Friday, November 29, 2013

Proizvodi za tuširanje koje (trenutno) koristim

Na sve strane se mogu videti postovi ovog tipa, kako u pisanom obliku tako i u obliku video snimaka. Takve postove obožavam da čitam i gledam pa sam i sama odlučila da napišem jedan takav.


izvor


Kada se radi o tuširanju, najviše volim da koristim prirodne sapune jer prilikom upotrebe gelova imam osećaj da ih nikako ne mogu dovoljno dobro isprati. Ipak, postoje gelovi čije mirise mnogo volim pa ih koristim kada se zaželim  nekog od njih :)


1. Ziaja - Peach & Pear

Gel za tuširanje sa mirisom breskve i kruške koji mogo volim. Volim ga iz prostog razloga jer obožavam Somersby od kruške a ovaj gel miriše upravo tako :) 

2. KORRES - Coconut Milk

Korres gelove za tuširanje mnogo volim ali nažalost, kod nas se ne mogu kupiti. Ukoliko neko želi da ih kupi, to može učiniti preko nekog od sajtova koji vrše dostavu za našu zemlju, kao što je Asos (OVDE) ili feelunique (OVDE).
Korres gelovi su 90,2 % prirodnog sadržaja i ne sadrže silikone, parabene,..

3. Becutan - penušava kupka

Što se tiče ove kupke, priča je pomalo smešna :). Veterinar mi je preporučio za kupanje ježa a ja sam je ''prisvojila'' čim sam je pomirisala :). Miris Bekutan proizvoda pre toga nisam pomirisala godinama a onda me je samo jedno kupanje ježa mirisom vratilo u neka bezbrizna vremena i tako sam jadnoj životinjici otela kupku :) Šalu na stranu, mnogo volim miris ove kupke i oboje je srećno koristimo, naravno, svako svoju :).

4. Fa - Vanilla Honey Yoghurt

Predivan kremast gel sa još kremastijim mirisom! Ni sama ne znam zašto sam godinama izbegavala Fa proizvode a onda sam ovaj gel sasvim slučajno probala jer mi ga je mama kupila... Od tada se ne razdvajamo :)

Da pređem na sapune...


1. Manna - Vilina čarolija

Ovo je predivan blagi piling sapun... Pored latica hibiskusa koje pružaju prirodan piling, u sastavu ovog sapuna se nalazi i kokosovo ulje, shea puter i ružičasta glina. Koristim ga povremeno, kad mi je potreban blaži piling i mnoogo ga volim.

2. Chandrika

Ovo je sapun koji neprekidno koristim već skoro dve godine. Već i ptice na grani znaju koliko ga volim. Sandalovina je glavni sastojak ovog sapuna zbog čega se nekima ne sviđa... Ja ga volim jer pruža neverovatan miris i osećaj svežine. Može se kupiti u prodavnicama zdrave hrane ali i na sajtu iHerb (OVDE).

3. BFS - Brijuni u maslinovom ulju (sapun od čistog ulja mandarine sa Brijuna)

Predivan sapun koji sam dobila na poklon iz Hrvatske. Miris je klasičan kao i kod svih sapuna u čijem je sastavu maslinovo ulje ali je pena koju pravi neverovarno kremasta. 

4. Manna - CHOCO ledena čokolada

Čisto kokosovo ulje je glavni sastojak ovog sapuna. Pored njega, u sastav ulaze i eterično ulje nane i kakao prah. Od svih sapuna koje sam u životu probala, ovaj ima najlepšu, najkremastiju i najgušću penu...


Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana

26 comments:

  1. Obozavam Becutan! Zimi koristim samo bebece, trenutno Babylove gel sa kamilicom, mada imam i Balea mandarinu, ali nije mi nista specijalno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala Babylove ali sam cula da ga svi hvale :)

      Delete
  2. BAs sam planirala da kupim neki od Manna Coco sapuna. Kao i tu Ziaja kupku ili vec neku od nekoliko koje postoje. Predivno mirisu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ziaja kupke su mi uglavnom sve prelepe, pogotovo ona sa mirisom kokosa... mada, nju cu na leto :)

      Delete
  3. Super izbor,koristila sam Korres i Fa,ostale bih mogla da probam,sto se tice sapuna ne znam zasto ih ne koristim cesto,trudicu se da to promenim. Ovi Manna mi deluju skroz primamljivo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod Manne se ne zna sta je primamljivije :)

      Delete
  4. Lep post :). Leti više koristim gelove za tuširanje, a zimi iz nekog razloga više volim hranljive sapune. Koristim dosta Manna proizvoda i mogu samo da ih hvalim.

    ReplyDelete
  5. Ja danas uzeh Babylove, zimi su mi dečji gelovi za tuširanje obavezni...
    A posle ovih prirodnih sapuna mi koža, bukvalno, škripi :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verovatno sve zavisi od koze i ko sta voli... Bitno je da svi nadjemo ono sto nam najvise odgovara :)

      Delete
  6. Ja trenutno koristim Eucerin ulje za kupanje i Baby love od glave do pete jer zimi moja koza je nenormalno suva ali na proleće kad se unormali moram da probam ovaj Fa sa vanilom i jogurtom, obozavam miris vanile.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram probati taj Babylove kad ga vec svi hvalite :)

      Delete
  7. Imam strašan pik na Korres <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Korresi su njam, njam... Jedan od vanile i cimeta, koji sam imala pre ovog, mi je ubedljivo najlepsi :)

      Delete
  8. Aaaa i ja obožavam Somersby tako da ću obavezno probati Ziaju!
    Inače ne volim sapune, pokušala sam ali uvek se vratim gelovima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem ti, mnogi ih ne vole a meni nekako najvise prijaju :)

      Delete
  9. I ja obozavam Somersby, ali ne volim sa ukusom kruske, drazi su mi od jabuke i bobicastog voca <3

    Nikako da probam nesto od Manna asortimana, a mame me mnoge zanimljive stvarcice, posebno balzami za negu usana ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se ne bunim ni za jedan ali kruska mi je omiljena :)

      Delete
  10. Manna sapuni su sjajni. Obožavam ih... Imam onaj sa limunskom travom, koji ima najsvežiji miris na svetu, i sapun za kosu, i oba su odlična.

    ReplyDelete
  11. Volim Somersby,pa bih ovu kupku i popila,tako da bolje ne! Koristim Daliu od malinice i B.U. bingo berries,naravno i Mannanu,od sargarepe i pomorandze,cak sam im preporucila da mi napreve jedan od maline,i sve cu kupkice da pobacam!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce te poslusati za malinu, to bi bilo divno :)

      Delete
  12. mannu moram da probam, polako me navlacis na njih :) a korres mi je tiha patnja sto ih nema kod nas :(
    divan post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce se nesto promeniti i da ce stici a do tada zivela online kupovina :) Hvala! :)

      Delete
  13. Vćeć duže vrijeme želim probati Korres tuširalice a svakako cu se zaletiti po Becutan kupku! :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...