Sunday, November 10, 2013

Instagram #7

#moja omiljena...

#ljubav je kad ti kupi hello kitty supu :)

#oktobarska grazia

#drugi tumblr rodjendan :)

#kad je nekom dosadno...

#omiljeni lak u oktobru

#malo ceskanja pre spavanja...

#... i jos malo ceskanja :)
#pokloncic sa nyx seminara
#nedelja uz crtace u tri dimenzije ne moze biti lepsa :)
#omiljena kafa- drugi deo :)
#kolacici sa vishy cajanke
#dan za crno i gorko :)
#igranje nyx paletom...
#trac partija

Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana.

24 comments:

  1. <3 za kafe i nisam jedina koja gleda otisak karmina na solji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moj instagram bolje da se zove kafagram :) Definitivno nisi jedina :)

      Delete
  2. BIG LIKE za kafu. Meni je omiljena u Greenet-u, ali nisam preterano izbirljiva kada je kafa u pitanju. :) Tanja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja ne biram mnogo kada je rec o kafi :)

      Delete
  3. Pa gde se piju ovako lepe kafe? :D
    I ja bih!
    Predivan, opuštajući post <3
    Cmokić za tebe i bocka :*

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Toliko je bilo lepih da sam se jedva odlucila :)

      Delete
  5. Simpatične fotke! :D Nisam do sad vidjela hello kitty juhu haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Kod nas se skoro pojavila i od tada je nezaobilazna :)

      Delete
  6. prelepe fotke!
    ti imas jezaaaaa! joj kako je sladak, hocu i ja jeza <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3
      Imam, a da sam znala kako su divni odavno bih ga nabavila :)

      Delete
  7. To je jez?! Jaooooooooo! Presladak je! <3
    Super su fotke. Koja je kafa? Bas sam se zainteresovala. ;)

    ReplyDelete
  8. Supa je glavna hahaha :) Nisam znala da Hello Kitty ima i kao takva :) Čoklade baš i ne biram ali crnu baš i ne volim osim jedne, Adria čini mi se i tako je ukusna i tako različita od ostalih crnih iii... volim je :D A tebi za rođendan treba kupiti šolju i kafu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokusacu da pronadjem tu Adria, bas me sad zanima kakva je :)
      To je pravi poklon za mene :D

      Delete
  9. Lepe fotkice :) Ti si pravi ljubitelj kafe, baš kao i ja :) :) :)

    ReplyDelete
  10. Predivne fotografije ;)

    Jezic mali <3 Slatkis :*

    ReplyDelete
  11. Jeeeež :) Predivan je! Frendica mi obožava ježeve i htjela bih joj nabaviti jednoga. Jesu li zahtjevni za brinuti se o njima, ne znam ništa o tome...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisu zahtevni, jedino sto im treba je uvek sveza voda, malo granula za macke i pozeljno je da imaju i kucicu u kojoj spavaju :) Cak im ni kavez nije potreban jer ne prave nikakvu stetu :) Potrebno je samo malo strpljenja dok se ne pripitome... Ali su divne zivotinje <3 I da, mora se paziti da se ne ostave vrata od balkona jer nemaju bas razvijen osecaj za visinu :)

      Delete
  12. Hello :)
    gde se mogu kupiti Yankee candles? Ja sam iz beograda ali znam da ima smao u Zagrebu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello :) Nazalost, jedina sansa da se dodje do njih je preko ebay-a, koliko ja znam :/

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...