Tuesday, November 19, 2013

Aplikacije koje (trenutno) najviše koristim

Nije teško primetiti da živimo u vremenu ''pametnih'' telefona. U vremenu u kojem većina nas brigu o nekim bitnim ili manje bitnim stvarima prepušta telefonu. Svakim danom, pojavljuje se sve više aplikacija... Neke od njih smatram veoma korisnim, neke su tu kako bi mi upotpunile vreme od tačke A do tačke B, a neke radi čiste zabave.
Bilo kako bilo, današnji post posvećujem aplikacijama koje trenutno najviše koristim :)


Počeću redom...

Instagram - Aplikacija o kojoj nemam mnogo toga da kažem jer je većina vrlo dobro poznaje :). Mogu samo da dodam da ukoliko želite, možete me pratiti i putem Instagrama :) (jovanininstagram)



InstaWeather - Ovu aplikaciju volim da koristim jer mi je jako zanimljiva. Potrebno je samo odabrati sliku a vreme i temperatura se prikažu preko slike. Ništa korisno ali može da bude zanimljivo :).


Na kraju, to izgleda ovako...


Pudding Camera - Još jedna aplikacija namenjena obradi fotografija... U vertikalnoj kolini se izabere format i način kombinovanja fotografija dok se u horizontalnoj koloni izabere boja.


Phonto - Aplikacija koju volim da koristim za ubacivanje teksta na fotografije. Veoma jednostavna za upotrebu... Potrebno je samo odabrati fotografiju, napisati željeni tekst, odabrati boju, veličinu i font slova.

Na kraju to izgleda ovako...


Sanovnik - Iako ne verujem u to, volim da pogledam značenje onoga što sam sanjala :).


WhatsApp - O WhatsApp-u nemam šta mnogo da kažem osim da mi odlično dođe s obzirom da trošim mnogo više poruka nego što imam u mesečnom paketu :).

L'n'p French - Četiri godine sam učila francuski ali kako sam mnogo toga zaboravila, ova aplikacija mi služi da se u slobodno vreme prisetim nekih stvari i neke nove da naučim... 


SpeakEasy French Lite - Aplikacija slična prethodnoj ali osim reči ima i rečenice i najčešće fraze. Dugim držanjem prsta na određenoj frazi, ženski glas izgovara rečenicu ali usporeno, što može da bude od velike pomoći. Znanja nikad dosta... :)


Dinosaur Run - Race Master - Igrica koju mnogo volim. Cilj je sakupiti što više kokosa i izbeći prepreke na putu...


Blic - Obično ne čitam dnevne novine ali povremeno volim da pogledam najvažnije vesti. Od svih aplikacija dnevnih novina, najpreglednija mi je za Blic i to je jedini razlog zbog kojeg baš nju koristim.

dm drogerie - Super aplikacija sa delom za vesti, popuste, novitete, lokacije i posebnim delom gde možete praviti svoj spisak za lakšu kupovinu...




My Calendar - Aplikacija koja sa velikom preciznošću izračuna i obavesti vas o plodnim danima, početku sledećeg ciklusa,... Znam da se ne može sa sigurnošću verovati računanju pomoću ovakvih aplikacija ali ja sam veoma zadovoljna. Sve u svemu, veoma zanimljiva aplikacija sa još mnogo drugih podataka...



Blogger - Šta reći osim da vas pratim i čitam i kad sam u pokretu :).

Tumblr - Veoma lepo urađena aplikacija koja olakšava korišćenje Tumblr naloga i kada niste za svojim kompjuterom...



Dr. Driving - Igrica koju igram već mesecima i nikako da mi dosadi :). Postoji par različitih ''misija'' koje treba da prelazite i pomoću kojih dobijate novac poterban za bolji auto... :).


Barcode Scanner - I za kraj, aplikacija pomoću koje možete skenirati kod sa nekog proizvoda a zatim proveriti sve vezano za određeni proizvod.



Ako imate neku aplikaciju koju volite, napišite mi i rado ću je isprobati :)

Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana.

