Sunday, November 17, 2013

Vichy NORMADERM TOTAL MAT

Da bih vam što bolje predstavila ovaj proizvod, priču u današnjem postu počeću svojim problemom sa masnom T-zonom i stanjem u kojem se moja koža nalazila...

Od svojih tinejdžerskih dana pa sve do pre par meseci, moje lice je uglavnom bilo normalno. Predeo čela i nosa mi se mastio samo u ekstremnim situacijama... Sve to se naglo promenilo...
Deo čela, nos i brada su počeli da mi se maste bez obzira na to šta imam na licu. Daleko od toga da sam pristalica isključivo ''matiranog'' izgleda tena ali ono što je meni počelo da se dešava je postalo jako iritantno. Lice mi se mastilo sa puderima za mat izgled, sa puderima u kamenu, pa čak i kad nisam imala ništa na licu. Na kraju sam se ''pomirila'' sa masnom T-zonom jer mi je bilo draže da mi se lice sija nego da ga svakodnevno gušim raznim puderima u prahu i dobijam bubuljice koje nisam imala.

Kada sam već bila na ivici očaja, pojavio se Vichy NORMADERM TOTAL MAT :)



Pre dve nedelje, prvi put sam probala Vichy NORMADERM TOTAL MAT i isti dan sam videla poboljšanje. Bila sam presrećna i jedva sam čekala da prođe neko vreme od početka korišćenja, kako bih se uverila da sam zaista zadovoljna i to zadovoljstvo podelila sa svima :).

Kremica, tačnije hidratantni gel, dolazi u tubici zapremine 30 ml.
Miris ne znam kako bih najbolje opisala osim kao blag i osvežavajuć.
Još jedna pozitivna stvar je to da je gel bez parabena.

Gel sadrži kombinaciju perlita, prirodnog sastojka koji matira kožu i mikro pudera sa velikom moći upijanja.
Tekstura je dosta tečna, ne lepi se i jako brzo upija, ostavljajući za sobom neverovatno glatku kožu.



Da li je ispravno koristiti ovu kremu neposredno pre šminkanja ili ne, ja ne znam ali meni se pokazala odlično. Šminka, tačnije puder, mi mnogo bolje stoji jer nema prosijavanja ili ga ima ali nakon par sati i to u mnogo manjem obliku.

Volim da je koristim i kada ne nosim puder jer koži zaista daje izgled svežine.

Evo i nekih informacija sa poleđine kutije:


Sastav:


Od svih Vichy proizvoda koje sam probala, ovo je moj favorit.
Ja ću nastaviti da koristim ovu kremu i ne planiram da se uskoro odvojim od nje! :)

Da li ste probale ovu kremu i kakva su vaša iskustva?

Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana
*PR uzorak

27 comments:

  1. Odlična recenzija. Ja ga koristim kao podlogu za šminku i zaista je proizvod koji ispunjava to što obećava. Miris definišem kao laguna :D, baš mi prija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidis, to ti je odlicna definicija za miris :) Hvala Di <3

      Delete
  2. I ja sam počela da je koristim skoro i jako lepo matira i zagladi kožu a ne isuši je, volela bih kad bi mi kožu ostavila malo duže matiranom, ako je to uopšte moguće :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaboravila sam da napisem, to cu naknadno ubaciti, da su mi druge kreme dodatno isusivale suve delove a ova mi lepo matira a suve delove ne isusuje :)

      Delete
  3. Dobra recenzija,ovo bih zezlela da probam :) Nesto sto nema veze sa postom,htela sam i ranije da te dodam na gfc,ali dodajem direktno preko linka sa bloga,ne aplikacije,a kod tebe stalno izlazi spamerski ban adf.ly na vrhu stranice koji ti se ubacuje u link bloga,verovatno ima veze sa jednom od sponzorskih reklama koje su stavila sa desne strane.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3
      Moguce da ima veze sa banerom, pokusacu da vidim u cemu je problem.

      Delete
  4. Vishy, ne znam zašto, ali zaobilazim u širokom luku. Mada ako kažeš da je dobra vredi probati. :)
    Moram samo sastav da izgooglam, da vidim šta sve sadrži. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala sto si spomenula, sad sam se tek setila da sastav nisam ubacila... Bice za par minuta :)

      Delete
    2. Hvala, skratila si mi posao. :) Vidim da je pun silikonskih ulja, pa cu ipak prvo tester nabaviti, da vidim kako će se ponašati na mojoj koži. :D
      Tanja

      Delete
  5. Replies
    1. Razlikuje se od apoteke do apoteke... Negde oko 1800 dinara

      Delete
  6. E nisam je probala ali me je bas znaimalo kakva je. Trenutno imam LRP total mat i nisam jos krenula da je koristim ali uskoro cu, pa se nadam da ce biti dobra ko tebi ova.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno, nisam verovala u kreme ovog tipa ali sada kad sam se uverila da deluju, imam zelju da probam i LRP :) Bas me zanima kakva ce ti biti...

      Delete
  7. imam ovu kremicu, no moram priznati da sam ju samo jednom probala i bila mi je u redu, no nekako sam ju uz sve ostalo zanemarila. ajde hvala ti što si me podsjetila, sutra ju vadim i opet isprobavam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se desava da neki proizvod zanemarim iako mi je dobar... :)

      Delete
  8. Volim Vichy a posebno Normaderm liniju,probala sam gomilu proizvoda ali ovaj konkretno ne,sto ne znaci da necu,nemam orgoman problem sa "prosijavanjem" ali bih mogla da je nanosim na T zonu svakako. Odlicna recenzija. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Ako se odlucis da ga probas, javi svoje misljenje :) Ja se iskreno nadam da ce ti se svideti :)

      Delete
  9. Nisam probala ovu kremu, ali me jako raduje da ti odgovara ;)

    ReplyDelete
  10. Super da si konacno nasla nesto sto ti odgavara!!! Nisam se druzila sa Vichy proizvodima sem termalne vode, moram pogledati ceo asortiman :)

    ReplyDelete
  11. hmmm mislim da sam ovo cudo gledala u trenutku kada je moja koza bila jako masna i kad nisam znala sta cu sa njom, ali ne znam ni sama zasto sam odustala od kupovine :) zvuci jako dobro pa ako ikad ponovo ode u smeru masnoce svakako cu je imati u vidu! i dobro je da ti tako savrseno odgovara :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno ti zelim da ti nikad vise ne zatreba ali ako se i desi da treba, imaj je u vidu :)

      Delete
  12. Prava stvar za nasno za masnom t zonom. Ja sad imam neku terapiju za deo lica koji mi je naglo poludeo, pa ne bih da koristim nista drugo, ali rado cu nakon toga probati ovu kremu. Verujem ovom brendu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce ti terapija pomoci a ako ne pomogne, imaj u vidu ovu kremicu :)

      Delete
  13. koristim Avene emulziju koja ima funkciju kao ova Vichy.
    imam neke testere ove kreme, ali to nikako da probam :(
    zvuči mi dobro, pa bih mogla u nekoj skorijoj budućnosti ako
    budem rešila da menjam kremu, da imam upravo ovu na umu :)
    baš mi je drago da ti se tako sviđa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ukoliko ti se koza zasiti Avene emulzije, probaj, meni se stvarno mnogo svidja :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...