Tuesday, December 3, 2013

Favoriti u oktobru i novembru!


Tokom oktobra, koristila sam većinu proizvoda koje sam već spominjala u svojim mesečnim favoritima i samo dva, tri nova. Kako ne bih da ponavljam proizvode koje sam već spominjala, čekala sam da se nakupi još neki i tako ovaj mesec imam spojene favorite za oktobar i novembar :)

Pa da počnem...


1. VICHY NORMADERM TOTAL MAT je proizvod koji mi je mnogo pomogao oko sprečavanja prosijavanja. Već sam pisala o njemu i ako neko želi, može pogledati OVDE

2. Bioten piling sa medom i košticama kajsije je još jedan proizvod o kojem sam već pisala OVDE. Potrošila sam ga već više od pola i definitivno ću ga kupiti ponovo.

3. La Roche-Posay CICAPLAST balzam za usne sam dobila pre nešto više od mesec dana na jednom prelepom druženju sa drugim blogerkama, na kojem se ćaskalo o LRP i Vichy proizvodima. Od tada ga svakodnevno koristim i mnogo mi pomaže da mi usne ne budu suve i ispucale.

4. I love... mango & papaya losion za telo je losion za koji mislim da miriše najsavršenije... Sviđa mi se jer lepo neguje, divno miriše i koža ga lepo upije. Pored ovog, postoji još mirisa i iskreno ne znam koji mi je lepši :)

5. Essence NATURAL BEAUTY karmin sam protekla dva meseca često koristila. Mislim da je savršen za dan jer daje jako lepu, neutralnu boju a ujedno i lepo neguje usne. O njemu sam, između ostalog, pisala u OVOM postu.

6. Essence šablon za obrve je moj spas :) Mnogo brže i lakše iscrtavam obrve od kako ga imam i više ne znam kako bih bez njega :)

7. e.l.f. LILAC PETAL tečni hajlajter sam koristila svaki put kad sam se šminkala. Jedno vreme sam ga potisnula isprobavajući neke nove proizvode ali sam mu se konačno vratila. Daje jako lep i umeren odsjaj pa se može koristiti svakodnevno...

8. Glade sveća sa mirisom macaronsa od pečenog kestenja je prelepa sveća od koje se širi miris parfema... Iako miris nema nikakve sličnosti sa macarons kolačićima i pečenim kestenjem, koje obožavam, svejedno je jako lep.

9. China Glaze HIGH ROLLER je lak sa kojim sam već samoj sebi dosadna ali ja ga obožavam. Retko ostajem toliko dugo vezana za jedan lak ali crvena nijansa ovog laka mi je prelepa i jednostavno ne mogu da se odvojim od njega :) Više o ovom laku sam pisala u OVOM postu.

10. Botanica ANTIACNE gel je proizvod koji mnogo volim. Koristim ga na celom licu, nevezano za bubuljice i neverovatno je koliko mom licu prija ovaj gel. Jako lepu recenziju ovog gela je napisala Jelena sa bloga Ruž - Rouge, od koje sam i čula za ovaj gel. Njenu recenziju možete videti OVDE.

11. NYX Glam senka u nijansi SPARKS je senka koji sam često koristila jer se jako lepo uklapa sa drugim senkama. 

12. AUSSIE TAKE THE HEAT je sprej za zaštitu kose od toplote. Imam ga od letos ali kako sam izbegavala upotrebu prese, tako mi ni on nije trebao. Jako lepo miriše a u sebi ima i ulje semena jojobe koje neguje kosu.


Da li ste probale neki od ovih proizvoda i kakvi su vaši utisci? :)


Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana

30 comments:

  1. China Glaze, Cicaplast i Total mat. Inače, kupila sam sličan crveni kao što je ovaj tvoj isto CG, fantastičan je. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda me razumes sto ga mazem po stoti put :)

      Delete
  2. Šablon za obrve može da se nađe kod nas? :D Ako može, kakva divna vest za moj džubus od obrva! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moze, dobija se uz jos dva sablona kao dodatak uz Essence set od dve senke za obrve :)

      Delete
  3. A gde kupujes ovaj Antiakne gel?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zavisi gde zivis :) Ja ga kupujem u Novom Sadu u jednoj maloj parfimeriji. Pokusaj da pitas po tim manjim parfimerijama, sigurno ces ga pronaci :)

      Delete
  4. Kupila sam ovaj Bioten piling i zaista jeste jako dobar, ja ga često i ostavim malo duže na licu kao masku, moje lice sve upije osim ovih zrnaca naravno. Kad smo kod toga, jedino što bih mogla da mu prigovorim jeste to što mi nekako ima premalo zrnaca, volela bih da ih je više. Inače super proizvod, verujem da ću ga kupiti ponovo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se sa tobom, vecina se buni da su mogli da stave malo vise zrnaca :) Meni iskreno to ne smeta previse ali bi bilo lepo da ih je malo vise :)

      Delete
  5. Jao bre hoću sve to! :D Nisam bas niiista probala, ali imam zelju da probam elf hajlajter i cg lakic :))

    ReplyDelete
  6. Drago mi je da je gel dospeo u favorite :) Hvala na linkovanju :-* Zelja mi je da probam Elf Highlightere igledaju kao dobra alternativa za Clarins Instant Light...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gel je favorit od prvog dana :) Hvala tebi sto si mi ga otkrila :) :*

      Delete
  7. ovaj CG lak zaista izgleda fantasticno! sveca me jako mami, moracu da je pomirisem cim budem u liliju :D a aussie take the heat me isto privlaci! nadam se da ga ima u hrvatskoj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se nadam a jos vise se nadam da ce se u skorije vreme pojaviti i kod nas :)

      Delete
  8. Dopadaju mi se favoriti. Glade sveće i sama volim, al ove nisam probala do sad.
    ja ti inače ne volim nešto puno makarunse :DDDD
    Volela bih da probam Aussie
    sprej za zaštitu kose, nadam se da ću imati prilike da ga nabavim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam bila jako srecna kada sam videla da su poceli i kod nas da se prodaju ali sam se razocarala jer iako nisu losi, ne lice ni priblizno na Laduree na kojima bih mogla da zivim :)

      Delete
  9. Joj to je ta svijeća!! :D Definitivno ću je kupiti uz miris jabuke i cimeta (omg kako dobro mirisi moras probati :D), i onu s vanilijom i šumskim vocem su kupiti ponovno. Obozavam mirisne svijece! :D

    Od ostalih stvarčica moram si nabaviti LRP balzam za usne ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jabuka i cimet su mi mirisali cele prosle zime :)

      Delete
  10. Svidja mi se lakic, a probala sam Bioten piling i meni je izazvao bubuljice, a i nema dovoljno zrna da bi bio efektan kao piling. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je zao sto to cujem, meni je jedan od boljih a i ne smem da koristim agresivne pilinge tako da mi ne smeta sto nema previse zrnaca.

      Delete
  11. Bas mi treba cisto crveni lak, pogledacu ovaj! super favoriti!

    ReplyDelete
  12. Glade sveće obožavam, a ovaj CG ću ti ukrasti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moze, taman i ja imam spisak sta sve tebi da ukradem :)

      Delete
  13. Gde si našla AUSSIE? Sjajni su ti favoriti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nazalost nigde kod nas vec letos u Solunu. Hvala :)

      Delete
  14. Joooj moram da kupim neki od tih Essence ruzeva! Svidjaju m ise favoriti mada nista od ovog nisam probla, ali sve nesto planiram! Posebno taj piling.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce ti odgovarati, meni je super :)

      Delete
  15. Favoriti su ti sjajni,neke od njih koristim i volim. :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...