Friday, December 20, 2013

Potrošeni proizvodi #3



Ostalo je još samo par dana do kraja ove godine i pravo je vreme da se rešim praznih ambalaža i u sledeću godinu uđem bez zaostalog ''smeća'' :) 

Shodno tome, ovo je poslednji post o potrošenim proizvodima u ovoj godini... Kako i sama volim da čitam ovakve postove, nadam se da će ih i u narednoj godini biti bar koliko i u ovoj i već se radujem čitanju o tome šta ste trošile :)


1. Linoderm krema je namenjena beljenju pega i fleka. Kupila sam je jer su mi pre dva i po meseca izašle na vratu, ispod brade, tri velike hormonske bubuljice. Ne pamtim da mi se tako nešto desilo i izgledalo je jako ružno. Što je najgore, nakon što su se povukle, ostale su mi tri fleke koje su mi upadale u oči svaki put kada bih se pogledala u ogledalo. Kremu sam mazala  uveče, nakon tuširanja i dosta mi je pomogla. Fleke se i dalje vide ali mnogo slabije. Kupila sam još jedno pakovanje i ne odustajem dok ih se skroz ne rešim :) Ovu kremu možete kupiti u većini apoteka po ceni od oko 500-600 dinara.

2. Fa gel za tuširanje sam već spominjala u OVOM postu. Nemam šta mnogo da kažem o ovom gelu osim da je to jedan od mojih omiljenih :)

3. Pantenol krem je nešto što uvek volim da imam. Koristim ga povremeno, za lice i ruke... Pogotovo tokom hladnih, zimskih dana...

4. Dezodoranse se trudim da izbegavam koliko god je to moguće ali kada ih koristim to je uglavnom baš ova Rexona ili neki Balea jer te mirise obožavam. Miris Rexone mnogo volim i ne menjam ga od kako sam ga prvi put pomirisala :)

5. Batiste šampon za suvo pranje kose je takođe nešto što obožavam. Ne bih se složila da kosa koja je masna i prljava može da izgleda čisto nakon upotrebe ovog šampona i ni ne koristim ga za tu namenu. Meni je ovaj šampon idealan ako se nađem npr. u nekoj zadimljenoj prostoriji, da mi kosa ne poprimi miris dima. Fenomenalno miriše i na mojoj kosi se miris ovog šampona dugo zadrži. Takođe, dobar mi je kada mi treba dodatnog volumena...

6. O Gulab Jal ružinoj vodici sam već pisala u par postova, između ostalog i u OVOM. Mišljenje o njoj mi se nije promenilo i još uvek je mnogo volim :)

7. Aktivni kiseonik je proizvod koji je nezaobilazan u mojoj svakodnevici. Na našem tržištu se najčešće mogu pronaći Oksigen i Akvabent. Probala sam oba ali sam se zadržala na Oksigenu jer mislim da ima mnogo bolji raspršivač. Koristim ga za dezinfekciju lica, ispiranje usta, dezinfekciju obuće,..

8. Cover Girl ruž u nijansi Peach Shine imam već duže vreme i nažalost moram da ga bacim iako ga nisam skroz potrošila. Mnogo volim ovu nijansu ali već je počeo da menja miris... Najviše mi je žao jer nema da se kupi kod nas ali šta da se radi... Naći ću mu već zamenu :)

9. Balea pena za brijanje na prirodnoj bazi je još jedan proizvod koji redovno koristim. Nakon nje, koža mi bude jako mekana i nežna. Najviše o njoj govori činjenica da je uvek ponovo kupim :)

10. Labello za muškarce koristim već godinama. Svaki put kada ga kupim, budem mirna godinu dana jer ga koristim samo uveče, pre spavanja, kada mi je potrebno nešto što brzo upije. 

11. U svoja prva dva posta o potrošenim proizvodima, pisala sam o Balea šamponu za plavu kosu koji sam mnogo volela. Tog šampona mi se kosa malo zasitila i rešila sam da probam još jedan Balea šampon za plavu kosu. Kupila sam i šampon i balzam ali sam balzam odavno bacila jer mi nikako nije odgovarao. Šampon sam potrošila do kraja i verovatno bih ga ponovo kupila ali trenutno želim da probam nešto drugo.



Da li ste probali neki od ovih proizvoda i kakva su vaša iskustva?

Do sledećeg posta,

xoxo

Jovana

21 comments:

  1. Isti problem imam sa tim flekama, prošle nedelje napad bukvalno (okej, tri potkožne na bradi, ali za mene je to katastrofa) i sada muku mučim sa flekicama. Moraću da kupim tu kremicu, baš me je obradovalo što ti je pomogla za isti problem koji ja imam trenutno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tacno znam taj osecaj :) Probaj, nadam se da ce i tebi biti ok :)

      Delete
  2. Batiste šampon za suvo pranje kose kupila sam pre dva dana, baš pred party na poslu, pošto nisam stigla oprati kosu. Moram priznati da sam, iako pravi neverni Toma, ostala bez teksta. Tako mi je fino odigao kosu od temena. A miris... milina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada sam procitala "party na poslu" ostatak recenice nisam videla :) H-o-c-u-i-j-a! :)

      Delete
    2. Nisam sigurna koliko je bilo pametno partijati u sredu na četvrtak :D Još vučem prekrasne podočnjake u svim nijansama ljubičaste hahaha

      Delete
  3. Ta krema za fleke zvuci kao nesto sto mi treba, ja sam imala bas veliki problem sa problematicnom kozom i flekice su ostale..:/ Dermatolog mi je rekao da ce proci samo od sebe za godinu,dve ali mozda kremica malo ubrza.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam se nadala da ce proci same od sebe ali sam izgubila strpljenje :) Ako budes isla opet kod dermatologa, najbolje se posavetuj sa njim, on je sigurno cuo za ovu kremu :)

      Delete
  4. Konačno da još neko poed mene voli labelo za muškarce. Ja svima govorim da je fenomenalno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je jedino Labello koje ja koristim i ne planiram da ga menjam :)

      Delete
  5. Aaaa koji si car! Kako je dobar gif!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malo mi je danas bilo dosadno... :) Hvala :)

      Delete
  6. Fa yogurt, rexona i gulab su mi u favoritima oduvek :) Batiste nameravam da probam cim naletim na njega...A gif me je slatko nasmejao <3

    ReplyDelete
  7. od svega sam probala jedino batiste i malo je reci da ga obozavam i da sam 90% okruzenja navukla na njega :D gif je fantastican! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Batiste je opasan po okruzenje :) Hvala :)

      Delete
    2. Cao, post je super, ali je mozete da mi kazete gde da nadjem Batist, posto cu definitivno da ga probam jer imam masnu kosu a svi ga hvale?

      Unapred hvala, Ivana :)

      Delete
    3. Draga Ivana, Batiste možeš da pronađeš u Dm drogerijama i u apoteci u TC Ušće. Mislim da nema nigde više ali nisam sigurna.

      Delete
  8. moracu da probam reonu... ja sam izbirljiva sto se tice mirisa tako da mi je tesko udovoljiti i jedvva nadem novi dezodorans

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...