!!! On mi je definitivno favorit.

    ReplyDelete
  10. Divniiii lakovi, većina je po mom ukusu! :D I moram pohvaliti fotografije , super su.
    Essie Miss Fancy pants mi ide na wl :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, drago mi je da ti se svidjaju :) <3

      Delete
  11. Essie- MISS FANCY PANTS mi je najlepsi, a moram da pohvalim fotografije koju su zaista odilicne! :)

    ReplyDelete
  12. Veoma lep i prilično nosiv izbor si napravila.

    ReplyDelete
  13. Preeeedivni lakići :)
    GR 27 imam i obožavam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Potpuno te razumem zasto ga obozavas, divan je :)

      Delete
  14. Svi do jednog su mi prelepi, moram videti ovaj loreal, takvu crvenu nemam :)

    ReplyDelete
  15. Diiiiiiiiivni lakici, odlicne boje za jesen. :)

    ReplyDelete
  16. Divan izbor, baš po mom ukusu, naročito ova dva crvena i GR 27 :)
    Lidija!

    ReplyDelete
  17. Prave jesenje boje, i ja nosim slicne ovih dana! :)

    ReplyDelete
  18. Predivan izbor boja <3

    I ja sam kao ti, nije mi previse vazno godisnje doba u odabiru lakova za nokte, pa cesto nosim skroz vesele, letnje nijanse na noktima ;) Ali obozavam i tamne lakove, uvek ;)

    Jako mi se dopadaju ta CG perca ;) Snimila sam jedna, morace biti moja uskoro :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3
      Perca su super mada prava zurka pocinje tek kad ih treba skinuti sa noktiju :)

      Delete
  19. Veoma mi se dopada tvoj jesenji izbor, a najviše Essie Stylenomics. :))))

    ReplyDelete
  20. Predivan izbor lakova. Pola ih imam i sama, ali ovaj prvi China Glaze je predivan!

    ReplyDelete
  21. Baš lepi lakovi, moram da pohvalim i slike, odlične su!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...