Saturday, November 9, 2013

ESSENCE ( DARE TO BE NUDE, NATURAL BEAUTY, COLOUR CRUSH )

Nakon Golden Rose ruževa, o kojima sam pisala u OVOM postu, odlučila sam da vam predstavim ruževe još jednog brend sa veoma pristupačnim cenama koje volim da koristim...

Pre par godina, kada se kompanija Essence pojavila na našem tržištu, isprobala sam par njihovih proizvoda i moram priznati da nisam bila zadovoljna. Vreme je prolazilo a ja nisam imala želju da kupim nešto novo od pomenutog brenda osim ponekog laka i maskare...

Ove godine, tačnije pre par meseci, čitala sam mnogo pozitivnih kritika o novoj kolekciji Essence ruževa i odlučila sam da im dam šansu čim se pojave kod nas.
Čim sam ih probala, bila sam oduševljena koliko je kompanija Essence poradila na kvalitetu...


Od desetak nijansi, najviše su me privukle tri. Da me neko ne shvati pogrešno, apsolutno sve boje su mi lepe ali ove tri su mi se učinile kao (za mene) najnosivije.


Sama ambalaža me je takođe prijatno iznenadila. Radi se o veoma čvrstoj i kvalitetnoj plastici sa obojenim delom u sredini, u boji karmina. 


Postojanost je takođe dobra ali ono što mi se najviše sviđa je osećaj na usnama koji ovi ruževi ostavljaju. Kremasti su ali ne previše i jako lepo neguju usne. 
Ono što mi je još bitnije, i zbog čega si ovi ruževi od mene dobilo veliki plus, je to što ne ostavljaju čuvene ''crtice'' po usnama.


Swatchevi su na ruci jer mislim da je boja tako najverodostojnija. U zavisnosti od boje usana, na različitim osobama mogu potpuno drugačije da izgledaju a ja sam zelela da boju predstavim što realnije.


Da li ste probale neki od ovih ruževa i kakva su vaša iskustva? :)


Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana

33 comments:

  1. Replies
    1. Ima jos jedan pink koji je jako lep... :)

      Delete
  2. Juče sam ih merkala, ali sam ipak uspela da ubedim samu sebe da mi ne trebaju. Možda ih kupim sebi kao poklon za rođendan, haha. :D

    ReplyDelete
  3. Boze koliko su lepe nijanse! Moram da kupim, merkam ga jos kada sam ga videla po ovim inostranim blogovima i jedva cekala da stigne kod nas! Koliko kosta jedan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isti slucaj je bio i sa mnom :) Oko 300 din

      Delete
  4. Sva tri su prelepa! Kod mene u Lilly jos nisu stigli, jedva cekam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod mene su stigli pre mozda dve nedelje ali su se jako brzo razgrabili :)

      Delete
  5. Sva tri su prelepa, ali mi "treba" bas nesto kao natural beauty, idem danas u DM pa cu pogledati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledaj, nadam se da ce ti odgovarati :)

      Delete
  6. Dare to be nude :D.
    Hvala na pažnji :D

    ReplyDelete
  7. Ne. Al budem u petak kad je plata :D

    ReplyDelete
  8. Ja ih nisam isprobala, ali namjeravam, baš mi se čine super alternativa Revlon Lip Butterima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Revlon Lip Batter nikako da probam a nameravam odavno :)

      Delete
  9. Ovaj u sredini mi je prelep. Mnogi mi se svidjaju iz te linije ali nisam ni jedan do sad kupila. A bas su lepi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako je prirodna boja, odlicna za svaki dan :)

      Delete
  10. Ja još nemam ove ruževe :) ali čitajući recenzije ne vjerujem da će dugo proći, a da i ja jedan ne kupim :) Dare to be nude me ne privlači dok ova druga dva su predivna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam ih zapazila citajuci recenzije i nisam se pokajala :)

      Delete
  11. sva tri jako lepo izgledaju. gledala sam ih u liliju ali ne znam ni sama zasto nijedan nije pao u korpu :)
    ja bih volela da vidim slike i na usnama, ali tome se nadam onda u nekom narednom postu sa drugim karmincicima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nesto ne volim da slikam usne a i izbegavam jer se dosta boje razlikuju na usnama od osobe do osobe ali potrudicu se neki sledeci put :)

      Delete
    2. ako ne volis onda cu morati da se zadovoljim i divnim swatchevima na ruci :) ili cu jednostavno morati da se uverim na sopstvenim usnama kako izgledaju :D

      Delete
    3. Najbolje da se ti uzivo uveris, sto je sigurno- sigurno je :)

      Delete
  12. Videla sam ih, sve oblecem oko njih. A moram da priznam da su svi prelepi. Uzela bih ih sve, ali stvarno nema potrebe, pa jos vecam sama sa sobom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja bih vecinu uzela ali glas razuma mi ne dopusta :)

      Delete
  13. Zbilja su lijepi ruževi. Gledala sam ih prije par dana u Dmu ali nikako da kupim. Čekam da dođe plaća :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su i lepi i jako prijatni na usnama :)

      Delete
  14. Ja bih sve probala :) Divno izgledaju

    ReplyDelete
  15. Ima da se kupi u lili prodavnicama. Crveni,tj. broj 2 i 7 su fenomenalni.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...