27 comments:

  1. Odlican post! Koristimo par istih aplikacija a par novih upravo instaliram :)

    ReplyDelete
  2. Evo upravo sam dodala insta weather :))
    Ja koristim jos i percent calculator (npr. racunas popust na odredjeni proizvod i sl.)
    Out of milk - aplikacija za to do, i to buy liste :) Vrlo zgodno, cak imam i jednu listu o tome sta iduce pisati na blogu, ili kako nesto trosim ili kupujem (empties, wish list, new in), tako poredam pa da mi je na jednom mjestu
    Camera 360 kad hocu da ocistim lice na slici :D Pixlr express za razne efekte, Accu weather, Moj TV da uvijek znam sta je na tv-u kad mi je dosadno i taaaako :)
    To je otprilike to :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na preporukama! :) Taj Percent calculator bi mi odlicno dosao kao i Out of milk... Bice instalirani :)

      Delete
  3. Super post, tražila sam te odmah na instagramu i moram ti skrenuti pažnju da si na početku napisala jovanininstaGRam a u stvari sam te našla pod jovanininstaRGam ;-) ali bitno da sam te našla :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imala sam problema sa Instagramom pa sam verovatno u svom tom menjanju sifri i naziva pogresno napisala ali hvala sto si primetila :) Vratila sam na svoje staro ime "jovanininstagram"... Pratimo se :) I hvala jos jednom, da nisi napisala verovatno ne bih ni primetila :)

      Delete
  4. Hahahahaha...nista bez Instagrama i Bloggera <3

    Zanimljiv post ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bez hleba mogu ali bez Bloggera nikako :) Hvala Maki <3

      Delete
  5. Eto sad sam skinula dm (bankrotiracu) i ovaj drivig. Igrica nikad dosta ;) i pratim te na instagramu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro je da ne budem jedina koja ce bankrotirati :)

      Delete
  6. Jao sramota ja nemam blogger instaliran, evo upravo, dobro mi je dosao ovaj post :) Instagram volim, bas u da pogledam i dm kako izgleda, pre sam imala gomilu aplikacija sad sam svela na 'minimum'- instagram, blic,parking manijak,skype,wapp,viber,p tracker, series calendar, shazam,pou,shopping list,pages manager,android weather, photo grid i to bi trebalo da je sve :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao Tamara, pa kako bez Bloggera... :D

      Delete
    2. I da, Shazam je upravo instaliran :)

      Delete
  7. Odličan post, super ideja! Preporučujem ti obavezno ~Pages menager~ (ako imaš svoju FB fan stranicu). Ja koristim i: ~Pinterest~ i ~Beautylish~ I, naravno, Bloglovin aplikaciju. A bez Instagrama ne bih mogla da preživim dan :D
    Pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Pages menager cu sigurno instalirati, s obzirom na stranicu... :)

      Delete
  8. Sjajno :) Moram da probam ovaj skener za barcode

    ReplyDelete
  9. Prazna ti baKterija! :D hehe
    Super aplikacije, dosta sličnih koristimo, osim igrica. Ja sam kompletni, totalni duduk za igrice :zubo:
    WhatsApp + Pinterest + We Heart It= bez tih aplikacija ne funkcionišem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uvek :D
      Pinterest obozavam ali nekako vise preko kompa, volim da su mi velike slike :)

      Delete
  10. Jao kako mi je ovo slatko jer sam ja jos na "glupom" telefonu koji internet ne poznaje kao kategoriju :) Dr.Driving me podseca na jednu od mojih omiljenih igrica iz detinjstva Midtown madness :)

    ReplyDelete
  11. odlicne aplikacije! neke i sama koristim, a neke od ovih tvojih cu svakako skinuti :) zanimljiv i koristan post :)

    ReplyDelete
  12. Nisam znala da DM ima aplikaciju, ja sve dobijam na mail - znači install!
    I ovaj Phonto će mi dobro doći, pošto sve fotke za blog pravim mobilnim.
    Nedavno sam intalirala i Blogger (da pišem) i Bloglovin (da vas čitam) aplikaciju :D

    E, mnogo mi se sviđa post, moraću i ja uskoro da napravim jedan ovakav ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Drago mi je ako je post bar malo pomogao u odabiru :)

      Delete
  13. Neke od odličnih aplikacija koje takodje koristim :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...