Friday, December 13, 2013

Liebster Award


Već dugo sam viđala Liebster Award na drugim blogovima a danas sam po prvi put i ja ''nominovana'' :) Leni sa bloga Pirlitanje se mnogo zahvaljujem jer se među deset blogova koje treba izabrati, setila i mene :)

Pravila su sledeća:

Zahvaliti se osobi koja te je nominovala
Odgovoriti na deset pitanja koja je postavila osoba koja te je nominovala
Postavi svojih deset pitanja
Nominuj deset blogera
Obavesti izabrane blogere o nominaciji

Leni sam se već zahvalila tako da odmah počinjem sa svojim odgovorima na njena pitanja :)

1. Koji su ti omiljeni domaći bjuti blogovi?

Postoji ih mnogo i iskreno ne bih nabrajala jer ne želim da slučajno nekoga izostavim. Preko blogovanja sam upoznala i divne devojke koje više i ne gledam kao ''blogerke'' već kao prijateljice sa kojima rado popijem kafu i sa kojima mogu satima da čavrljam o stvarima koje volimo i da se ne brinem da će nekome određena tema biti dosadna :) Tvoj blog čitam i pratim od prvog posta i svakako mi je jedan od omiljenih :)

2. Da li pišeš postove unapred?

Pokušala sam ali sam brzo odustala jer sam menjala sadržaj posta par puta dok ga konačno nisam objavila kako se moje mišljenje o tom proizvodu menjalo. Sada sačekam da prođe neko vreme i onda sednem, napišem i objavim :)

3. Koliko je teško slikati proizvode?

Mislim da je veoma teško, pogotovo kada se radi o dekorativi gde je potrebno što vernije predstaviti boju proizvoda. Trudim se da mi slike ne budu mutne, da budu lepo osvetljene i da što vernije pokažu proizvod o kojem pišem i zbog toga nekad prođe i po dve nedelje dok ne dobijem sliku kakvu želim...

4. Da li misliš da kozmetičke kompanije obraćaju dovoljno pažnje na našu bjuti sferu?

Hm... I da i ne... Postoje kompanije koje zaista vode računa o tome ali nažalost, malo je takvih... Postoji par blogova koje volim da čitam i za koje smatram da zaslužuju da im mnoge kozmetičke kuće posvete pažnju.

5. Koliko su presudni lepota i fizički izgled uopšte, kod jedne bjuti blogerke?

Vreme u kojem živimo je takvo da smo konstantno izloženi nerealnim činjenicama o fizičkom izgledu i lepoti. Od modela koji samo par dana nakon porođaja nose najpoznatije revije do sredovečnih glumica/pevačica koje imaju trbušnjake na kojima bi im zavidela svaka dvadesetogodišnjakinja... Mislim da je najbitnije da je žena (blogerka) negovana a sve ostalo je samo dodatni plus.

6. Koliko dana najduže nisi prala kosu?

Imam tu sreću da mi se kosa ne masti i deluje čisto iako nije. Kosu perem u zavisnosti od situacije u razmaku od 2 do 5 dana ali mislim da je naduži period kad sam bolesna pa mi nije do pranja kose i da je bilo oko sedam dana.

7. Šta misliš o gomilanju kozmetičkih proizvoda?

Moram priznati da sam bila sklona gomilanju jer svaki put kada mi se svidi neki proizvod, npr. neko mleko za telo, ja ga kupim i tako u jednom momentu završim sa oko petnaest mleka za telo koje nema šanse da potrošim. Što sam starija, sve se više trudim da to ne radim i da budem što racionalnija jer ne volim gomilanje bilo čega...

8. Koja ti je omiljena boja ruža za usne?

Definitivno neka ''nude'' :)

9. Solarijum da ili ne?

Ranije da ali već tri godine ne :) Mnogo mi je lepo kad vidim na nekoj devojci preplanuo ten, naravno u granicama normale ali mislim da nije vredno rizika koji solarijum nosi. Solarijum nisam posmatrala kao bilo šta što je opasno dok nisam završila od obične kontrole mladeža kao prioritet za operaciju odstranjivanja istog i ubrzanu biopsiju. Čekanje rezultata nije ni malo prijatno i mislim da više u svom životu neću kročiti u solarijum :)

10. Da li svaki put skineš šminku pre spavanja?

Naravno. Ma koliko bila umorna, sa šminkom ne bih mogla da zaspim. Nije mi dovoljno ni skidanje šminke micelarnom vodom ili nečim sličnim i obavezno moram da se još umijem vodom i sapunom koji redovno koristim :)



S obzirom da su sve devojke ili već odgovorile ili su nominovane, ja neću nikoga nominovati, samo ću reći da sam uživala čitajući druge odgovore i da obožavam postove ovog tipa :) Lena je postavila super pitanja i ako neko želi, može u komentaru odgovoriti na neko od pitanja, zaista bih volela da čujem još nečije mišljenje :)


Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana

4 comments:

  1. Bas mi je drago sto si odgovorila na pitanja,odgovori su ti super ! :))

    ReplyDelete
  2. Baš volim ovakve postove. Doduše, više da čitam nego da pišem :) Slažem se sa više tvojih odgovora, a naročito za ovaj pod brojem 4. U drugim zemljama se mnogo više postuju kvalitetni blogovi, ali nažalost kod nas je to na jako lošem nivou. Nedavno sam diplomirala baš na ovu temu i morala sam da istražujem o tome, i baš su me razočarali podaci do kojih sam došla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod nas je dosta toga na losem nivou tako da nije ni cudo... Nadajmo se da ce se nesto promeniti po tom pitanju :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...