Monday, December 30, 2013

Marcipan rolat

Ako vas je Nova godina dočekala nespremne i nemate vremena za pripremu kolača a opet ne zelite da kupujete gotove, evo jednog recepta za kolač koji je brz za pravljenje a lep za oko :)


Potrebno je:
- 200 grama marcipana
- 40 grama šećera u prahu
- 100 grama žele bombona
- 80 grama bele čokolade

Priprema:

1. Otopiti čokoladu na pari, dodati seckane žele bombone i ostaviti da se malo prohladi.

2. Marcipan pomešati sa prah šećerom i razvući da bude dimenzije 20x31 cm.

3. Premazati čokoladom i žele bombonama a zatim urolati i ostaviti u frižider u aluminijumskoj foliji.

4. Posle sat vremena, rezati na kolutiće.

Meni je ovo jedan od omiljenih prazničnih recepata!

Recept sam izmenila po svom ukusu a original recept po kojem ide kandirano voće možete potražiti na sajtu Coolinarina pod nazivom Konfett pužići, od korisnika Broccoli.

Prijatno! 


Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana

18 comments:

  1. Jao njam! :D Preslatko, mogla bih da isprobam recept :)

    ReplyDelete
  2. Probaćemo recept ali tebi svaka čast na kolačićima, vredelo je truda <3

    ReplyDelete
  3. Ti si genije!!! Kako su samo divni kolacici, ja ne bih imala srca da ih pojedem ;)

    Moracu i ja da isprobam ovo da napravim, tako jednostavno izgleda, a opet jako ukusno :*

    ReplyDelete
  4. Moram priznati da nisam ljubitelj ovakvih kolaca (u smislu- ne volim da ih jedem :)), ali stvarno lepo izgledaju :)

    ReplyDelete
  5. Ovo je raj za oči a verujem i za nepce! Svaka ti čast na umeću a recept je bookmarkovan, trebaće :)) Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Lidija, nadam se da ce ti se svideti :)

      Delete
  6. prekrasno izgledaju, ja bih samo gledala u njih :)))

    ReplyDelete
  7. Ja mislim da niko ne može da im odoli, preslatki su svaka čast :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...