Sunday, October 27, 2013

TONY MOLY Petite Bunny Gloss Bar

Pre nešto više od mesec dana, napisala sam post sa svojom Listom želja i upravo na toj listi se našao i ovaj balzam/sjaj za usta.


Priznajem, samo pakovanje je ono što me je prvo privuklo jer mi je preslatko :) 

Postoji devet nijansi i svaka je različitog mirisa.

* slika preuzeta sa interneta

Sebi sam odabrala nijansu 05 Juicy Peach. Miris je blag i slatkast a boja slabo pigmentovana i na usnama izgleda kao Labello u boji.
Ono što me je prijatno iznenadilo kod ovog sjaja je velika sličnost sa Eos balzamom koji obožavam. Slične su teksture i na usnama ostavljaju skoro identičan osećaj, jedina razlika je u tome što je Eos bezbojan a TM Gloss Bar blago pigmentovan.



U pakovanju se nalazi 2 grama proizvoda i može se poručiti sa sajta W2Beauty za oko 5 eura uz besplatnu dostavu. Vlasnica sajta je Alice, jako ljubazna osoba koja uz svaku porudžbinu šalje i dosta testera raznih zanimljivih brendova koji se ne mogu pronaći kod nas. 




Ukratko, zadovoljna sam jer je pored slatkog pakovanja i sam proizvod dobar. Odličan mi je za svaki dan i volela bih da probam još neku nijansu :) 

Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana.

20 comments:

  1. Jaoo kako je preslatko :D A odakle nabavljas Eos? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, jako... mene je ambalaza osvojila cim sam je videla :) Eos nabavljam sa sajta Brigettes B., ovaj braon baner sa desne strane :)

      Delete
  2. Kako ja padam na ovakve stvari.
    A ne bih smela.
    Dopada mi se EOS balzam.

    ReplyDelete
  3. Preslatko je pakovanje skorz :)
    A mozes li mi reci kakva su ti iskustva sa Brigette's Boutique sajtom? Za koliko ti stigne porudzbina? Vidim da imaju svasta nesto pa bih mozda porucila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskustvo sa njima mi je skroz pozitivno. Ne znam sad tacno ali stigme za 7-10 dana. Cak sam i dobila na poklon kutijicu nekog hajlajtera... ok su skoz :)

      Delete
  4. Preeeslatko :) Sviđa mi se i boja, nema veze što nije baš pigmentovan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni meni ne smeta, bas mi je tako nesto slabo pigmentovano i trebalo :)

      Delete
  5. Koliki je shiping za Srbiju kad narucujes sa Brigette's Boutique sajta? i kako se placa, samo internet kartica ili paypal?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shiping je oko 8$, moze se placati i karticom i preko paypal-a.

      Delete
  6. Baš je sladak, razumem te u potpunosti što si "pala" na ambalažu :) Nisam probala ali volela bih

    ReplyDelete
  7. Ajme što je slatkoooooo! Ja bih sve njihovo kupila samo zbog predivnih pakiranja :D

    ReplyDelete
  8. Jao kako je diiivan, sad bih odmah porucila par. :D

    ReplyDelete
  9. Pakovanje je preslatko :)) Zanima me samo da li slucajno znas da li su sve varijante pigmentovane? Rado bih uzela neku koja nije ako postoji takva :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve su jako slabo pigmentovane, vise su kao labelo sa malo boje. Mislim da je nabolje da potrazis po netu, ima slike svih nijansi, neke su toliko slabo pigmentovane da se skoro ni ne primeti :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...