Wednesday, November 20, 2013

Bioten piling za lice sa kajsijom i medom

Za danas sam pripremila jedan kratak post. Kratak, jer nema razloga da mnogo pametujem oko ovog proizvoda... Mnogo ga volim pa sam rešila da to podelim i sa vama kako biste, ukoliko poželite, mogle da ga probate dok je još na akciji.


Volim ga zato što je: 

- Prirodan (ako je verovati proizvođaču)

- Jeftin (trenutno mu je cena oko 200 dinara)

- Odlično čisti lice a nakon ispiranja ostavlja osećaj mekoće bez zatezanja i

- Ne sadrži paraben, parafin i veštačke boje.


Piling čestice su dobijene od koštica kajsije i nežno uklanjaju mrtve ćelije kože.

I za kraj, neke informacije sa poleđine ambalaže:


Ovaj piling bih svima od srca preporucila, pa i ako se slučajno desi da neko nije zadovoljan, bar nije bačeno mnogo novca :).


Pored ovog pilinga, kupila sam i zeleni gel za umivanje sa ekstraktom dunje. 


Ovaj gel za umivanje mi nažalost ne odgovara. To ne znači da mislim da je loš proizvod... Meni jednostavno ne prija dok ga moja sestra koristi i njoj odgovara.

U svakom slučaju, mislim da je odnos cene i kvaliteta kod svih proizvoda iz ove kolekcije odličan!


Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana

40 comments:

  1. I ja volim ovaj piling, jedan mi je od najboljih u tom rangu cena - bas je fin i kremast, volela bih da ima malo vise tih zrnaca, ali je i ovako odlican :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se da moze da ima malo vise zrnaca ali kad pomislim da kosta koliko i jedna kafa, oprostim mu taj manjak :)

      Delete
  2. E pa bas su me ova dva proizvoda i zanimala. Bas planiram da ih probam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj, mislim da stvarno vredi probati ih :)

      Delete
  3. Ovaj piling mora biti moj :)
    Lidija

    ReplyDelete
  4. Jeftini su i zanimljivo zvuci ovaj prvi.
    Krivo mi je za drugi, ali dobro eto bar sestri odgovara. Mada, sto kazes i nisu pare neke, tako da.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je krivo, mislila sam da ce mi biti dobar kao i prvi ali sta da se radi... :)

      Delete
  5. bas bih mogla da pogledam ovaj piling kad potrosim aktuelni :) pilinge uvek volim da isprobavam :)

    ReplyDelete
  6. Zanimljivo izgleda, nista njihovo nisam probala, bas cu da obratim paznju. Divne fotografije ko i uvek :)

    ReplyDelete
  7. Moram probati piling vzuci divno :). Inace imam njihov losion za ciscenje lica od dinje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce ti se svideti koliko i meni :)

      Delete
  8. Baš sam u potrazi za dobrim pilingom pa ću da probam ovaj.
    Nadam se da će mi odgovarati kao tebi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se nadam, bilo bi super da ti odgovara :)

      Delete
  9. E, super sto si stavila na blog! Bas sam htela da kupim pre neki dan nesto njihovo za umivanje, al nisam imala hrabrosti, jer mi jedna njihova kremica napravila problem.. Posto vidim da ti ne odgovara gel, kazi mi kakvu kozu imas? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam imala problem sa jednom njihovom kremom ali mi je sve ostalo bilo dobro... Imam normalnu kozu ali mi se u poslednje vreme dosta masti t-zona a u isto vreme i susi :/

      Delete
  10. Ja sam ga bas juce kupila, videla sam da je na snizenju. Probala sam ga ali i meni se cini da ima malo zrnaca ili sam navikla da ih ima vise. Za prvo korišćenje sam zadovoljna. Lepo radi svoj posao tako da mi je koža bila super glatka i nežna.

    ReplyDelete
  11. Joj, i meni isto! Ne znam sta se desava.. Ranije sam imala suvu i osetljivu kozu i koristila masne i polumasne kreme, a sad odjednom T zona sija kao tepsija! :) Plus se ponekad ljusti :( I kako sad da koristim 2 kreme plus antirid? Muke.. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda nas ista muka muci :) Mislim da nema gore kombinacije od masne koze koja se ljusti... Ne pomazu ni kreme za masnu a ni za suvu :)

      Delete
  12. Na akciji je u Liliju ili DM-u? Imam tonik, odličan mi je, a sad želim i piling da probam. :D

    ReplyDelete
  13. To je taj piling koji si spominjala ;) Super mi zvuci, ali sam nedavno kupila Freeman piling od kajsija, pa ce ovaj Bioten malo da priceka ;)

    ReplyDelete
  14. Meni se jako dopada ambalaža. Baš mi je, nekako slatka. I pošto je cena tako niska sigurno ću kupiti, pa makar za povremeno korišćenje, jer već imam jedan gel koji ne nameravam da menjam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, mozes i povremeno, taman da ti se koza ne zasiti tog koji volis :)

      Delete
  15. Ide na WL. Nikada dosta ovakvih proizvoda, mada često posegnem za home made verzijom pilinga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja cesto posegnem za home made verzijama, sa kukuruznim brasnom i medom mi je omiljena :)

      Delete
  16. Videh da jena akciji ali htela sam da pročitam i utiske :)uzeću baš da probam jer sam ostala bez pilinga

    ReplyDelete
  17. I meni je piling pri kraju. Dala si mi super ideju koji da probam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da sam pomogla u odabiru :) Jos samo da ti bude ok :)

      Delete
  18. Baš bih voljela probati ovaj piling ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ga probas, nadam se da ces ga voleti koliko i ja :)

      Delete
  19. zvuci mi veoma primamljivo,zanima me gde moze da se kupi? :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...