Saturday, October 5, 2013

Noviteti :)


Evo, skupilo se par stvarčica za još jedan post o novitetima :) Neke sam već stigla da probam a neki još strpljivo čekaju... U ovom postu ću ih samo nabrojati a uskoro stižu detaljni postovi sa nekim od ovih proizvoda :)


1. Balea, LE tečni sapun, LONDON.

2. Botanica, antibakterijski gel za lice.

3. Rimmel, MATCH PERFECTION puder.

4. I love, mleko za telo, mango & papaya.

5. Arix S.p.A., sunđeri od prirodnog lateksa.

6. Don Juan, one coat - lak za nokte.

7. NYX, olovka za oči i usne.

8. NYX, HD korektor.

9. Essence, ajlajner.

10. Alisa kozmetika, tečni puder.

11. Balea, balzam za plavu kosu.

12. NYX, stay matte tečni puder.

13. Aura, smokey eyes paleta.

14. Balea, pena za kosu.


Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana.

42 comments:

  1. Super noviteti, ovu wonder olovku moram i ja da uzmem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nju sam odmah raspakovala da probam i prvi utisci su stvarno super :)

      Delete
  2. Jao ovaj NYX korektor merkam već duže vreme... :) Super su svi noviteti. Gde si ulovila Essence ajlajner? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uz novi broj Gazia novina :) Dobijaju se razni Essence proizvodi pa pogledaj dok se jos nisu razgrabili :)

      Delete
  3. Lijep izbor noviteta :) I love, nisam porbala ali pakovanje sa pumpicom posebno mi se sviđa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) A tek kako mirise... ja bih ga pojela :)

      Delete
  4. divni noviteti... kakac je nyx puder?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Dobar mi je, samo sto je moja koza malo poludela u poslednje vreme pa mi se masti T-zona :/ Mislila sam da mi se od njega nece mastiti jer je "mat" ali ne vredi...od svega mi se masti...

      Delete
  5. Super noviteti :)
    Cekam recenzije ;)

    ReplyDelete
  6. Kakav ti je match perfection? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Njega jos nisam probala ali javljam cim isprobam :)

      Delete
  7. Lak njihov imam samo tamno plavi, zapravo ona šerpa boja.
    Nyx olovku imam, spremna recenzija, a zanima me kako će ti se pokazati eyeliner :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada sam videla da je lak 80 dinara, prvo sam pomislila "kako da ne, one coat za 80 din" ali sam ga kupila jer mi se boja jako svidela i iznemadila sam se kad sam dosla kuci jer je jedan sloj stvarno dovoljan :)

      Delete
  8. Sve je diiivno <3 Usvoji me, imam i ja svašta nešto lepo :D haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, dogovoreno, spremi papire :) Hvala <3

      Delete
  9. Uuuu svašta lepo :) Nyx korektor i puder i Alisa puder me interesuju..

    ReplyDelete
  10. Jedva cekam utiske za nyx puder i korektor i olovku, sva tri sam bas zagledala i htela da uzmem. I tu Aurinu paleticu sam isto gledala ali je na kraju ipak ne kupih. Ta mi je ubedljivo najslepsa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bice utisci uskoro :) I meni je ta ubedljivo najlepsa :)

      Delete
  11. Kakav ti je ovaj antibakterijski gel za lice? nisam to vidjela ranije..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ga jos probala, tek sam ga juce kupila... Ni ja ga ranije nisam vidjala dok nisam procitala da ga Jelena hvali u ovom postu http://ruzrouge.wordpress.com/2013/09/20/botanica-antiacne-gel/

      Delete
  12. Sve mi se svidja,ali apsolutno sve,i sve bih ti ukrala :)

    ReplyDelete
  13. Jaoo Balea tečni sapun,London...moram ga imati!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaju razne gradove na razlicitim proizvodima, jako mi je sve slatko :)

      Delete
  14. Baš me zanima kakav je Nyx tečni puder :) Imam ovu Aurinu paleticu i super mi je, najčešće je koristim od svih koje imam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja je jos nisam probala :) Super, nadam se da ce i meni odgovarati :)

      Delete
  15. Nyx puder sam htela da kupim, ali me je bio strah. Ocekivala sam visu cenu, pa sam se malo zbunila, strahujuci da nije toliko dobar. Jedva cekam recenziju!!! Malo je dobrih matt pudera. Narocito tecnih :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da mu je cena sasvim ok, ni ne treba da bude skuplji jer je Nyx u Americi brend koji se prodaje u drogerijama kao kod nas Essence... Slazem se da je malo dobrih mat pudera :/
      Mada, opet primer da cena ne mora nista da znaci je puder koji imam, koji je bukvalno 35 puta skuplji od ovog Nyx-a a toliko razocarenje.... Bice recenzija brzo :)

      Delete
  16. prelepi noviteti :) moram da probam tu nyx olovku :D

    ReplyDelete
  17. Lak je divan, bas bi mi trebala takva nijansa :)
    Ostali noviteti sjajni, posebno Aura senka

    ReplyDelete
  18. super noviteti, ovaj plavi Don Juan mi se čini božanstven <3

    ReplyDelete
  19. Fenomenalni noviteti, jedva čekam da čitam detaljne recenzije. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...