Wednesday, November 27, 2013

Winter Time TAG ♡

Kod većine svojih dragih blogodrugarica, pročitala sam divne tag postove na temu ''Winter Time'' i vođena time, odlučila sam da i sama napišem jedan :)



1. Omiljena zimska nijansa laka za nokte?

Zimi najčešće koristim crvene i bordo lakove. Nekako mi je crvena praznična boja i zbog toga je mnogo volim :)


Pored crvenih lakova, na mojim noktima se zimi često nađu i razni šljokičasti lakovi...


2. Omiljeni zimski proizvod za usne?

Ove zime, najčešće koristim Carmex, Blistex i La Rocke-Posay Cicaplast i svi su mi omiljeni :)

3. Odevni predmet koji najčešće nosim zimi?

Od odevnih predmeta, najčešće nosim džempere, košulje i kardigane. Jednostavno, ne mogu da se odlučim za jedan :)


4. Najčešće nošen zimski dodatak?

To su svakako šalovi i marame :)


5. Omiljeni zimski miris sveće?

Sveće obožavam tokom cele godine a naročito zimi. Trenutni favorit mi je Glade sa mirisom Macaronsa od pečenog kestenja.


6. Omiljeno zimsko piće?

Kod ovog pitanja sam se dosta dvoumila ali neka bude topla čokolada :) Kafa je napitak koji pijem cele godine pa ću je ovog puta preskočiti. Topla čokolada me odmah asocira na zimu... Sprüngli ima najdivnije tople čokolade i ako vas put nanese, mislim da je ne trebate preskočiti :)


7. Najdraži praznični film?

Ima ih dosta ali najviše volim da gledam Disney praznične filmove...



... i  Bridget Jones's Diary I deo :)



                                      

8. Najdraža božićna pesma?

It's Beginning to Look a Lot Like Christmas je pesma koju najviše volim od svih božićnih pesama :)


                                      



9. Omiljena hrana tokom praznika?

Uh, veoma teško pitanje :) Ako bih baš morala da biram, opredelila bih se za slatkiše... Tačnije, za praznične kolačiće koje obožavam da pravim a i da jedem :)


10. Najdraža božićna dekoracija?

Pitanje kod kojeg nisam morala ni sekundu da razmišljam. To je svakako jelka :) Obožavam sve te lampice, kugle, figurice... 



11. Šta ti je na vrhu zimske liste želja?

Kod Lene sa bloga Pirlitanje sam pročitala odgovor koji je napisala i koji mi se mnogo svideo. Lena je napisala ''Da oprostim i zaboravim...'' a ja bih se sa ovim apsolutno složila. U ovoj godini je bilo dosta stvari koje bih volela da mogu da oprostim a još više da zaboravim. 

Mada, ne bih se bunila ni kada bi mi se ostvarilo neko putovanje koje je pri vrhu liste želja :)


12. Planovi za praznike?

Nemam neke velike planove osim da provedem vreme sa svojim najmilijima...



Toliko od mene što se tiče ovog posta koji se savršeno slaže uz ovaj snežan dan... Ja sada idem da dovršim svoju šolju čaja a vas sve puno ljubim i pozdravljam...


Do narednog posta,

xoxo

Jovana.

18 comments:

  1. Odgovori su ti predivni,bas mi je drago sto ti se moj odgovor dopao,zelim ti da ti se putovanje ostvari sto pre jer ti to zasluzujes draga devojko :)

    ReplyDelete
  2. slažem se sa odgovorom na 11. pitanje :)
    kraj godine je idealan za "poravnanje računa" i novu godinu početi svež i ispočetka..
    i ostali odgovori su ti odlični :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neke "racune" je tesko poravnati ali se poslednjih par meseci trudim da razmisljam mnogo drugacije :) Hvala :*

      Delete
  3. Predivno :) Odlični odgovori i sjajan izbor fotki

    ReplyDelete
  4. Super odgovori i slicice, imamo dosta slicnosti.:)

    ReplyDelete
  5. posle ovog posta covek jos i zavoli zimu koliko su divne slicice :) super fora za tag! ja nisam neki ljubitelj zime i ovakvog vremena iako sam rodjena u decembru, tako da jedva cekam da prodje i pocne prolece i lepo vreme :) nacekacu se, znam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja preferiram leto ali kad vec ne mogu da preskocim zimu bar se trudim da je zavolim :)

      Delete
  6. Divan post, Jovanice <3 :*

    Zelim i ja da napravim ovakav post vec danima, od kako sam pocela da ga vidjam na mnogim blogovima, ali nikako da stignem :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajde Maki, bas mi se cita ovakav post u tvom izdanju :) Hvala :***

      Delete
  7. Predivan izbor slika. Zanimljiva pitanja i super si. Samo tako nastavi!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...