Thursday, November 7, 2013

NYX seminar + moji favoriti

Pre par dana, prisustvovala sam seminaru i promociji NYX kozmetike na Akademiji za estetiku i kozmetologiju. Malo je reći da sam se odlično provela! Pažljivo sam slušala i upijala svaku reč Natalije Erdeljan, koja nam je bila edukator, družila se sa blogodrugaricama, isprobavala proizvode koje ranije nisam stigla da probam i dan jednostavno nije mogao biti bolji! :)


S obzirom da sam par dana bila odvojena od svog kompjutera i da su devojke pre mene objavile postove u kojima su odlično prenele atmosferu sa seminara, ja ne bih želela da to ponavljam, pa sam rešila da ostavim linkove gde možete pogledati kako je bilo a ja ću u ovom postu pisati o mojim favoritima među proizvodima koje smo videle.

Koga zanima, može pogledati kako su atmosferu sa seminara dočarale: Dijana, Marija, Tacy, Bamby, Ana Konstantina, i Mrs. Fox
Nadam se da nikog nisam zaboravila :)

Da se vratim proizvodima koji su mi privukli najviše pažnje :)

Nešto novo u ponudi kod nas - BLOT PAPIRI

Postoji četiri vrste i sve su mi primamljive :)

Još jedan od novih proizvoda koji mi se mnogo svideo je WAITING FOR TONIGHT paleta.

Ova paleta mi je prosto savršena jer pored senki sa prelepim bojama, sadrži i senke za obrve, rumenila, korektore i ruževe...

Proizvod koji je pohvalila Natalija i koji planiram uskoro da probam je upravo ovaj skidač šminke.


Dva proizvoda koja sam spomenula i na svojoj Listi želja (OVDE


Predivno rumenilo za konturu TAUPE i...




... rumenilo u stiku ORCHID.

Od kremastih ruževa, izdvojila bih HOT PINK ( koji sam nekim slučajem i dobila na poklon :) ), PURE NUDE i PUMPKIN PIE.




Proizvod o kojem sam već pisala a koji ne mogu da ne spomenem je svakako WONDER PENCIL.


Što se tiče pigmenata, moja omiljena nijansa, koju koristim već par meseci je MOCHA.


Od Roll On senki, pored nijanse NUDE koju već dugo koristim, mnogo mi se svidela i nijansa PLATINUM koja uživo izgleda divno...


i jedna moja slika ove predivne nijanse...


Kremasti korektor koji bih izdvojila, odličan za konture - NUTMEG.


Iz kolekcije Glam senki, nijansa MIDNIGHT EXPRESS mi se posebno dopala zbog svoje kombinacije crne i zlatne...


Marker za obrve, sa tankim vrhom pomoću kojeg se može dobiti efekat japanskog iscrtavanja obrva je još jedan od mojih favorita.


Kremasto rumenilo koje uživo izgleda fenomenalno u nijansi NATURAL...


Mat karmin koji mi je najviše privukao pažnju je HIPPIE CHIC...


Od tečnih ruževa - TOKYO...


... a od Mega Shine sjajeva NUDE PEACH.


Od sjajnih tečnih ruževa, moj favorit je NUDE PEACH FUZZ.


Puder za konture i hajlajter koji me je oduševio...


Dva proizvoda za ''pre'' šminkanja, koja definitivno želim da kupim su Pore Filler i prajmer CLEAR...



Jumbo olovka za usne koja mi se najviše svidela je u nijansi ALMOND.


Od balzama za usne, koji divno mirišu, izdvojila bih nijansu ARIGATO.


Iz grupe HD korektora, pored nijanse 06 kojom sam prezadovoljna i o kojoj sam već pisala, privukao me je i korektor u nijansi YELLOW koji je odličan za senčenje...


I za kraj, jedan od proizvoda koji mi se mnogo svideo...


... mineralni puder za završni sloj, neverovatno svilenkaste teksture.

Na kraju seminara, dobile smo sertifikat i preslatko upakovane poklončiće :)


* Sve fotografije su skinute sa sajta www.alexandar-cosmetics.com i www.nyxcosmetics.com osim fotografije za koju je naznačeno da je 
moja, kao i poslednje.



Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana.

14 comments:

  1. Hvala na tagu :) Super post, svidja mi se sto je drugaciji!

    ReplyDelete
  2. Puder za konturiranje i taupe rumenilo <3 Patim :)
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao i ja patim, dok ne dodju na red... :) :*

      Delete
  3. Super izbor favorita :) ja za sad imam rumenilo, mat i obicne karmine, korektor sa cetkicom i debelu olovku za oci ali svakako planiram da prosirim svoj asortiman :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Ja imam toliko toga u planu za prosirenje asortimana da ne znam odakle da pocnem :D

      Delete
  4. sviđa mi se izbor nijansi ruževa, iako volim nešto jače i tamnije, nyx stvarno ima lijepih neutralnih nijansi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se, ima toliko lepih da je tesko odluciti se za samo par njih... :)

      Delete
  5. Divan post <3

    Svidja mi se tvoja WL, jaaaakoooo je dugacka i prepuna jednostavno neophodnih stvari, mnoge i sama zelim, a neke vec imam i volim, tako da su ti definitivno potrebne <3 :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja mislim da su prosto neophodne mada se verovatno mnogi ne bi slozili sa nama :D
      Hvala Maki <3 :*

      Delete
  6. Strasno, citam i ne verujem, ISTI su nam karminski favoriti :P
    A o Wonder pencil da i ne govorim :P

    Odlican i drugaciji izvestaj, svidja mi se :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako se prodaju, znacu kod koga da dodjem da ih trazim :D
      Hvala <3

      Delete
  7. Taupe je definitivno must have!!v :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...